Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe sykkelvogn i dag, så da kan vi drar på sykkeltur hele gjengen :nigo:

Lillegull har 13 tenner nå! :hoppe: Hadde feber og løs mage noen dager, og plutselig poppet det ut tre hjørnetenner og to jeksler :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Fint å se deg igjen.

Dere har et lite tanntroll dere også ser jeg :fnise:

Vår T hadde 14 tenner da han var ett år... Og alle de 16 første de skal ha i denne omgang før han var 14 mnd. Greit å bli fort ferdig ;)

Moro med sykkelvogn, kos dere på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig i at det er like greit å bli ferdig med dem ;) Så mye styr, og så skal de miste dem igjen også :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg superflink! Vasket klær og golv da jeg kom hjem, samt lekte med lillegull. Vi var ute for å kjøpe sykkelvogn, men det var utsolgt overalt :( Men hjelm fikk hun, med rosa blomster på :fnise:

Syklet 12 km! :hoppe: Styrkeøvelser etterpå.

Godis:

1 lollipop

3 geletopper

1/2 kjeks

2 riskjeks med litt honning på

Ikke verst, synes jeg :nigo:

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så vondt i halsen :( Snørrete også. Lillesnuppa var skikkelig snørrete i forgårs og spiste dårlig i går, så hun har sikkert vondt i halsen også. Håper det går raskt over :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forresten gått over til én dupp om dagen nå, og snuppa sover da i 1-2 timer! :biggrin: Mye lettere å legge om kvelden også, og det er så godt! Hvis hun får to dupper en dag, kan du banne på at hun bare herjer og flirer når det er leggetid :fnise:

Hun har aldri vært lett å legge om dagen, og jeg husker den perioden hun sov fire ganger, men bare 30 min. hver gang, og jeg måtte trille hver gang :sukk: I ettertid ser jeg jo at hun ikke trengte så mange dupper (var 4-5 måneder da), men jeg var livredd for at hun skulle bli overtrøtt og hysterisk, pluss at jeg hadde lest at jeg måtte legge henne med en gang hun viste trøtthetstegn. Bullshit! ;)

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg! :vinke:

Så koselig du tok turen innom dagboken min! Og kjempegøy at dere også skal gifte dere neste år! Kommer til å sniktitte litt på planleggingen din også tipper jeg ;)

Så deilig med 1 lang dupp!! Når på dagen har hun denne lange duppen? Og sover hun ute eller inne? Her sliter vi med å få henne til å sove noen lange dupper på dagen, også ender det med at hun de 2 siste timene før hun legger seg er veldig grinete og sutrete :( Men håper vi finner en balanse snart!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: for bra soving!

Ja, det er godt! Endelig føler jeg at vi er inne i en god rytme - det tok tid ;)

Hei på deg! :vinke:

Så koselig du tok turen innom dagboken min! Og kjempegøy at dere også skal gifte dere neste år! Kommer til å sniktitte litt på planleggingen din også tipper jeg ;)

Så deilig med 1 lang dupp!! Når på dagen har hun denne lange duppen? Og sover hun ute eller inne? Her sliter vi med å få henne til å sove noen lange dupper på dagen, også ender det med at hun de 2 siste timene før hun legger seg er veldig grinete og sutrete :( Men håper vi finner en balanse snart!

:klem:

Simpleminded :klem:

Hun våkner i 6.30-7-tida, og sover igjen i 11-tida, 1,5-2 timer :jepp: Hun har sovet ute i vogna til nå, men nå som det var så varmt, la vi henne på soverommet, og da sov hun bedre. Hun liker jo å snu seg på magen, og det er vanskelig i vogna :jepp: Vet ikke helt hvor hun skal sove i barnehagen, vi får vel velge selv.

Slitsomt med trøtt unge om kvelden, ja. Lillesnuppa blir også veldig sur den siste timen, men hvis hun ikke er det, så kan vi bare glemme å få lagt henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...