Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

:vinke:

Godt alt så bra ut på legetimen :) Er kanskje ikke så rart at sf-målet har flatet ut, iallfall ikke hvis legen din måler litt på måfå? :klø: Går du til både jordmor og lege? For jeg har hørt at det er best at det er bare én person som måler, fordi ikke alle måler fra samme utgangspunkt... :sjenert:

Så koselig med besøk av faren din i morgen da! :) Sikkert unødvendig å si at da må dere kose dere ;)

:fnise: Kniiiip igjen til de kommer tilbake, ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Er her ikke så ofte for tida, føler at det bare blir mye kjedelig venteprat likevel :ler: (Ja, på meg altså, ikke dere)

Men tenk, 39 uker i dag! Og 10 dager igjen til ul-termin, 8 dager igjen til menstermin :hoppe:

Var veldig koselig å få pappa på besøk i går, han ble til middag også. Men jeg ble styggsliten utpå kvelden, for dumme meg skulle jo lage middag, og da får jeg så vondt i ryggen :roll: Må seriøst bli flinkere til å be om hjelp, og til å si i fra om at besøket har vært her lenge nok (tenker på barseltida, da). Det er altfor vanskelig for meg å avvise folk :sjenert: Men da jeg fikk lagt meg nedpå litt, så ble jo alt mye bedre.

I morges satt jeg på med min kjære til byen, og så var jeg på kafé med ei veldig god venninne. Vi gikk og tittet litt i butikker, shoppet litt, spiste lunsj og pratet mye om babyer. Kjekt å få litt gode råd fra noen som har barn fra før :-D Det eneste man kan forberede seg på, er vel at det ikke går an å forberede seg :fnise:

Kom hjem i 12-tida, og da gikk jeg og la meg - deilig. Etter at jeg våknet, ble det soling på verandaen, jeg blir så fort brun! Men tør ikke sole magen, så den er hvit, da :fnise: Apropos mage, skal få tatt magebilde i morgen, kan hende det blir det siste :rødme:

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Amused! :vinke:

Høres ut som du har hatt en fin dag! Kafébesøk, soving, soling ... Blir ikke stort bedre :) Bra at besøket var vellykket også, selv om du ble sliten. Synes du holder koken på beundringsverdig vis, jeg - jeg blir sliten selv om jeg styrer for mye hjemme, og du er jo en smule lenger på vei enn jeg ... :sjenert:

Tenk at nå kan du føde når som helst (etter at faren din er tilbake, seff!). Det er så sprøtt å tenke på at jeg blir helt rar i hodet bare av å skrive det. Som Niennah sa - en fiks ferdig liten jente i magen din. Sprøtt, sprøtt, sprøtt. :rødme:

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilith :klemmer:

Ja, det er helt sykt å tenke på at det ligger et ferdig menneske i magen min! :sjokk: Jeg skjønner det ikke helt, uansett hvor hardt jeg prøver :fnise:

Synes ikke jeg holder koken akkurat, alt går kjeeempetregt med meg :ler: Men takk likevel :)

Nå må jeg ut og vanne den nysådde plena vår :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: 39 uker!!!! :juhu:

Lurte litt på det i sta, syntes det var rart med tickeren din. Du skal jo skifte uke et par dager før meg ;)

Hørtes ut som en koselig dag :-D Her kommer også brunfargen utrolig fort :-D

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 39 uker! :hoppe:

Rart å tenke på at nå kan det skje når som helst...

Høres ut som du har hatt en heeerlig dag da :)

Magebilde vil jeg gjerne se :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 39 uker :hoppe:

Fytti så spennende det blir fremover.

Husk å spørre mer om hjelp slik at du kan nyte de siste graviddagene før lillenurket kommer :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, magebilde må vente litt, for nå har kortleseren sluttet å virke, ser det ut som :sur: Men det kommer!

Har juksa litt med tickeren min, så nå stemmer nedtellingen i hvert fall, selv om jeg allerede har passert 39 uker. Amerikanerne mangler jo 2 dager i forhold til vår telling :jepp:

Fikk så vondt nede i magen/bekkenet i går kveld da jeg la meg, og har hatt mensmurringer og korsryggvondt i natt. Men nå her det gitt seg, så det er ikke noe på gang ennå :lur:

Må heie litt på jente 79, det er jo så spennende! :duskedame:

I dag får jeg besøk av ei venninne, vi skal bare sole oss på verandaen og skravle masse :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig koselig å få pappa på besøk i går, han ble til middag også. Men jeg ble styggsliten utpå kvelden, for dumme meg skulle jo lage middag, og da får jeg så vondt i ryggen :roll: Må seriøst bli flinkere til å be om hjelp, og til å si i fra om at besøket har vært her lenge nok (tenker på barseltida, da). Det er altfor vanskelig for meg å avvise folk :sjenert: Men da jeg fikk lagt meg nedpå litt, så ble jo alt mye bedre.

:nei: ikke lov å slite ut gravidkroppen! ;) Sier jeg som sto på kjøkkenet i 5 timer når jeg var høygravid og lagde tapas til 6 personer. Kom meg nesten ikke ut av senga neste dag.

Et tips som gjør barseltiden litt lettere er å kjøpe inn lettvindt mat (hermetikk, fjordland, frossenmat osv.) eller fryse ned mat som lapskaus og gryteretter slik at man ikke trenger å bruke så mye tid på å lage mat eller handle inn når man kommer hjem. Også lurt å ha kjeks og is på lur til barselbesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det skjer noe med deg også snart. Det hadde vært moro det :duskedame:

Nå kan du nemlig få lov til å føde, siden du sannsynligvis ikke klarer å snike og i hvert fall ikke med mye :jepp::fnise:

Kose deg med besøk.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nei: ikke lov å slite ut gravidkroppen! ;) Sier jeg som sto på kjøkkenet i 5 timer når jeg var høygravid og lagde tapas til 6 personer. Kom meg nesten ikke ut av senga neste dag.

Et tips som gjør barseltiden litt lettere er å kjøpe inn lettvindt mat (hermetikk, fjordland, frossenmat osv.) eller fryse ned mat som lapskaus og gryteretter slik at man ikke trenger å bruke så mye tid på å lage mat eller handle inn når man kommer hjem. Også lurt å ha kjeks og is på lur til barselbesøk :)

Hehe, det er fort gjort å la seg rive med, ja. Men jeg er veldig obs på at jeg skal hvile så mye som mulig nå for tiden ;)

Lurt med lettvint mat, ja! Tror jeg skal bake kanelsnurrer idag, de gjør seg jo nesten selv, særlig når jeg lager deigen i brødbakemaskina.

Kanskje det skjer noe med deg også snart. Det hadde vært moro det :duskedame:

Nå kan du nemlig få lov til å føde, siden du sannsynligvis ikke klarer å snike og i hvert fall ikke med mye :jepp::fnise:

:fnise: Håper det skjer noe snart ja. Greier nok ikke å snike forbi deg likevel.

Her skal det fødes på rekke og rad. Nå er jente 79 i gang, og snart er du også det. :-D

Jepp! :danser: Spennende!

Ååå så spennende med vondter :lur::ler:

Håper formen er bra og at du har en fin kveld :klem:

Formen er fin-fin :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager til termin! :danser:

Her er 39-ukersmagen:

post-13630-1212132987_thumb.jpg

Murringer i natt også, får håpe det tyder på modning :jepp:

Uff, nå har jeg sittet her en drøy halvtime, og føttene har hovnet opp noe veldig :sjokk: Har ikke sett dem så ille før. Blir litt redd for svangerskapsforgiftning, siden blodtrykket er på vei opp, men jeg har jo hverken hodepine eller andre vondter. Og dessuten var føttene helt fine da jeg stod opp :fnise: Skal høre om jeg får låne blodtrykksapparatet hos svigers idag, bare for å berolige meg selv.

Heier litt mer på jente 79! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage :rødme:

Og bare 8 dager til termin... Kanskje du også får før/rundt termin, siden du har begynt å kjenne litt vondter her og der? :) Blir spennende framover :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempefin mage! :hjerte:

Håper du også slipper å gå over termin - jo flere av dere som slipper, jo større sjans for at jeg også slipper å vente, tenker jeg ... ;)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin mage!! :hjerte:

Det er ikke fordi det er blitt så varmt ute at du har hovnet opp litt ekstra da..? Men dersom du blir bekymra utover dagen eller hovner opp mer, så kan du jo få sjekka det opp!

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig mage!!

Håper du får sjekket opp at alt går bra og at det ikke er noe svangerskapsforgiftning på gang!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...