Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

Du opererer også med flere puter i senga, skjønner jeg. :ler:

Mmm... utrolig deilig med mange puter :sove: Jeg må ha ei pute litt under magen når jeg sover på høyre side, mens når jeg sover på venstre, må jeg ha ei mellom beina. Skal bli godt å slippe disse putene etterhvert, da.

Her er vi også våkne om kvelden. Sover jo bort halve dagen :fnise:

Spennende om det er festing og modning på gang da. Merker ingenting sånt her... Kanskje du ender med å føde før meg...

Er vel innenfor termin i dag eller no?

God helg :klem:

PS: Du er litt fraværende i oppropstrådene ;)

Hehe, tror ikke jeg føder før deg, altså ;) Men det er klart det blir spennende å se framover. Var innenfor termin i går :hoppe:

Skal prøve å henge med i oppropstrådene, men vi er jo ikke så mange der :fnise:

God helg til deg også!

Bare 11 dager igjen!! :hakeslepp:

Stakkar pusen med krage på, men bra han er bedre da!! Og flaks du har flere puter i sengen så pus også kan låne :ler:

Ha en flott dag Amused :klem:

Åja, pusen har det sååå fint nå, skikkelig bortskjemt er han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at dere tok med katten til dyrlegen. Mulig han er litt fornærmet på deg akkurat nå, men det er nok fort glemt når han er i full vigør igjen ;)

:hoppe: Så bra at hun har snudd seg rett vei!! Kjempeglad på dine vegne. Nå må hun bare fortsette å ligge opp ned fram til hun skal ut og hilse på mamma og pappa :)

Ha en fortsatt fin helg :klem:

Ja, nå er pusen i full fart igjen :-D Har vært ute i dag, men holder seg nær huset, tror nok han er litt skeptisk til nabokattene. Og det er jo bra, vi vil ikke ha flere slåsskamper, altså.

Kjenner godt at snuppa ligger rett vei nå, det er en enorm lettelse. Har lest mye om fødsel i helga, samt snakket med venninner som har født, så nå kan jeg ikke forberede meg mer, tror jeg.

Daaakal pusen... Godt det går bra med han nå da! :)

:jepp: Jeg også tror det er lurt å sove når du føler behov for det. Det er jo ikke lenge igjen, og det er slitsomt å gå gravid- sikkert spesielt den siste tida!

Ja, slitsomt er det nå. Det er så mye jeg har lyst til å gjøre, men hvis jeg begynner på noe, så må jeg bare stoppe opp etter 10 min. og ta pause :ler: Kjedelig, men det er jo ikke lenge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dager til termin! :hoppe: Eller bare 11 dager til menstermin :sjokk:

Men merker ikke noe til forestående fødsel, da ;) Det stikker en god del "der nede" når babyen rører på seg, og det kan jo skyldes at hodet graver seg ned, eller kanskje hun bokser der inne :ler:

Nydelig vær i dag, har fått litt sol på kroppen, selv om det var kald vind. Blir litt lei av å være så isolert, men alt er så slitsomt, og jeg orker ikke gjøre noe i dag.

I går kveld var vi hos et vennepar og så Grand Prix, og på slutten var jeg så sliten at jeg hverken kunne ligge eller sitte ordentlig i sofaen deres :fnise: Sov leeenge i dag, det var deilig.

Men å bo i rekkehus er ikke bare, bare. Vi har en barnefamilie til venstre, og unger som leker og bråker og krangler, men det kan jeg tåle. Da slipper jo vi å ha dårlig samvittighet når babyen vår gråter ;) Men naboene på den andre siden... Sukk, jeg takler dem ikke. De er altfor kontaktsøkende og snåle, og de bare irriterer meg :sur: I ettermiddag drev de og grillet så røykosen lå tett, så jeg måtte ut og ta inn klesvasken, ellers kom jo den til å stinke. Og nå sitter de og skravler høylytt på verandaen så jeg ikke kan ha døra åpen :(

Jadda, er bittelitt hormonell i dag :ler:

Forresten har jeg gått opp 21 kg nå :vekt: Det er mye! Er spent på hvor fort jeg går det av meg igjen, tror det skal gå greit :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Kjenner til det der med irriterende naboer! Vi har en som liker å lage lyd for å si det sånn :sukk: Men det er verste er at jeg hører at han snorker om natta :fnise:

Og tenk at du snart skal få møte lillejenta di! :juhu: Det må være en helt fantastisk følelse :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. nå nærmer det seg... Jeg merket ingen av disse tegnene på at fødsel nærmet seg. Prøvde til og med å lete etter den livmortappen :fnise:

Spennende å gå å vente :) Er alt i rute ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå reiser jeg bort frem til onsdag, så godt å høre at ikke du tror noen fødsel er rett rundt hjørnet ;) Men, skulle det skje noe - send på en melding så skal jeg få kommet meg inn her og gjort jobben min ja :-D

Men jeg setter stor pris på om du venter frem til etter onsdag en gang ;)

Fin uke til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å henge med i oppropstrådene, men vi er jo ikke så mange der :fnise:

Nei, ganske lett å holde oversikten utenom :fnise:

Godt at snuppa holder seg rette veien. Godt at det ser ut til at du slipper alt rundt setefødsel...

Blir spennende å se om noe skjer med en av oss snart. Skjønner ikke helt at det er så nær jeg... Det har jo vært så lenge til...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det var hormonelt annerledes enn hvordan jeg ville reagert ;) .. Forstår godt at du ble irritert på grillrøyken jeg :jepp:

Kun 13 dager til termin :overrasket: :-D Så utrolig spennendes!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det der med irriterende naboer! Vi har en som liker å lage lyd for å si det sånn :sukk: Men det er verste er at jeg hører at han snorker om natta :fnise:

Og tenk at du snart skal få møte lillejenta di! :juhu: Det må være en helt fantastisk følelse :-D

Ånei, snorking er jo ille nok når det kommer fra noen du kjenner ;)

Ganske uvirkelig at hun er her snart, vet sannelig ikke om jeg er helt forberedt :rødme:

Oi.. nå nærmer det seg... Jeg merket ingen av disse tegnene på at fødsel nærmet seg. Prøvde til og med å lete etter den livmortappen :fnise:

Spennende å gå å vente :) Er alt i rute ellers?

Å? Da er det kanskje håp om at det skjer noe her også snart, selv om jeg ikke merker noen spesielle tegn :fnise:

Ellers er alt i rute, i hvert fall av utstyr. Følelsesmessig er vi så klare som vi kan bli, selv om vi gru-gleder oss.

Innom og titter. Kan jo skje noe når som helst nå!

Imli :vinke: Ja, det går framover, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tenk 13 dager til termin, spennendes å fælge med deg nå :)

:) Ja, nå kan det skje noe når som helst.

Nå reiser jeg bort frem til onsdag, så godt å høre at ikke du tror noen fødsel er rett rundt hjørnet ;) Men, skulle det skje noe - send på en melding så skal jeg få kommet meg inn her og gjort jobben min ja :-D

Men jeg setter stor pris på om du venter frem til etter onsdag en gang ;)

Fin uke til deg :klem:

Skal sende mld hvis det skjer noe, det er klart! :klemmer: Men du slipper nok å sladre før om et par uker ;)

Blir spennende å se om noe skjer med en av oss snart. Skjønner ikke helt at det er så nær jeg... Det har jo vært så lenge til...

:klemmer:

Ja, det er kjemperart! Av og til blir jeg kjemperedd for det som skal komme. Ikke bare fødselen, men at livet er i ferd med å snus på hodet. Men stort sett så gleder jeg meg bare :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :vinke:

Ha en flott uke :klem:

Håper du også har det bra, Reka :klemmer: Skal prøve å bli flinkere til å stikke innom dagboka di ;)

Syns ikke det var hormonelt annerledes enn hvordan jeg ville reagert ;) .. Forstår godt at du ble irritert på grillrøyken jeg :jepp:

Kun 13 dager til termin :overrasket: :-D Så utrolig spennendes!

Stor :klem:

Så bra at det er flere av oss :ler:

:klemmer: til deg også!

Bare innom med et lite spor :vinke: Nå er det ikke lenge igjen :)

Koelig med spor :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en merkelig dag :fnise: Stod opp 7.30 pga legetime, men da jeg kom hjem, sovnet jeg igjen, og så hadde det plutselig gått 3 timer til. Siden den tid har jeg bare surret rundt, men et par nybakte brød har det jo blitt.

Alt så vel bra ut hos legen, men SF-målet har flatet ut veldig. Det ligger fortsatt høyt over det skraverte området, men på samme sted som det har vært de siste fem ukene. Blir jo nesten bekymret for at hun har sluttet å vokse inne i magen min, men det skal jo flate ut på slutten. Og dessuten så måler legen min litt på måfå, tror jeg. Tror ikke han helt sjekker hvor symfysen starter og hvor livmoren slutter :roll: Blodtrykket er også litt høyere (178/84), så jeg må passe på litt for tegnene for svangerskapsforgiftning.

Hodet lå høyt oppe ennå, ikke festet, så noen fødsel blir det nok ikke på ei stund.

Kjenner godt at det er en ferdig baby i magen min nå :rødme: Mye kropp og føtter :fnise: Herlig!

I morgen kommer pappa på besøk! :juhu: Det blir bra! Han og stefamilien reiser til syden i slutten av uka, så gjett om jeg skal knipe igjen til de er tilbake :lur: Dette blir jo hans første "ekte" barnebarn, og jeg tror nok han synes det er stort :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Naboer som gjør mye av seg vet jeg alt om.

Spennende tider. Tenk en fiks ferdig liten jente i magen din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjemperart! Av og til blir jeg kjemperedd for det som skal komme. Ikke bare fødselen, men at livet er i ferd med å snus på hodet. Men stort sett så gleder jeg meg bare :rødme:

Enig med deg. Fødselen er egentlig det jeg gruer minst for. Det skal jeg da klare... Men det som kommer etterpå :overrasket:

Plutselig ha ansvaret for et lite liv, nei det blir en omveltning. Men har hørt at det er verdt det ;)

Mye baby her også :jepp:

Greit å være obs på høyt blodtrykk. Hodet har ikke festet seg her heller så vidt jeg vet. men etter hva jeg skjønte betydde ikke det at fødselen ikke kunne starte når som helst... Var visst noen der hodet først festet seg i siste lita.

Blir spennende da. Men du får knipe igjen til faren din er hjemme igjen. Jeg skal jo føde først, og det virker ikke som lillegutt har det travelt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka
Kjenner godt at det er en ferdig baby i magen min nå :rødme: Mye kropp og føtter :fnise: Herlig!

I morgen kommer pappa på besøk! :juhu: Det blir bra! Han og stefamilien reiser til syden i slutten av uka, så gjett om jeg skal knipe igjen til de er tilbake :lur: Dette blir jo hans første "ekte" barnebarn, og jeg tror nok han synes det er stort :-D

Må være helt rart å kjenne babyen i magen slik. :rødme: Du får knipe igjen så godt du kan slik at faren din er tilbake til fødselen. Er jo bare dager til termin. Ha en fin kveld og tenk om ikke lenge så er lillebabyen født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...