Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

Uff, så kjipt med en sånn situasjon da, håper det ordner seg.

Og 16 uker i dag da, gratulerer så mye :)

Ha en fin dag, du sitter vel å teller ned til ferien nå :fnise:

Takk! :)

Ja, gjett om! Her er det bare KG og unyttig surfing i dag :fnise: Viktig å roe ned før ferien, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Hehe, ja, du er jo lenger på vei enn meg!

Rart å tenke på at vi er hjemme med en liten baby neste jul, ja :rødme:

Håper overskuddet kommer flyvende nå i det nærmeste dagene :jepp: Jeg merker at jeg ikke er så sliten lenger, men jeg er fortsatt like trøtt :ler:

Ja, klart vi gjorde :fnise:

Ja, slo meg plutselig at jammen har det gårr fort også... Synes akkurat jeg lurte på om jeg hadde passert 12 uker... :sjenert:

Jeg er veldig opp og ned om dagen. Noen ganger sovner jeg kjempetidlig. Andre ganger blir det seinere... Tror ferien vil gjøre veldig godt :-D

Men mangler litt overskuddet. Litt lei rett og slett, men sånn er det ofte rett før jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det juleferie! :juhu:

:tree:

:nisse:

Så langt har 2 stk tatt på magen min. Den første var vaskedamen vår, som så det for en stund siden ;) I dag var jeg innom sjefen min for å si god jul, og hun utbrøt: "Ja, her har det skjedd noe!" og tok meg på magen :overrasket: Rart at folk gjør sånt, jeg tror nesten det er en refleks, jeg :jepp: Skjønner godt at mange gravide misliker det, men jeg har ikke så mye imot det - ennå.

Tok nytt magebilde i morges, tror den har vokst litt siden sist. Jeg har gått ut 7 cm rundt livet siden jeg ble gravid :dåne: Og 6 kg opp :vekt: Men det må vel til, og det vises faktisk ikke noe særlig, annet enn på puppene og magen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Amused - for en utrolig kjip situasjon du har kommet i med faren din og dama! Jeg kjenner meg godt igjen når det gjelder meldingsutvekslinger som går skeis og aat man snakker forbi hverandre. Jeg føler virkelig med deg, Amused! Jeg håper du får en fin jul til tross for dette, og håper du får skværet opp med både faren din og B. :klem:

Gratulerer med 16 uker! Og gratulerer med juleferie! Så utrolig deilig. Ikke så lenge igjen for meg, heller - det skal bli godt.

Stor :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 16 uker og veldig snart ul!!

Legg ut bildet, da!! ;)

Så folk har allerede begynt å ta deg på magen? Her er det bare mannen som gjør det hittil... vises jo ikke for andre, så... Det er rart at folk plutselig synes det er helt normalt å ta andre på magen, bare fordi de er gravide... Greit så lenge du ikke irriterer deg over det da:)

Så herlig med ferie!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for juleferie... Litt misunnelig, men ferie i morra da :hoppe:

Heldigvis ikke så mange som tar meg på magen enda... Bare mannen min og søstra mi som har gjort det vel...

Har ikke førmål på magen jeg. Litt dumt... Men den begynner å bli veldig tydelig. Er flere som har sett det nå. Men tror ikke jeg har gått opp mange kiloene. Har ikke veid meg hjemme på en stund. Får gjøre det i helga tror jeg... (Fikk faktisk kommentar på at det ser ut som jeg har gått ned i resten av kroppen. Passer meg bra :sjenert: )

Blir nok flere som tar en på magen etterhvert ja. Synes det var rart nok med det enorme fokuset søstra mi hadde på magen min. Men må vel bare venne meg til det...

Ha en kjempefin dag, men blir vel ikke noe problem for deg som har ferie.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut magebilde da! Nå er vi nysgjerrige her! :hoppe:

Mange som liker å ta folk på magen ja... Her er det bare mannen og familien som har gjort det, de vet jo at det er noen der... Hadde synes det var litt rart om noen fremmede gjorde det. Føler ikke at magen min er allemannseie selv om det bor noen der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det der med fremmede som tar deg på magen er utrolig sært, altså. Snakka med kjære om det for bare et par dager siden, for jeg leste om det i en annen tråd her på KG, og vi er like satt ut begge to. Kunne aldri falt meg inn å gå bort til noen jeg ikke kjenner for å ta på magen hennes :ler:

Om noen timer er jeg med deg i juleferiemodus, og jeg gleder meg sånn!! Ønsker deg en kjempegod jul :klem:

Og jeg håper det ordner seg med faren din. Synes det virket som du tok opp dette på en skikkelig måte, og at du fikk merkelige rekasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Amused - for en utrolig kjip situasjon du har kommet i med faren din og dama! Jeg kjenner meg godt igjen når det gjelder meldingsutvekslinger som går skeis og aat man snakker forbi hverandre. Jeg føler virkelig med deg, Amused! Jeg håper du får en fin jul til tross for dette, og håper du får skværet opp med både faren din og B. :klem:

Gratulerer med 16 uker! Og gratulerer med juleferie! Så utrolig deilig. Ikke så lenge igjen for meg, heller - det skal bli godt.

Takk for gode ord, Lilith :klemmer:

Og snart er det juleferie, ja! :nisse:

Hurra for juleferie :) Hvor lenge har du fri nå da?

Nå har jeg fri i nesten to uker :danse:

Velge å fokusere på det positive i dag jeg:

:hoppe: for 16 uker!!

:hoppe: for juleferie! :nisse:

:hoppe: for mage! :) Er så fint :rødme:

:juhu:

:hoppe for 16 uker og veldig snart ul!!

Legg ut bildet, da!! ;)

Så folk har allerede begynt å ta deg på magen? Her er det bare mannen som gjør det hittil... vises jo ikke for andre, så... Det er rart at folk plutselig synes det er helt normalt å ta andre på magen, bare fordi de er gravide... Greit så lenge du ikke irriterer deg over det da:)

Så herlig med ferie!!!

Magebilde kommer snart ;)

:hoppe: for juleferie... Litt misunnelig, men ferie i morra da

Heldigvis ikke så mange som tar meg på magen enda... Bare mannen min og søstra mi som har gjort det vel...

Har ikke førmål på magen jeg. Litt dumt... Men den begynner å bli veldig tydelig. Er flere som har sett det nå. Men tror ikke jeg har gått opp mange kiloene. Har ikke veid meg hjemme på en stund. Får gjøre det i helga tror jeg... (Fikk faktisk kommentar på at det ser ut som jeg har gått ned i resten av kroppen. Passer meg bra :sjenert: )

Blir nok flere som tar en på magen etterhvert ja. Synes det var rart nok med det enorme fokuset søstra mi hadde på magen min. Men må vel bare venne meg til det...

Ha en kjempefin dag, men blir vel ikke noe problem for deg som har ferie.

:klemmer:

Takk :klemmer: Er jo ikke for sent å ta magebilder ennå ;) Men koselig med komplimenter, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut magebilde da! Nå er vi nysgjerrige her! :hoppe:

Mange som liker å ta folk på magen ja... Her er det bare mannen og familien som har gjort det, de vet jo at det er noen der... Hadde synes det var litt rart om noen fremmede gjorde det. Føler ikke at magen min er allemannseie selv om det bor noen der inne :)

Åja, hvis fremmede kommer og tafser, så blir jeg nok litt streng :ler:

Jeg synes det der med fremmede som tar deg på magen er utrolig sært, altså. Snakka med kjære om det for bare et par dager siden, for jeg leste om det i en annen tråd her på KG, og vi er like satt ut begge to. Kunne aldri falt meg inn å gå bort til noen jeg ikke kjenner for å ta på magen hennes :ler:

Om noen timer er jeg med deg i juleferiemodus, og jeg gleder meg sånn!! Ønsker deg en kjempegod jul :klem:

Og jeg håper det ordner seg med faren din. Synes det virket som du tok opp dette på en skikkelig måte, og at du fikk merkelige rekasjoner.

Ei riktig god jul til deg også, MellonCollie :klemmer:

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Alle sier jo det, at den reaksjonen jeg har fått av B er helt uhørt. Jeg ringte henne i går for å skvære opp, for jeg tenker på det hele tiden, men jeg ble ikke hørt. Hun hudflettet meg og beskyldte meg for å være kravstor og at jeg prøvde å ødelegge forholdet deres :hakeslepp: Pluss mange andre fæle ting som sjokkerte både meg og samboer :tristbla: Det endte med at jeg la på midt i en tirade. Fikk snakket med pappa også, og selv om han var forståelsesfull, så ville han liksom ikke gi slipp på feiden, han heller.

Så, etter råd fra flere, foreslo jeg at han og jeg skulle møtes på tomannshånd. Men det vil han ikke... Det er jo helt tragsk at en så liten ting som at jeg sa at jeg var lei meg, skal utløse et skred av fornærmelser, sårede følelser og ukvemsord.

Mailer med ham nå, kan se ut til at vi nærmer oss ei løsning. Han bad om unnskyldning på hennes vegne, men pokker heller, jeg vil jo selvsagt høre det fra henne personlig. Vi får se... Må jo holde ut med henne, for jeg nekter å gi slipp på forholdet til faren min, selv om hun hjernevasker ham med de giftige ordene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men dere, vi må snakke om noe mer hyggelig :jepp:

Her er magebildet fra uke 16+0:

132796.jpeg

Den vokser, jo! :ler: Var veldig oppblåst da jeg tok bildet, den var litt mindre i morges, men likevel :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiine magen. Tydelig at det noe på gang her ja :rødme:

Takk :klemmer: Er jo ikke for sent å ta magebilder ennå ;) Men koselig med komplimenter, da.

Nei, de kommer nok. Får ta et før jul i hvert fall.

Tenkte jeg skulle vente til vi fikk vårt nye, fine kamera. Men litt utålmodig nå...

Alle sier jo det, at den reaksjonen jeg har fått av B er helt uhørt. Jeg ringte henne i går for å skvære opp, for jeg tenker på det hele tiden, men jeg ble ikke hørt. Hun hudflettet meg og beskyldte meg for å være kravstor og at jeg prøvde å ødelegge forholdet deres :hakeslepp: Pluss mange andre fæle ting som sjokkerte både meg og samboer :tristbla: Det endte med at jeg la på midt i en tirade. Fikk snakket med pappa også, og selv om han var forståelsesfull, så ville han liksom ikke gi slipp på feiden, han heller.

Så, etter råd fra flere, foreslo jeg at han og jeg skulle møtes på tomannshånd. Men det vil han ikke... Det er jo helt tragsk at en så liten ting som at jeg sa at jeg var lei meg, skal utløse et skred av fornærmelser, sårede følelser og ukvemsord.

Mailer med ham nå, kan se ut til at vi nærmer oss ei løsning. Han bad om unnskyldning på hennes vegne, men pokker heller, jeg vil jo selvsagt høre det fra henne personlig. Vi får se... Må jo holde ut med henne, for jeg nekter å gi slipp på forholdet til faren min, selv om hun hjernevasker ham med de giftige ordene sine.

Uff, fælt at enkelte damer skal over reagere så til de grader... Det er når jeg hører om sånn oppførsel at jeg virkelig gremmes over mitt eget kjønn. At det går an!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Forferdelig at han skal finne seg i noe sånt. Spesielt når det går utover dere...

Synes faren min var fin her. Han hadde tatt en kollega litt. Kollegaen har fått seg ny kone. Bare bilder av hennes barn på veggene. Pappa hadde spurt rett ut hvor i all verden bildene av hans unger var. Tror kollegaen var blitt litt skamfull. Skjønner ikke at de finner seg i sånt.

Håper det ordner seg. Så lenge faren din ønsker å være gift med henne, så må en jo bare finne seg i å bite i det sure eplet noen ganger... Men dette høres vannvittig ut... Kan ikke skjønne hvordan det går an å planlegge sånn uten å ha hørt med dere en gang. Spesielt når det er snakk om sånne avstander.

Håper du får sett faren din i jula da

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiine magen. Tydelig at det noe på gang her ja :rødme:

Uff, fælt at enkelte damer skal over reagere så til de grader... Det er når jeg hører om sånn oppførsel at jeg virkelig gremmes over mitt eget kjønn. At det går an!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Forferdelig at han skal finne seg i noe sånt. Spesielt når det går utover dere...

Synes faren min var fin her. Han hadde tatt en kollega litt. Kollegaen har fått seg ny kone. Bare bilder av hennes barn på veggene. Pappa hadde spurt rett ut hvor i all verden bildene av hans unger var. Tror kollegaen var blitt litt skamfull. Skjønner ikke at de finner seg i sånt.

Håper det ordner seg. Så lenge faren din ønsker å være gift med henne, så må en jo bare finne seg i å bite i det sure eplet noen ganger... Men dette høres vannvittig ut... Kan ikke skjønne hvordan det går an å planlegge sånn uten å ha hørt med dere en gang. Spesielt når det er snakk om sånne avstander.

Håper du får sett faren din i jula da

:klem:

Takk! Er så rart å se magen vokse, men samtidig veldig betryggende.

Faren din var tøff, synes jeg :ler: Og som pappa sa nettopp på msn: "Kvinnfolk (noen i hvert fall) er konfliktskapere, mens menn er konfliktløsere". Nuvel... :lur: Uansett jeg er så glad nå, for pappa og jeg har skværet opp i dag mens B var på jobb!

:juhu:

:danser:

Nå kan jeg endelig ta juleferien min :rødme: Pappa sier at jeg dessverre ikke kan forvente noen unnskyldning fra B, men det dri... jeg i, for nå vet jeg hvor pappan min står, og det er det som teller.

Er 10 kg lettere :-D

Fine magen!

Tusen takk, ikke lenge til din kommer etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage! Begynner å synes nå. Er enig i at det er veldig rart... Selv om det har tatt lang tid hos meg da.

Godt det virker som om dere kommer til en løsning ift det med faren din og dama. Faren din får begynne å stå litt mer på krava når det gjelder ungene hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage!!! :-D

Bra du har fått skværet opp med faren din! Hun dama hans høres noe... spesiell ut... Jaja, det viktigste er jo at du og faren din har ordnet opp da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...