Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk! Er så rart å se magen vokse, men samtidig veldig betryggende.

Faren din var tøff, synes jeg :ler: Og som pappa sa nettopp på msn: "Kvinnfolk (noen i hvert fall) er konfliktskapere, mens menn er konfliktløsere". Nuvel... :lur: Uansett jeg er så glad nå, for pappa og jeg har skværet opp i dag mens B var på jobb!

:juhu:

:danser:

Nå kan jeg endelig ta juleferien min :rødme: Pappa sier at jeg dessverre ikke kan forvente noen unnskyldning fra B, men det dri... jeg i, for nå vet jeg hvor pappan min står, og det er det som teller.

:nissevink:

Ja, syntes det var veldig bra sagt av pappa. Tror han trang en vekker...

Men kjempefint at du og faren din har skværet opp. Det er det viktigste. B. får du gi F i... Er ikke ditt problem at hun er som hun er, så lenge du klarer å ha et godt forhold til faren din!!!

Veldig godt nå rett før jul.

Du får ha en riktig god jul :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom en snartur for å minne dere om at Med Grimm og Gru går på NRK3 i kveld kl. 20! :hoppe: Det er jo den rockemusikalen fra 1970-tallet om geitekillingene og ulven og "Mom is hoooome" :danse: Gleder meg! Men må vel få plass til hovmesteren også.

Idag er det full fart med gaveutveksling og familiemiddag og litt av hvert :jepp:

Derfor vil jeg bare ønske dere ei fantastisk

GOD JUL

:tre::tree::gave:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose deg masse :klem:

Blir nok lite med TV på oss i dag. Masse planer... Men hovmesteren håper jeg virkelig jeg får med meg. Er jo tradisjon...

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener, alle sammen!

Nå er vi ferdig med de "verste" familieselskapene, og i dag har vi tilbragt dagen på sofaen, testet brødbakemaskinen og koset med katten, som har mistet halsbåndet sitt ute :fnise:

Godt at det er mange dager igjen av jula ennå. Har ikke truffet pappa, men han sa han skulle ta seg en tur på lørdag :sjenert: Jeg har jo sendt melding til B om at jeg beklager hvis jeg har sagt ting som kan virke sårende, og at det ikke var min hensikt. Det gjorde jeg for pappas skyld, for han er så trist av det hele... Sukk, dette har lagt en demper på hele jula, men jeg er fast bestemt på å få ei fin jul likevel.

Var hos mamma og mannen i går, og da fikk vi et strikket sett til babyen :rødme: Nydelig :) Og så ble det familieselskap med alle ungene og barnebarna til mannen til mamma, og mange av dem hadde jeg ikke sett på mange år (de er så mye eldre enn meg), så det var koselig, selv om jeg ikke har så nær tilknytning til dem, akkurat. Men vi ble nå i hvert fall invitert ;)

Nå prøver vi å få bestilt sydentur (restplasser) til om et par uker, men plutselig er jo "alle" turene borte! Hmm... håper det kommer flere snart.

I dag er det 10 dager til ultralyd! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brødbakemaskin vil jeg også ha! Men, mannen mener at vi aldri kommer til å bruke den, og at den tar opp alt for mye plass :sjenert:

Så koselig at dere fikk strikkesett til babyen! :-D Ei venninne av meg har strikket babypledd, og skal strikke babybag, svigerinnen min skal strikke babysokker :hjerte: Det er så koselig at folk er så ivrig på slike ting! :-D

Håper dere får dere sydentur!! Er det et spesielt sted dere kunne tenkt dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin mage du har! :-D

Gleder meg min også synes... Selv om det er vel så lenge til..

Ha en fortsatt flott romjul! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brødbakemaskin var i julegave her også. Gleder meg til nybakte brød :)

:jepp: Har ikke helt fått dreisen på riktig oppskrift ennå, men det blir vel snart.

Brødbakemaskin vil jeg også ha! Men, mannen mener at vi aldri kommer til å bruke den, og at den tar opp alt for mye plass :sjenert:

Håper dere får dere sydentur!! Er det et spesielt sted dere kunne tenkt dere?

Den er stor, den brødbakemaskina! Men du verden, så kjekt. Særlig når man er lei av ferdigbrød :fnise:

:duskedame: Nå har vi kjøpt oss sydentur til Gran Canaria! Drar om to uker :-D Må kjøpe meg støttestrømper, da ;)

Så fin mage du har! :-D

Gleder meg min også synes... Selv om det er vel så lenge til..

Ha en fortsatt flott romjul! :klemmer:

Tuuusen takk, Simpleminded :klemmer: Går fort til magen din også kommer, ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars pusen vår :gråte: I dag da jeg ropte ham inn, så skled han på isen og falt. En time senere begynte han å halte, og nå har han så vondt at vi ikke får ta på foten hans engang... Han trår på den, så jeg tviler på at den er brukket, men det er helt forferdelig å se ham sånn :tristbla: Akkurat nå ligger han under trappa (har aldri ligget der før) med matskåla, vannet og doen i nærheten, men han ligger i "kosestilling" og krøller framlabbene, så det ser ut som om han har det bra.

Venter og ser an natten og morgendagen før vi eventuelt tar ham med til dyrlege. Det må da finnes dyrlegevakter her i området, vel?

Forresten, må :hoppe: litt fordi pappa kom på besøk i dag :rødme: Det var kjempekoselig, og til og med han innrømte at B er skikkelig håpløs til tider (mildt sagt) :)

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pusen er nesten frisk igjen! :juhu:

I natt kl. 3 kviknet han til og spiste og drakk masse, før han gikk på do og deretter hoppet opp i senga vår hvor han la seg til på plassen sin i fotenden :rødme: Ser nesten helt frisk ut nå, trår på foten og maser om å få ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Snart ultralyd. Så spennende. Tror nesten jeg må lage meg en sånn ticker selv også. Gleder meg noe innmari :hoppe:

Koselig at pappan din kom på besøg og innrømte at B. var håpløs... Hadde vært ille om han hadde tatt hennes side når hun er så urimelig.

godt det går bedre med pus. Ikke bare bare med 4 bein på isen...

Ha en fin kveld

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...