Amused Skrevet 19. november 2007 Forfatter #601 Del Skrevet 19. november 2007 Våres pus på 5 måneder er ennå ikke blitt så veldig stor, men leven kan han lage! Jeg gleder meg til "pensjonist-tilværelsen" hans begynner jeg.. Han er veldig til å klore på alt. Til og med når han sitter på fanget mitt og koser tar han etter hendene mine og jeg ender opp med noen vonde riper i fingrene som svir hver gang det kommer noe på de Etter jul så skal han kastreres og da blir han forhåpentligvis litt roligere.. Høres ut som en herlig pus da, Simple. Får håpe han slutter med kloringa etter kastreringa. Vi har brukt å klippe klørne på vår katt nå mens han har vært innekatt, men han foretrekker å klore på sofaen framfor klorebrettet fortsatt Håper han klorer seg ferdig på bjørketrærne ute nå som vi flytter og han blir utekatt Vi har to puser på seks mnd (søsken), og jentepusen er veldig liten, guttepusen litt større. Husker en katt hjemme fra barndommen (er oppvokst med katter) som veide 7 kg i alle fall... De kan lett bli store, spesielt kastrerte hannkatter. Ja, det er i hvert fall sant. Men det søteste er jo sånne nette, små kattefrøkener :rødme: Jepp, vår kastrerte hannkatt er 6,5 kg... Men han ser liksom ikke feit ut, bare kraftig bygd. Enig! "Har bare litt kraftig benbygning, sjø!" Men han har det. Ha en fin helg, kos dere Takk for det, linky Bare innom å ønsker deg ei god helg Tusen takk, i like måte! Bare 2 dager til 12 uker er passert, og ultralyd i morra. Her er det mye å glede seg til, så bra :hoppe: Ha en strålende mandag JAAAAAAAAA! Hurra! Det er så stort! Gleder meg masse, masse! Men litt skummelt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 19. november 2007 Forfatter #602 Del Skrevet 19. november 2007 Helga var lang og fin. Vi var for det meste i nyhuset og koste oss med litt oppussing og mye familiebesøk. Kjøkkenet, som egentlig er forferdelig stygt, ble mye finere etter at jeg byttet ut de trehvite håndtakene med noen fine i stål, samt fjernet de grusomme, massive pyntelistene i eik. Nå ser det nesten bra ut Ellers har jeg tenkt mye på UL i morrra, til og med drømt om det, men i drømmen kom jeg aldri så langt at vi fikk sett noe, var så mye papirarbeid i forkant Det blir veldig spennende, men jeg krysser fingrene for at alt er som det skal være, og at vi får se en liten 6-7 cm bønne vinke til oss :rødme: Bare 24 t igjen, så kommer jeg med oppdatering :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 19. november 2007 #603 Del Skrevet 19. november 2007 Ha en fin mandag du også, Amused! Snart UL - det blir grisespennende! Har du samme nick inne på Snartmamma, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. november 2007 #604 Del Skrevet 19. november 2007 Spennende da... Litt misunnelig merker jeg. Håper det ikke blir så lenge å vente for oss heller... Har du samme nick på snartmamma? Jeg har også vært litt der inne. Men ikke så veldig aktiv da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 19. november 2007 Forfatter #605 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Borte! Endret 19. november 2007 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 19. november 2007 Forfatter #606 Del Skrevet 19. november 2007 Nei, har et annet nick på Snartmamma, kan sende dere en PM Føler meg ikke helt hjemme der inne, men prøver å delta litt likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. november 2007 #607 Del Skrevet 19. november 2007 Nei, jeg også synes det er uvant... Dessuten skjer det så innmari mye der... Dermed litt vanskelig å henge med synes jeg... Men blir nok bedre når vi har noen "kjente" da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 19. november 2007 Forfatter #608 Del Skrevet 19. november 2007 Ja, utrolig kjekt med kjentfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. november 2007 #609 Del Skrevet 19. november 2007 Nei, har et annet nick på Snartmamma, kan sende dere en PM Føler meg ikke helt hjemme der inne, men prøver å delta litt likevel. Send meg en pm også, eller kontakt meg der, jeg har samme nicket, nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 20. november 2007 Forfatter #610 Del Skrevet 20. november 2007 Da har jeg også omsider vært på UL, og FOR en opplevelse! :juhu: Der fikk vi se et sprellende vesen på 5 cm, med to ben og to armer Først lå den på siden, men så snudde den på seg slik at vi fikk sett den i profil. Fine, lille krabaten :rødme: Jeg grudde meg skikkelig i morges, alt ble med ett så skummelt, for det gikk opp for meg at det ligger et stort ansvar i det å få barn. Men da jeg fikk se den lille på skjermen, lå jeg bare og lo mens tårene spratt, og det hele var bare en utrolig koselig og fin opplevelse. Samboeren var så flink også, tok bilder og lo og holdt meg i hånda :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 20. november 2007 Forfatter #611 Del Skrevet 20. november 2007 Send meg en pm også, eller kontakt meg der, jeg har samme nicket, nesten Har sendt deg pm på sm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 20. november 2007 #612 Del Skrevet 20. november 2007 Da har jeg også omsider vært på UL, og FOR en opplevelse! :juhu: Der fikk vi se et sprellende vesen på 5 cm, med to ben og to armer Først lå den på siden, men så snudde den på seg slik at vi fikk sett den i profil. Fine, lille krabaten :rødme: Jeg grudde meg skikkelig i morges, alt ble med ett så skummelt, for det gikk opp for meg at det ligger et stort ansvar i det å få barn. Men da jeg fikk se den lille på skjermen, lå jeg bare og lo mens tårene spratt, og det hele var bare en utrolig koselig og fin opplevelse. Samboeren var så flink også, tok bilder og lo og holdt meg i hånda :love: Åh, det høres helt fantastisk ut! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. november 2007 #613 Del Skrevet 20. november 2007 Da har jeg også omsider vært på UL, og FOR en opplevelse! :juhu: Der fikk vi se et sprellende vesen på 5 cm, med to ben og to armer Først lå den på siden, men så snudde den på seg slik at vi fikk sett den i profil. Fine, lille krabaten :rødme: Jeg grudde meg skikkelig i morges, alt ble med ett så skummelt, for det gikk opp for meg at det ligger et stort ansvar i det å få barn. Men da jeg fikk se den lille på skjermen, lå jeg bare og lo mens tårene spratt, og det hele var bare en utrolig koselig og fin opplevelse. Samboeren var så flink også, tok bilder og lo og holdt meg i hånda :love: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhh Så utrolig :rødme: Vil på UL nå!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 20. november 2007 Forfatter #614 Del Skrevet 20. november 2007 Åh, det høres helt fantastisk ut! :rødme: Jaaaaaaaaaaa : ÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhh Så utrolig :rødme: Vil på UL nå!!!!!!!!!! *sender mange gode vibber sånn at brevet kommer i posten snart* Ellers så får du ta en telefon, det måtte jeg gjøre, for de hadde satt opp time, men glemt å sende brevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. november 2007 #615 Del Skrevet 20. november 2007 Lurer litt på det... Men vet ikke helt hvor lenge jeg bør vente før det er greit å mase... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 20. november 2007 Forfatter #616 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg ventet i nesten 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. november 2007 #617 Del Skrevet 20. november 2007 Ja, det jeg tenkte også... At jeg ser an denne uka. Har jeg ikke fått innkalling til neste mandag så ringer jeg... Kan jo bare være at de er litt trege også... Men gleder meg veldig til det er min tur... Sa de noe om treminen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 20. november 2007 Forfatter #618 Del Skrevet 20. november 2007 Njæsj, bare at jeg kom til å få i første halvdel av juni Sikkert greit å vente til mandag med å ringe, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. november 2007 #619 Del Skrevet 20. november 2007 Ingen stor overraskelse med andre ord. Var vel ikke det de sjekket nøyest for deg heller... Håper jeg får innkallinga snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 20. november 2007 #620 Del Skrevet 20. november 2007 Så koselig å lese om opplevelsen på UL :-D Blir så rørt jeg.. Ønsker deg en fortsatt fin dag Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå