Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende

Amused

Anbefalte innlegg

:jepp:

Barseltreff i dag, veldig koselig. Jeg dro hjem litt tidligere fordi T måtte sove, og jeg ville ikke la henne ligge i kulda så lenge. Bikkjekaldt å gå hjem! Brr... :)

Har fått lønn! Halv skatt gjør susen, så i kveld skal jeg og ei venninne på shopping! :shoppe:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halv skatt er bra! Håper du får shoppet masse :)

Håper dere får sove bedre i natt, alle sammen - det er utrolig utmattende å ikke få sove ordentlig, og jeg føler med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kjære vene som jeg gruer meg til tenner når jeg leser om den natta der... håper det er blitt bedre :)

Håper du hadde en fin shoppingdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en natt. Men godt dere fant ut av det da.

Irriterende med sånne utsagn ja, spesielt når en er trøtt. Kanskje en idè å høre om noen vil passe henne en natt for dere. Hvis hun tar flaske da...

Så flink hun har blitt. Vi har ikke prøvd tutekopp enda, men virker som han biter mer på tåteflaska enn han drikker av den når det er vann i :ler:

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir litt styr om natta når de får tenner ja. Her har jo bebisen fått 8 tenner i løpet av 2,5 mnd, så jeg vet litt om det... Heldigvis har det ikke vært så mye våkning som hos dere da. Men vår T er jo litt eldre enn deres.

Håper det bedrer seg snart, det er fælt å ikke få sove.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det irriterer meg at alle sier:

"Sove kan du gjøre siden, det er bare sånn det er å ha små barn..."

Jeg vil sove nå! :frustrert:

:Nikke: Kjenner til den der ... Irriterer meg når folk sier "ja, det _er_ tungt å ha baby". Som om jeg ikke vet det! :dåne: :frustrert: Jeg er fullt klar over at det er tungt å ha baby, men jeg må da få lov til å si at jeg er stuptrøtt og sliten likevel vel?! :roll:

Må jammen si du er tålmodig som greier å la være å ta opp T, og istedet sitte og shhhh-e på henne til hun sovner! Tror ikke jeg hadde klart det midt på natta :riste:

Så flink hun er til å spise grøt! :strix: Håper S blir like flink snart ...

Moro at hun spiser på tærne sine :fnise:

Håper du har en fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Et halvt år går fort!

Snille, søte tulla mi er så stor :rødme: Sitter selv, er glad i mat, ler mot kjente, men synes fremmede er skumle :ler:

Og gjett hva? De siste nettene har hun sovet hele natten! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så deilig at hun sover natta igjennom! Håper det varer :)

Jeg synes tida går både fort og sakte, jeg. På en måte synes jeg det var i går jeg gikk gravid og gledet meg til fødselen, samtidig synes jeg liksom at han har vært her bestandig. Vanskelig å huske helt hvordan livet var uten ham! Samme med utviklingen. Samtidig som det jo er kjempeforskjell på ham nå og da han var nyfødt, synes jeg det er så lenge til han skal snakke og gå! Spennende er det, i hvert fall, å få være med på å følge utviklingen til en ny person :)

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på det Lilith sier, jeg også synes tida går både kjempefort og kjempesakte, av samme grunn som Lilith :Nikke:

Så flink T er da! Gleder meg til S blir like flink :)

Herlig med baby som sover hele natt! *misunnelig* ;)

Ha en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...