Amused Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #2241 Del Skrevet 15. juni 2008 Ja, vi må ta en kjapp tipperunde igjen Men kanskje det ikke blir tid til det, for nå kommer disse vondtene i korsryggen med 10 minutters mellomrom... Men man kan visst gå sånn i flere døgn også, har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 15. juni 2008 #2242 Del Skrevet 15. juni 2008 Spennende her i dag også! Hm... Har så lyst til å tippe rett for en gangs skyld... Jeg tipper 16. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 15. juni 2008 #2243 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg tror også snuppa er her i løpet av morgendagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. juni 2008 #2244 Del Skrevet 15. juni 2008 :popcorn: Lykke til uansett når du føder Amused, men tror også skjer snart!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #2245 Del Skrevet 15. juni 2008 Tror det har dabbet litt av nå. Egentlig greit, for da kan jeg prøve å sove litt Men baby blir det snart! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. juni 2008 #2246 Del Skrevet 15. juni 2008 Ny tipping! :-D 19.juni er en fin dato Ikke for å tippe en dato langt frem i tid, men det er en fin dato... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #2247 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) 19. juni er en fin dato ja, Knøttet. Men det skjer nok noe før den tid, håper jeg! Har snakket med føden og flere venninner, og her er det visst noe på gang, ja! :juhu: Riene har kommet med 5-15 minutters mellomrom de siste tre timene, og varer nå i et halvt minutt, cirka. Gjør ikke så vondt nå som jeg vet hva det er - merkelig nok :-D Jordmor på føden sa at det var travelt der i dag, men at de alltids skulle få plass til meg Måtte ringe før vi drar, når det er 5 min. mellom riene, og de varer over minuttet. Jeg måtte også være forberedt på at det kan dabbe av, men det vil vi ikke nå, nei. Der kom det én til, den var ikke særlig god. Endret 15. juni 2008 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 15. juni 2008 #2248 Del Skrevet 15. juni 2008 Ah! Spennende! NÅ skjer det! Hvordan føles riene? :nysgjerrigpetrine: Å, heldigvis skal jeg bare være hjemme i dag og kan følge med her inne! Heia Amused og lillesnuppa! *tygge negler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. juni 2008 #2249 Del Skrevet 15. juni 2008 Nei nei, nå skal du knipe beina sammen til den 19.! Nei da! for at noe er på gang! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida* Skrevet 15. juni 2008 #2250 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei Amused Må tilstå at jeg har sniklest dagboka di det siste Er så spennede å følge med på hvordan det går, og nå ser det jo ut til at du snart er i mål.. Vil bare ønske deg lykke til med fødsel og alt, håper det skjer snart. Kommer nok til å følge med deg Tenk at du snart får se babyen din! Er litt misunnelig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. juni 2008 #2251 Del Skrevet 15. juni 2008 :juhu: :juhu: :popcorn: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #2252 Del Skrevet 15. juni 2008 Takk for heiing, og hei til Ida! 9 min. mellom hver ri nå, begynner å bli litt vondt, de varer i 45-50 sek. fra de begynner å kjennes. Dette er merkelige greier, jeg blir så fascinert over hvor regelmessig de kommer, og hvor intenst det er. Bare å følge med på klokka, så vet jeg når neste kommer, og det begynner å gjøre vondt. Vanskelig å finne fokus når det er som verst, min kjære er bare i veien, føler jeg Men det hjelper å klype litt i ham. For meg kjennes riene ut som intens stikking i korsryggen. Blir litt lammet, på et vis. Men som sagt, det er fascinerende greier. Håper bare det ikke dabber av, da blir jeg skuffa, altså. Pust, pes... der kom det en satan til... Sladrer til MellonCollie når snuppa er ute, i tilfelle jeg ikke rekker/orker å skrive mer her i dag Kryss fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. juni 2008 #2253 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg må bare litt her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 15. juni 2008 #2254 Del Skrevet 15. juni 2008 *krysser alle fingre!* Lykke til, Amused - du er flink! Snart har du henne i armene dine! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida* Skrevet 15. juni 2008 #2255 Del Skrevet 15. juni 2008 Høres ut som hun kommer i løpet av dagen! 15. juni er jo en fin dag å ha bursdag på :-D Stå på, dette går fint! Venter på fortsettelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. juni 2008 #2256 Del Skrevet 15. juni 2008 Så spennende!!!!!!!!!!!!!! Håper virkelig det er i gang nå og at det skjer fort for deg. Ellers er 16. juni en innmari fin dato. Er vår 1 års bryllupsdag i morra. Lykke til :juhu: klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 15. juni 2008 #2257 Del Skrevet 15. juni 2008 Oi, oi, oi!!! :juhu: :juhu: :juhu: Endelig!!! Er vel litt småjuks å tippe nå da, når du allerede er sååå godt i gang... Men jeg tror snuppeluppa kommer i løpet av dagens dato!! LYKKE TIL MED FØDSELEN!!! Gleder meg til å høre oppdattering!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 15. juni 2008 #2258 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) :hoppe: :hoppe: Så utrolig spennende, Amused! Det får ikke lov til å stoppe opp nå nei, og det tror jeg ikke det gjør heller. Snart har du lillejenta i armene dine :rødme: Ønsker deg masse lykke til, dette greier du kjempefint Endret 15. juni 2008 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. juni 2008 #2259 Del Skrevet 15. juni 2008 :juhu: Lykke til Amused!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. juni 2008 #2260 Del Skrevet 15. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå