Linn3c Skrevet 9. juni 2008 #2161 Del Skrevet 9. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. juni 2008 #2162 Del Skrevet 9. juni 2008 Ingen føding siden sist? :klø: Neinei! Her må det mere popcorn spising til altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 9. juni 2008 #2163 Del Skrevet 9. juni 2008 Nææhmenn DU!!! Jeg har jo tippa 10.juni, I MORGEN!!! Må sette i gang spisinga, så det skjer noe her..... Jeg VIL ha rett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2164 Del Skrevet 9. juni 2008 Knis , må nok skuffe dere, jenter. Men nå har jeg gått lang tur i raskt tempo, og vasket stekeovnen, så nå må det sette i gang snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 9. juni 2008 #2165 Del Skrevet 9. juni 2008 Knis , må nok skuffe dere, jenter. Men nå har jeg gått lang tur i raskt tempo, og vasket stekeovnen, så nå må det sette i gang snart Hm... Jeg som bestandig tipper rett - eller rettere sagt aldri Så må vel innse at det ikke blir denne gangen heller, selv om det fremdeles er en mulighet Kjempebra innsats fra din side da, Amused Skal ikke stå på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 9. juni 2008 #2166 Del Skrevet 9. juni 2008 Venninna mi drakk matolje og løp i trapper for å få i gang fødselen. Vet ikke om det hjalp, men det ble i det minste en morsom historie av det, så jeg foreslår at du også prøver det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. juni 2008 #2167 Del Skrevet 9. juni 2008 Nei, nå må du vaske vinduer, lage fødepizza og for harde livet så det blir fødsel her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2168 Del Skrevet 10. juni 2008 Nok en natt uten at noe har skjedd Innbiller meg at jeg hadde veldig stram mage og at "noe" skjedde i natt, men jeg var sånn i ørska at jeg ikke er helt sikker. Begynner å bli lei av å våkne hver bidige time nå, men utrolig nok rekker jeg å drømme også, så jeg har vel lengre søvnperioder innimellom Lurer veldig på når noe skal skje. Den lange gåturen min i går førte bare til vondter i bekkenet, så det gjør jeg ikke igjen. Virker som om magen har sunket, da. Og babyen har det nok godt inni der :rødme: Skal til jordmor på torsdag, hadde håpet å slippe den timen, 5 dager på overtid, men nå skal det bli godt å treffe henne igjen. Hun har vært sykmeldt i flere måneder, og legen min har jo ikke akkurat vært beroligende Men, han fikk meg i hvert fall på leiesjekk slik at lillesnuppa ble snudd riktig vei. Huff, av og til blir jeg så bekymret for at det kanskje er derfor ikke noe skjer, det at hun lå i seteleie, men samtidig er jo ikke det logisk i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2169 Del Skrevet 10. juni 2008 I dag har Ella, Knøttet og Monica tippedato Fortsatt 13 timer til midnatt, så det kan gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #2170 Del Skrevet 10. juni 2008 Det går bra Amused, du skal jo ikke føde før min tippedato uansett Håper du har en fin dag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. juni 2008 #2171 Del Skrevet 10. juni 2008 I dag har Ella, Knøttet og Monica tippedato Fortsatt 13 timer til midnatt, så det kan gå Det har med å bli i dag, så det så! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 10. juni 2008 #2172 Del Skrevet 10. juni 2008 *fødestøv* ******* *** ** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. juni 2008 #2173 Del Skrevet 10. juni 2008 Æsj, så kjedelig å vente sånn da... Får håpe du kommer i gang snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. juni 2008 #2174 Del Skrevet 10. juni 2008 Innom og sjekker! Men du skal jo ikke føde før på lørdag, etter mine beregninger! Lykke til uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 10. juni 2008 #2175 Del Skrevet 10. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 10. juni 2008 #2176 Del Skrevet 10. juni 2008 ********************* ********************* ********************* ***** FØDESTØV ****** ********************* ***** FØDESTØV ****** ********************* ***** FØDESTØV ****** ********************* ***** FØDESTØV ****** ********************* ********************* ********************* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2177 Del Skrevet 10. juni 2008 Takk for fødestøv, jenter! Har litt vondter i magen, men innbiller meg at det er babyen som strekker på seg, slik at det stikker veldig der nede. Bekkenet er litt bedre da, heldigvis. Holder på å gå på veggen her hjemme, må prøve å få med meg mannen en tur ut, men han er altfor opptatt med å kappe lister til soverommet :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #2178 Del Skrevet 10. juni 2008 Spark mannen i rumpa og få han med ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 11. juni 2008 #2179 Del Skrevet 11. juni 2008 Mornings! Skjer det noe her, da? *vente i spenning på at Amused skal komme innom - eller ikke!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #2180 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) T+4 Jeg har fått feriepenger! :juhu: Så nå skal mannen (han er hjemme i dag pga. nattens hendelser) og jeg ut og kjøpe flis :-D Han har store prosjekter som han tror han skal få tid til når tulla kommer Våknet som vanlig 01.30 i natt, var på do, og så begynte lillebaby å styre på noe vanvittig i magen. Kjentes ut som knivstikk der nede, og i tillegg hadde jeg mensmurringer i magen. Lurte på om jeg skulle ringe føden, for man skal jo merke seg endringer i bevegelsene til babyen, og hun har jo alltid vært dønn stille om nettene. Sånn holdt det på i to timer, da sovnet jeg igjen. Våknet, og alt var som vanlig Vil ha baby NÅ! Så, ut med oss Endret 11. juni 2008 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå