Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

Fine gaver fra samboeren, katten og snuppa i magen :-D

Koselig med gjennomtenkte gaver.

Skjønner godt at du ble litt skuffa over gaven fra faren din og dama hans... Skjønner ikke helt poenget med å gi pepperkvern til noen som er samboere og venter barn sammen... :sjenert:

Synes det passer best hvis den som er 30 faktisk er singel...

Synd tonen fortsatt er betent... Virker spesiell hun dama til faren din... Ikke alltid jeg er like imponert over enkelte individer av kvinnekjønnet :sukk:

:snø: :hakeslepp: Får håpe det gir seg fort. Skal bli vår nå :Nikke:

Ha en fin lørdags kveld og kose deg med besøk i morra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snø nå...? Værgudene må ha sett feil på kalenderen :fnise: Noen skal jo smeltes bort av varme solstråler nå :)

Synd du ikke vant i Lotto, bedre lykke neste lørdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, har du bursdag???

GRATULERER SÅ MASSE!! :-D

Flotte gaver du har fått...sånn sett bort fra den unødvendige pepperkverna, men pytt.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine gaver! Høres ut som en fin bursdagsfeiring, til tross for litt underliggende gruff :) Håper det var/er hyggelig med besøk i dag også!

Snøen er sikkert siste krampa før våren kommer for fullt! Satser på det, i hvert fall ;)

Fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, har du bursdag???

GRATULERER SÅ MASSE!! :-D

Flotte gaver du har fått...sånn sett bort fra den unødvendige pepperkverna, men pytt.

:klemmer:

Takk :klemmer:

Rakk ikke bursdagsfesten....men

Gratulerer med dagen :roser:

Takk skal du ha :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag, jobber sent denne uka. Vet ennå ikke hvilken dag jeg skal ta fri, får se hvor travelt det blir :jepp:

Fikk en litt ekkel opplevelse i morges da. På vei til tannlegen ble jeg skikkelig dårlig. "Uff, alt er så trangt, jeg får ikke puste", sa jeg til mannen, som kjørte. Dette har skjedd ofte etter frokost, blir svimmel og veldig uggen, kjennes ut som om jeg skal besvime. Tenkte det kom til å gi seg, løsnet på BH og klær, kjørte med vinduet åpnet, men det ble bare verre. Fikk mannen til å svinge innom Rema for å kjøpe en juiceboks, og fant ut at jeg skulle gå ut av bilen og få enda mer luft. Med en gang jeg reiste meg, ble formen kjempefin igjen :hoppe: Det var helt skjønt å få luft og å kjenne at formen kom tilbake på 1-2-3. Jeg tror nesten at jeg satt i en slik stilling i bilen at vena cavae kom i klem, siden forbedringen var så stor bare jeg reiste meg :jepp: Godt å vite til neste gang.

De tok ikke røntgenbilder hos tannlegen, men gikk over med den pirketingen og pusset godt. Alt så fint ut :-D

Nå blir det bursdagskakerester og kaffe med kollegene mine :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en ekkel opplevelse. Godt det ga seg når du reiste deg.

Kose deg med kaker. Hørtes nesten ikke godt ut :sikle:

Ha en fin mandag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, merker at jeg bekymrer meg for SF-målet mitt, men så fant jeg en gammel tråd her inne, hvor mange med stort SF-mål fikk en helt gjennomsnittlig baby :jepp: Fantastiske KG :hjerte:

Selv om det er stas å sove lenger de ukene vi jobber sent, så er det utrolig kjedelig i sitte igjen på jobb når de andre drar hjem :ler: Ute regner det veldig, og jeg tenker på stakkars pusen vår som er ute i hele dag. Han kommer til å være utslått når vi kommer hjem, tenker jeg :rødme: I går fikk han seg ei kattevenninne ved navn Olivia. Hun satt og så lengselsfullt på ham der han satt på taket. Stakkars Olivia var for liten til å hoppe opp, hun :fnise:

Veide meg i morges, og jeg har bare gått opp 400 g på ei uke! Det er jo ingenting etter min standard! :hoho: Kanskje det begynner å flate ut litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg angående senvakter! Godt å kunne sove litt lenger, men ellers er det lite fordeler.

Bra du fant "svar" på SF-målbekymringene da. En ting mindre å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme, blir vel en dupp på sofaen mens fiskegratengen godgjør seg i ovnen ;)

Vi fikk igjen til sammen 14 000 kr på skatten! :juhu: Herlig, herlig :-D

:skaal:

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ikke er uvanlig med stort SF mål :-D

:hoppe: for bra resultat på skatten. :hoppe:

Blir velkomment kan jeg tenke meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det ikke er uvanlig med stort SF mål :-D

:hoppe: for bra resultat på skatten. :hoppe:

Blir velkomment kan jeg tenke meg :-D

Åja, godt med ekstra penger! Får en del framover, siden jeg skal få etterbetalt lønn, men vi skulle selvsagt hatt dem NÅ :fnise:

:hoppe: litt for bra skatteoppgjør her inne også :) Virker som det er mange som får igjen!

Jepp, mange har vært heldige i år :-D Pga. renteøkninga, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med dagen som var! :blomst:

Nydelig kjole du har strikket! Du er flink altså! :rødme:

Huff, hørtes nesten ut som min opplevelse det der med at du ikke fikk puste... :troest: Høres ut som det var vena cava eller noe sånt ja, tror det var det med meg også. Håper virkelig du slipper det igjen, det var helt grusomt når det hendte meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, superfin kjole! Så flink du er :) Skulle ønske jeg også kunne strikke eller hekle ...

Gratulerer med flott skatteoppgjør! De pengene kommer nok godt med fremover, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fin kjole!!! :) Du er kjempe flink :)

Og så bra at dere fikk så mye tilbake på skatten :)

Vi har ennå ikke fått, begynner å bli utålmodig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...