MellonCollie Skrevet 17. oktober 2007 #441 Del Skrevet 17. oktober 2007 Stemmer, i dag er det jo visning! Lykke til - håper det dukker opp masse mennesker med mye penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #442 Del Skrevet 17. oktober 2007 Takk for det, Lilith listetopp og MellonCollie Vi må få solgt snart, det begynner å røyne på med to boliglån og studielån, gitt. Og i går greide jeg å krangle med samboeren også, som befinner seg i Oslo Av og til blir jeg så irritert på meg selv - og på ham, fordi han ikke skjønner seg på meg! Og så regner det. Og blåser. Men, i dag er jeg 7 uker! :juhu: Om bare 5 uker skal jeg på ultralyd, det blir fint :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 17. oktober 2007 #443 Del Skrevet 17. oktober 2007 Gratulerer med 7 uker Er det privat UL du skal på om 5 uker? :banantroll: ( den var jo kul) Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #444 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hhihi... Morsom smiley, ja. Blir privat UL i uke 12, men nå lurer jeg på om jeg skal dra tidligere for å sjekke at alt er ok. På den annen side, hvis alt IKKE er ok, så får jeg jo vite det tidsnok. Og da slipper jeg å ta innvendig UL også Endret 17. oktober 2007 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 17. oktober 2007 #445 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hva menes med privat UL? Er dette noe man får uansett eller må man bestille det selv? Gratulerer med 5 uker og lykke til med visning i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 17. oktober 2007 #446 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ville bare ønske deg lykke til med visningen i kveld! *tilkalle mange rike mennesker som liker å strø om seg med penger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #447 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hva menes med privat UL? Er dette noe man får uansett eller må man bestille det selv? Gratulerer med 5 uker og lykke til med visning i dag! Takk! Man får vanligvis ikke innkalling til UL før uke 17-19. Hvis man vil dra før det, så må man enten få henvisning fra lege (men da skal du visst ha GOD grunn ) eller ta privat. Siden jeg ikke har noen egentlig grunn (risikosvangerskap etc.) til å ta UL tidlig, så bestiller jeg privat time, jeg. Gleder meg! Og nå fikk jeg nettopp melding fra megler om at ett par har vist veldig interesse for leiligheten! Håper de kommer på visninga :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. oktober 2007 #448 Del Skrevet 17. oktober 2007 7 uker allerede. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. oktober 2007 #449 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har det gått 7 uker allerede?! Gratulerer! :-D Det høres jo lovende ut at noen har vist interesse for leiligheten! Krysser fingrene!! :-D Så spennende med ul!!! Skjønner godt du vil det, det ville jeg også gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 17. oktober 2007 #450 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tenk det, 7 uker allerede! Privat UL hørtes greit ut, syns det er lenge å vente vist ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. oktober 2007 #451 Del Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer med 7 uker. Jeg er litt usikker på om jeg skal ha privat UL. Tror kanskje jeg dropper det. Egentlig er jeg fornøyd hvis noen kan høre hjerteslagene for meg jeg... Da vet jeg i hvert fall at det er liv der inne Var det noen på visning i går? Håper det kommer ivrige kjøpere. Skjønner at det økonomiske kan tære på. Ikke noe moro å ha dårlig råd. Dessuten har du jo litt hormoner i vilt opprør også da Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. oktober 2007 #452 Del Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer med 7 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. oktober 2007 #453 Del Skrevet 19. oktober 2007 God helg, Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 19. oktober 2007 #454 Del Skrevet 19. oktober 2007 Heihei! for uker! Håper du får en kjempefin helg, og at leiligheten blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 19. oktober 2007 #455 Del Skrevet 19. oktober 2007 Gratulerer med 7 uker! Håper dere får en flott helg; deg og nurket (og mannen da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #456 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja, nå er det virkelig helg! Får dra fra jobb i 14-tida, og da skal jeg rett hjem og Begynner å bli lei av å være så trøtt nå, har jo null energi, og det føles så uvant. Håper det går over snart, kanskje om en måneds tid? Dessuten har jeg så vondt i puppene at det er vondt å snu seg om natta hvis jeg ikke har på sports-BH. Men heldigvis er jeg ikke kvalm, kan tenke meg at det er mye verre I morgen skal jeg på Muse-konsert! Det blir helt fantastisk! :love: Ellers blir det vel litt oppussing (tapetlegging) i nyhuset. Vi hadde et interessert par på visning, men de ville by på en annen leilighet først... Jaja, det blir vel vår tur snart. Ha ei flott helg, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 19. oktober 2007 #457 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg er oså forferdelig trøtt for tia, må som regel ha en liten blund på dagtid Og vær glad du ikker kvalm ja, det er grusomt. Kos deg på konsert i morgen da og ha en riktig så fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 19. oktober 2007 #458 Del Skrevet 19. oktober 2007 Håper du får en fin helg, kos deg på konsert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #459 Del Skrevet 21. oktober 2007 GRATULERER til Knøttet som er Rørt, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. oktober 2007 #460 Del Skrevet 21. oktober 2007 GRATULERER til Knøttet som er Rørt, jeg Ååå... du er nå alt for søt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå