Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, nå har jeg neglisjert dagboka mi igjen...

Godt nyttår, forresten!

Her går dagene i et rasende fort tempo :ler: Lillesnuppa er snart 7 måneder, og hun er aldeles herlig :rødme: Hopper når jeg holder henen oppreist, og vil så gjerne krabbe, men foreløpig går det bare bakover eller rundt :fnise:

Skal prøve å oppdatere litt framover.

Skrevet

Der er du jo! Godt å høre at det går bra :)

Skrevet

Så hyggelig å høre fra deg igjen, og at dere koser dere :klemmer:

Skrevet

Jeg har tenkt litt på det ei stund, og kommet fram til at jeg avslutter dagboka mi nå :jepp: Etter at jeg ble mamma, har jeg blitt så redd for å fortelle for mye her, og jeg synes ikke det er noen vits å bare fortelle anonyme ting heller :ler:

Kan hende jeg åpner en blogg etterhvert, vi får se.

Vi sees! :goodbye:

Skrevet
:vinke: Hadet bra Amused. Håper på å få følge dere videre i en blogg eller noe da :)
Skrevet

Uff da, håper du gir lyd fra deg hvis du lager en blogg.

Kose deg med snuppa di :klem:

Skrevet

Det var dumt da ... Vet ikke om du skriver på det andre stedet, men får vel sett deg om det blir treff igjen :)

:klemmer:

• 4 måneder senere...
Skrevet

I'm back ;)

Har savnet KG og dere her inne :klemmer: Og så er det så godt å ha et sted å skrive ned tanker og sånt også ;)

Lillesnuppa er snart 1 år, og det året har gått fort! :rødme: Hun har aldri vært noen storsover, så jeg har slitt mye med søvnmangel og altfor lite alenetid. Men nå har jeg begynt å jobbe igjen, og det gjør godt å få gjort litt egne ting :jepp: Med nestemann tror jeg at jeg skal begynne å jobbe tidligere, altså.

Jenta vår er aldeles herlig :strix: Hun er utrolig aktiv, men samtidig forsiktig, så hun har ikke tort å slippe seg for å gå ennå. Hun babler i vei og sier "mamma", "dadda", "b" (katten vår), "nei", "hei" og "da?" når hun lurer på hva noe er. Det er ei herlig tid, og vi har så mye å glede oss til framover :nigo:

Skrevet
:vinke:

Så koselig å se deg igjen!

:klemmer:

Takk! :klem:

Koselig å være tilbake også :D

Skrevet

:vinke:

Så koselig at du er tilbake! :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...