Ella* Skrevet 4. november 2008 #2581 Del Skrevet 4. november 2008 Så dumt at amminga er litt sånn kronglete. Kanskje hun får luft...? (Vill gjetting). Krysser fingrene for at T sover søtt og leeeenge i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. november 2008 #2582 Del Skrevet 5. november 2008 Puppenekt er utrolig irriterende! S har det av og til han også, eller jeg tror ikke han har det så ille som T, men f.eks i dag har han vært vanskelig å mate Blir så sliten av å krangle med han for å få han til å spise Håper det går snart over S er ca like stor som din, utenom at han veier litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. november 2008 #2583 Del Skrevet 6. november 2008 Kjedelig med puppenekt da... Det har heldigvis ikke vært noe problem. Lillegutt får jo ikke noe annet enn pupp, så hadde blitt litt problematisk om han hadde slått seg vrang. Så stor T har blitt. Her er vi fortsatt på 68. Skal først veie og måle om halvannen uke. Blir spennende å se hvor stor han er blitt nå. Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. november 2008 #2584 Del Skrevet 6. november 2008 Sitter her og kjenner jeg blir veldig overrasket over så store størrelser på klærne......!! Jeg trodde da virkelig f.eks at 68 i hovedsak faktisk holdt til 6mnd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 6. november 2008 #2585 Del Skrevet 6. november 2008 Sitter her og kjenner jeg blir veldig overrasket over så store størrelser på klærne......!! Jeg trodde da virkelig f.eks at 68 i hovedsak faktisk holdt til 6mnd.... H bruker 68, og han er 3 mnd... 62 er for lite nå. Så de størrelsene stemmer ikke helt, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. november 2008 #2586 Del Skrevet 6. november 2008 Jammen har T blitt stor ja Her begynte vi med 68 da bebisen var 3-4 mnd. Men det er veldig stor forskjell på størrelsene også.. Nå bruker vår feks klær i alt fra 62 til 80 Men har en mistanke om at de to bodyene det er snakk om i den minste og største størrelsen er skikkelige avvikere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2587 Del Skrevet 7. november 2008 Så dumt at amminga er litt sånn kronglete. Kanskje hun får luft...? (Vill gjetting). Krysser fingrene for at T sover søtt og leeeenge i natt Mmm... tenkte det kunne være luft, men det var visst bare at hun ikke var så veldig sulten, men veeeeldig nysgjerrig Takk for at du krysset fingre. Det hjalp dessverre lite, hadde ei helt håpløs natt, gitt Men nå holder det på å bli bra igjen! :jippi: Puppenekt er utrolig irriterende! S har det av og til han også, eller jeg tror ikke han har det så ille som T, men f.eks i dag har han vært vanskelig å mate Blir så sliten av å krangle med han for å få han til å spise Håper det går snart over S er ca like stor som din, utenom at han veier litt mer Tror det har gått over allerede Så artig at de er jevnstore Kjedelig med puppenekt da... Det har heldigvis ikke vært noe problem. Lillegutt får jo ikke noe annet enn pupp, så hadde blitt litt problematisk om han hadde slått seg vrang. Så stor T har blitt. Her er vi fortsatt på 68. Skal først veie og måle om halvannen uke. Blir spennende å se hvor stor han er blitt nå. Ha en strålende dag De vokser jo så fort disse små, alltid artig med veiing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2588 Del Skrevet 7. november 2008 Sitter her og kjenner jeg blir veldig overrasket over så store størrelser på klærne......!! Jeg trodde da virkelig f.eks at 68 i hovedsak faktisk holdt til 6mnd.... H bruker 68, og han er 3 mnd... 62 er for lite nå. Så de størrelsene stemmer ikke helt, nei. Nei, og når man tørketromler klærne, så krymper de gjerne en str også (særlig bodyene ) Jammen har T blitt stor ja Her begynte vi med 68 da bebisen var 3-4 mnd. Men det er veldig stor forskjell på størrelsene også.. Nå bruker vår feks klær i alt fra 62 til 80 Men har en mistanke om at de to bodyene det er snakk om i den minste og største størrelsen er skikkelige avvikere Ja, H&M er små, mens Cubus er store, og NameIt er trange Jeg gjorde en del bomkjøp før jeg lærte meg å se på klærnes lengde og vidde, og ikke bare størrelsen, før jeg kjøpte dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2589 Del Skrevet 7. november 2008 Nei, den natta med grøt til kvelds ble pyton. Men det hadde den nok blitt uansett. Natta etter ble litt bedre, og i natt enda bedre. Fikk mat 22.30 i håp om at hun kanskje sov natta gjennom, men det kunne jeg bare glemme Hun våknet til sin vante tid, 3.30, og igjen kl. 6, men da lå jeg bare stille og lot henne ligge, og da sovnet hun igjen! :jippi: Våknet kl. 7 igjen, fikk pupp, og så sov vi til 8 Var på babysang i dag, men T var litt trøtt. Men deilig å gjøre noe, for dagene blir lange når vi bare er hjemme, særlig hvis T har en dårlig dag. Tenkte jeg skulle ta det med ro denne uka, men i stedet har jeg kjedet meg, faktisk Så i neste uke blir det barseltreff, Tupperwareparty og babysang og shopping Kanskje et forumtreff også T var en drøm å legge i kveld Så nå sitter jeg her og lurer på hva jeg skal finne på. Tror jeg må løsrive meg fra pc'n og lage meg noe godt og se TV Mannen er på konsert, men kommer hjem ganske tidlig. Det blir godt, vi har ikke hatt anledning til å være så mye sammen i det siste. Han fikk beskjed om at det blir permitteringer på jobben Heldigvis er ikke han akkurat i faresonen, men likevel... Ah, skulle vært ute og gått en lang tur og ristet løs litt. Jeg blir så stiv i ryggen av å trille vogna, får liksom ikke brukt ryggen ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2590 Del Skrevet 7. november 2008 Grr... må visst oppdatere meg på smileyfronten her inne. Mine gode, gamle favoritter er jo borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2591 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Må skryte litt av gullungen min, da *borte nå* Endret 8. november 2008 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 7. november 2008 #2592 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Nei, og når man tørketromler klærne, så krymper de gjerne en str også (særlig bodyene ) Tør ikke å ha noen babyklær i tørketrommelen jeg... Blir så sinna om de krymper eller blir ødelagt at jeg heller henger dem opp Så bra at T er enkel å legge nå Oi, for et program du har til neste uke Men har man overskudd til det, så hvorfor ikke? Blir sikkert artig Må bare si at T. er kjempesøt... :rødme: Skikkelig nuskått (for du er trønder, ikke sant...?) Endret 7. november 2008 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2593 Del Skrevet 7. november 2008 Tør ikke å ha noen babyklær i tørketrommelen jeg... Blir så sinna om de krymper eller blir ødelagt at jeg heller henger dem opp Så bra at T er enkel å legge nå Oi, for et program du har til neste uke Men har man overskudd til det, så hvorfor ikke? Blir sikkert artig Må bare si at T. er kjempesøt... :rødme: Skikkelig nuskått (for du er trønder, ikke sant...?) Hehe, jeg tromler det meste av bomull i hvert fall. Vasket en ullbody på 60 grader her en dag, det var ikke lurt Ja, er glad for at det virker som om T er tilbake i sin vante form. Gleder meg mest til neste uke, for jeg føler at overskuddet er tilbake igjen, og det gjør godt Takk for det :rødme: Ja, ho e bra nætt, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 7. november 2008 #2594 Del Skrevet 7. november 2008 Hehe, jeg tromler det meste av bomull i hvert fall. Vasket en ullbody på 60 grader her en dag, det var ikke lurt Ja, er glad for at det virker som om T er tilbake i sin vante form. Gleder meg mest til neste uke, for jeg føler at overskuddet er tilbake igjen, og det gjør godt Takk for det :rødme: Ja, ho e bra nætt, ja Ullbodyer er nok ikke så glad i 60 graders program nei Jeg var uheldig og vasket en body i ull/bomull på 60 grader, og den tålte det faktisk! Imponerende Godt med overskudd til å gjøre ting ja. Merker det kjempegodt når man har vært uten det en stund. D hi du rætt i ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 7. november 2008 #2595 Del Skrevet 7. november 2008 Så søt hun er, og så nyyydelige øyne!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. november 2008 #2596 Del Skrevet 7. november 2008 Nææh, så koselig med bilder. Også så herlig hun er :rødme: Sjarmtroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. november 2008 #2597 Del Skrevet 8. november 2008 Så kjempeskjønn hun er! Nudelig bebis! Og de blå øynene da. Ser ut som om hun er ganske stor? Så bra det går fremver med legging og soving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 8. november 2008 Forfatter #2598 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Så søt hun er, og så nyyydelige øyne!! :rødme: Takk Nææh, så koselig med bilder. Også så herlig hun er :rødme: Sjarmtroll! Vi er ganske sjarmerte selv også :rødme: Så kjempeskjønn hun er! Nudelig bebis! Og de blå øynene da. Ser ut som om hun er ganske stor? Så bra det går fremver med legging og soving! Takk! Tja, hun har vært stor for alderen, men nå har nesten alle i barselgruppa tatt henne igjen --------------------------------------------------------------------------------------------- I natt sov T fra 19 til 4.30 før hun fikk mat! Utrolig deilig! Hadde sovet enda bedre hadde det ikke vært for den %&¤#"¤%& katta som alltid klorer på døra, mjauer og vil inn på soverommet vårt Vet ikke hva vi skal gjøre med ham lenger, for han vil jo inn for å få kos, men vi tør ikke la ham være der i tilfelle han legger seg i senga til T. Derfor fører vi ham gjennom rommet og ut verandadøra på soverommet. Men så går det 10 min. før han vil inn igjen Dumme, dumme katt. Blir vel bra når T får eget rom, for da kan han sove inne hos oss igjen. Ja, katten altså Endret 8. november 2008 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 8. november 2008 Forfatter #2599 Del Skrevet 8. november 2008 I dag gikk vi laaang tur i skogen, det var deilig Fikk endelig mannen med på tur også T har vært blid og rolig i dag, men litt overtrøtt i ettermiddag. Har fått en powernap nå, så da håper jeg hun holder til leggetid kl. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. november 2008 #2600 Del Skrevet 8. november 2008 Oi, så flott soving da! Er jo nesten hele natta det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå