Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende

Amused

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, nå har jeg neglisjert dagboka mi igjen...

Godt nyttår, forresten!

Her går dagene i et rasende fort tempo :ler: Lillesnuppa er snart 7 måneder, og hun er aldeles herlig :rødme: Hopper når jeg holder henen oppreist, og vil så gjerne krabbe, men foreløpig går det bare bakover eller rundt :fnise:

Skal prøve å oppdatere litt framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt litt på det ei stund, og kommet fram til at jeg avslutter dagboka mi nå :jepp: Etter at jeg ble mamma, har jeg blitt så redd for å fortelle for mye her, og jeg synes ikke det er noen vits å bare fortelle anonyme ting heller :ler:

Kan hende jeg åpner en blogg etterhvert, vi får se.

Vi sees! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var dumt da ... Vet ikke om du skriver på det andre stedet, men får vel sett deg om det blir treff igjen :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Annonse

I'm back ;)

Har savnet KG og dere her inne :klemmer: Og så er det så godt å ha et sted å skrive ned tanker og sånt også ;)

Lillesnuppa er snart 1 år, og det året har gått fort! :rødme: Hun har aldri vært noen storsover, så jeg har slitt mye med søvnmangel og altfor lite alenetid. Men nå har jeg begynt å jobbe igjen, og det gjør godt å få gjort litt egne ting :jepp: Med nestemann tror jeg at jeg skal begynne å jobbe tidligere, altså.

Jenta vår er aldeles herlig :strix: Hun er utrolig aktiv, men samtidig forsiktig, så hun har ikke tort å slippe seg for å gå ennå. Hun babler i vei og sier "mamma", "dadda", "b" (katten vår), "nei", "hei" og "da?" når hun lurer på hva noe er. Det er ei herlig tid, og vi har så mye å glede oss til framover :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...