Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Hva gir dere deres kjære i morgengave? Hvor dyre er disse gavene?
skruf Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg ga min kjære mann den siste playstasjon med et heftig bilspill til.... Han ble hoppende glad og lurte på om det var tv på Seychellene ( vi dro dit dagen etter bryllupet).... Men han måtte nok vente til vi kom hjem! Mannen på 34 ble som en guttunge på julaften..
evilla Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Hmm, litt flere tips her? Jeg sliter også med dette... Tenkte jeg skulle bestile tskjorte/hettegenser til begge med noe trykk på...initialene våre eller noe..men dette er bare en tilleggsgave, mangler liksom hovedgaven..
razmatazz Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Kjøpte fjellstøvler til mannen min. Han ble kjempeglad De kostet vel rundt 1500 kr.
_Boble_ Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 (endret) Tok det bort itilfelle sambo er innom Endret 13. august 2007 av _Boble_
Branna Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Jeg har vært og tatt bilder av meg selv i brudeundertøyet hos en profesjonell fotograf og skal få ti bilder satt inn i et lite album. Fotograferingen kostet 950,- (fikk kjempegod pris, vanlig pris var 1450,-) og albumet koster 1500,-. Betaler 350,- for et eget omslag til albumet i tillegg. I tillegg til dette har jeg kjøpt mansjettknapper i gull med en liten diamant i hver som han skal få litt før bryllupet slik at han kan bruke dem på bryllupsdagen. De kostet 3500,-. Har brukt mye mer penger enn jeg egentlig hadde tenkt, men... Jeg gir aldri dyre gaver til kjære ellers, og jeg vet han vil bli kjempeglad for dem og all omtanken og arbeidet jeg har lagt i dem, så da er det verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå