wok Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg lurer på om jeg skal gjøre store deler av julegvehandelen på nett i år. Det blir gaver til foreldre/svigerforeldre, voksne søsken, barn og venninner. Har du gode linker?
Grissini Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 (endret) www.strawberrynet.com www.lookfantastic.com for sminke og hår- og kroppspleie Ellers har jeg kjøpt mye på ebay.co.uk. www.platekompaniet.no for cder, dvder, spill +++ Denne er også bra. Ting til heimen. http://www.glassoginterior.no/ www.bokklubben.no for bøker, dvder +++ Endret 13. august 2007 av Grissini
Scheherazade Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Tenker du interiør-ting siden du poster i dette forumet? Noen sider jeg liker godt: www.shoporama.no www.purnorsk.no (Begge interiørbutikker) www.matbutikker.no (delikatessebutikker mat) platekompaniet.no Ellers et utall kosmetikkbutikker, men da vel bedre å bestille fra utlandet. For ikke å snakke om bokbutikker, her finnes jo flere, noen tilbyr også bytterett for mottaker. E-bay er jo også et alternativ, men det kommer an på hva du ser for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå