Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

Kan man også få tippe..? Feks den 5 juni?

Og så lurte jeg på noe jeg har lurt på lenge! Er det deg på bildet?

God mandag :klem:

Så klart du skal få tippe, reka! 5. juni er en fin dato :jepp:

Det er ikke meg på bildet, nei. Men det likner da litt :fnise: Er laget herfra? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er, Amused :) Har sortert klær jeg også, og det føles veldig bra å få unna plagg som har ligget i skapet i 2 år uten å bli brukt... Må jo gjøre plass for nye :fnise:

Du kommer sikkert inn i noen av sommerklærne dine. Siden du har mye vann i kroppen er det sikkert mange kilo som forsvinner fort :)

:sol: her også... Heeerlig :)

Takk, takk :) Er ganske fornøyd nå, ja. Håper klærne passer til sommeren, er veldig optimist i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal håpe for mye. På han som tok vår ultralyd så virket det som det skulle ekstremt mye til for at de gjorde noe sånt... :sjenert:

Ok, det skal vel ligge en 5-kilos inni der før de gjør noe drastisk, tenker jeg :) Nå må det sies at jeg ikke har så lyst til å bli satt i gang, heller. Det kan visst bli tøffere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det beste hadde vært om fødselen skjer naturlig ja... Helst i nærheten av termin :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så flink du er til å styre og ordne opp! :jepp:

Snill mann du har som har laget benk til deg. Kjenner til det problemet der med å ta på seg sko og sokker :sjenert: Og å få til å sminke seg foran speilet :sjenert::fnise:

Jeg har også lurt på om det var deg på bildet! Da fikk jeg et svar da ;)

Hukommelsen min er ikke hva den engang var... Når har du termin? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så flink du er til å styre og ordne opp! :jepp:

Snill mann du har som har laget benk til deg. Kjenner til det problemet der med å ta på seg sko og sokker :sjenert: Og å få til å sminke seg foran speilet :sjenert::fnise:

Jeg har også lurt på om det var deg på bildet! Da fikk jeg et svar da ;)

Hukommelsen min er ikke hva den engang var... Når har du termin? :sjenert:

Takk :flau: Har jo ikke annet å gjøre når jeg går her hjemme, så...

Ja, min kjære er supersnill og veldig handy også :-D

UL-terminen min er 7. juni, og mensterminen er 5. juni :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Reka
Så klart du skal få tippe, reka! 5. juni er en fin dato :jepp:

Det er ikke meg på bildet, nei. Men det likner da litt :fnise: Er laget herfra? :-D

Yes :juhu: Da er jeg og med på tippingen! Er det noen flott premie for den som har rett eller, sånn verdens-cruise eller noe? :eeeh::fnise:

Oo! Den siden så morro ut :-D

Ha en flott tirsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte le litt i går, snille kjæresten din som har ordnet benk til deg i gangen! Og jeg skjønner deg godt - jeg synes jo at magen min er i veien allerede! Så å legge på 10 uker gjør det vel ikke noe enklere ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu:

Vi ble jo henvist til ul siden SF-målet mitt har vært høyt den siste måneden. Men alt så fint ut! Passe mengde fostervann, fin morkake, og ei lita tulle som slettes ikke var sjenert (ingen tvil om at det er jente) :ler:

Hun er faktisk bittelitt mindre enn gjennomsnittet, -10%, men det er ikke noe å være bekymret for, mente legen. Det er vel ikke noe stort avvik, det?

Noen estimerte mål og vekt ved fødsel fikk vi ikke... Men vi fikk med bilde av profilen hennes (oppstoppernese, ja!), og til og med ett av ansiktet. Kan se et bollekinn, nese og munn, nesten litt creepy når man ser det i svarthvitt, synes jeg :fnise:

Nesten rart at hun ikke ligger over normalen siden både min kjære og jeg var store da vi kom til verden. Men vi kom vel noen dager etter termin begge to, så sånn sett kan det jo hende at lillesnuppa også vokser seg stor (har alltid trodd at jeg går langt over termin...)

Jeg er så glad for at alt var ok. Så da har jeg vel bare stor livmor, da :-D

Hun lå med hodet ned, og med ryggen langs høyresiden av magen min. Hehe, jeg har alltid trodd at det var ryggen hennes jeg kjenner på min venstre side, men nå viste det seg at det er morkaka jeg har kost med, den ligger godt ut på den siden :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Bare en måned til menstermin i dag da :duskedame:

Åja, det er sant! Gleder meg så utrolig mye til å få møte babyen! :rødme: :juhu:

Yes :juhu: Da er jeg og med på tippingen! Er det noen flott premie for den som har rett eller, sånn verdens-cruise eller noe? :eeeh::fnise:

Oo! Den siden så morro ut :-D

Ha en flott tirsdag :klem:

Hihi, et cruise hadde vel vært noe :fnise:

Næh, blir nok bare heder og ære ;)

Jeg måtte le litt i går, snille kjæresten din som har ordnet benk til deg i gangen! Og jeg skjønner deg godt - jeg synes jo at magen min er i veien allerede! Så å legge på 10 uker gjør det vel ikke noe enklere ;)

:klem:

Ja, han er kjempesnill :rødme: I går fikk jeg til og med mast til meg litt fotmassasje :ler:

Bare vent, magen blir sånn i veien til slutt at du bare gleder deg til den er borte :) Jeg drømte i natt at jeg hadde født (igjen), og jeg ble så lett på tå, og nærmest løp av gårde på trilletur :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ul dro vi på kafé, siden min kjære begynte senere på jobb, og så fikk jeg time til favorittfrisøren min :danse: Godt å få klippet av litt hår, jeg mister jo ikke hår for tida!. Fikk også kjøpt bursdagsgave til søster, en topp og en cardigan, og en hvit, søt strikkejakke til lillebaby. Ja, og så var det 50% på barnvarer på KID, så jeg kjøpte en krabbeteppe der. Alt man behøver, altså! :fnise: Men ser for meg at det er godt for babyen å ligge på på golvet :jepp:

Godt å være hjemme, nå skal jeg spise litt før jeg legger meg på sofaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Trivelig å kose litt med morkaka også, da! :-D

Godt å høre at alt så så bra ut! Nå ble jeg glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for at alt så bra ut på ultralyden!

Oppstoppernese og bollekinn hørtes nyyydelig ut da ;)

Hmm... med de terminene dine ville jeg tippet 10.juni (da er det visst halvmåne også, og eneste datoen i juni med fullmåne er 3. så det er jo litt tidlig ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt så bra ut med snuppa og moro at dere fikk sett så bra :-D

Morsomt at du har kost med morkaka da :hoho:

Er jammen ikke lett å vite hva det er man kjenner der nede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 uker! :danser:

Allerede! Det er bare 4 uker igjen til termin, jo! :overrasket: Og om to uker kan hun komme når som helst, sies det. Det er enda godt jeg begynner å føle meg veldig klar for babyens ankomst, men i dag, når jeg er så trøtt, så er jeg glad for at hun ikke er her allerede :ler: Sover så utrolig dårlig for tida, våkner hver time fram til morgenkvisten, og så sovner jeg som en stein :Gjesp:

Hihi, det er sannelig ikke lett å vite hva man kjenner i magen, nei :fnise: På ordinær ul var jo morkaka inne mot ryggen min, og jeg ante ikke at den kunne flytte på seg. Men kjekt å vite hvordan :babyjente: ligger nå, i hvert fall :jepp:

Håper sola dukker opp i dag, jeg skal snart spise lunsj hos svigermor, det blir koselig. Er jo ikke mange metrene å gå, heldigvis.

Har forresten prøvd å lure i katten ormekur, men det var bare å gi opp :dån: Åpne munnen vil han ikke, og da jeg knuste tablettene og blandet det i tunfisk, så greide han jammen å sile ut godbitene da også :hoho: Får vurdere sånn pasta eller noe, tror jeg. Men han er bra skjønn, ligger alltid og sover i fotenden min uansett hvor lenge jeg blir liggende :rødme: Kosekatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...