Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende

Fremhevede innlegg

Skrevet

MellonCollie og Pondusa har tippedato i dag :)

Må jo snart starte ny runde med tipping her, jo :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooo! Nå skjer det noe snart, vettu!

:heier:

:duskedame:

Kom igjen, snuppa, kom igjen!

Kom igjen, snuppa, kom igjen!

:duskedame:

Hvordan er formen din da, Amused? Hvor lei er du av å vente? ;)

Hurra for feriepenger, forresten! :hoppe:

Skrevet

Åå! :duskedame:

Heia bebiss heia bebiss :juhu:

Håper du og mannen koser dere på fliskjøping... hmm.. kanskje det hjelper med fliskjøping sånn at du plutselig føder! Aha :-D

:klem:

Skrevet
Hvordan er formen din da, Amused? Hvor lei er du av å vente? ;)

Håper du og mannen koser dere på fliskjøping... hmm.. kanskje det hjelper med fliskjøping sånn at du plutselig føder! Aha :-D

Formen er upåklagelig, den. Litt trøtt, men nå har jeg fått hvilt et par timer igjen :jepp: Synes jeg merket sammentrekninger mens jeg lå og slumret, og har et voldsomt nedpress, så jeg håper at noe er på gang. Men det er litt slitsomt å vente sånn, man får jo ikke tenkt på noe annet :) Det var liksom helt greit før termin, men nå går det ikke an å late som om man har god tid :fnise: Skal til jordmor i morgen, er så spent på den timen.

Flisshopping var gøy! Ble ikke noe fødsel ut av det, men vi fikk kjøpt fine flis til gangen :Nikke: Og babycall, et laken til sprinkelsenga, bursdagsgave til pappa og diverse mat. Ja, og så fikk jeg endelig kjøpt et pinnsvin-kosedyr på Åhlens, utrolig stor og god og myk og veldig rund :rødme: Deiligste kosedyret jeg har kjent på, i hvert fall. Skyldte på at det var til babyen, men det spørs om det ikke er jeg som kommer til å ha det i senga mi :ler:

Skrevet

Tippedato i dag, ja. Da satser jeg på å få en melding i løpet av dagen :fnise:

Sender over litt fødestøv!

Skrevet

Da har vi prøvd en ny runde med :sengekos::lur:

Nå MÅ det da skje noe snart! :hoppe:

Skrevet

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Skrevet (endret)

T+5

Hmmf... er her ennå :sur: Ikke så mye som en kynner, men hadde litt vondt i korsryggen i morges. Sikkert bare fordi jeg har ligget så lenge i senga. Denne fødselen bør starte brått, altså. Jeg er tydeligvis ikke en av dem som går med diverse vondter flere uker i forveien. Og det er jo kanskje like bra, når jeg tenker meg om ;)

Skal til jordmor kl. 11, håper hun har oppløftende nyheter :)

Endret av Amused
Skrevet

Caro har tippedato i dag :hoppe:

Skrevet

Er du her fremdeles? Makan! Kom deg ut og fød, kvinne!

:fnise:

Snuppa kommer nok når det passer henne. Ei bestemt lita frøken, men sin høyst personlige timeplan :)

Lykke til hos jordmor! Er spent på rapport.

Ha en fin dag, :klem:

Skrevet

Hva?? Ingen fødsel enda?? Den BØR begynne i dag altså. Får håpe jordmor kan strippe deg litt om du ev har litt åpning...

Om det blir ny tipperunde så tipper jeg 16 juni!

Skrevet

Æsj, enda ikke noe action... :sur:

Lykke til hos jordmor. Håper du får noen svar der.

Skrevet

:duskedame: Go fødsel - Go fødsel :duskedame:

Babyen kommer nok når den kommer ja :Nikke:

Det kan jo hende du må ha pinnsvinet i din seng, slik at du kan passe på den for babyen til h*n blir voksen :fnise:

Skrevet

Håper det er gode nyheter hos jordmor, vi venter i spenning :-D

Skrevet

Signerer :)

Skrevet
Er du her fremdeles? Makan! Kom deg ut og fød, kvinne!

:fnise:

Snuppa kommer nok når det passer henne. Ei bestemt lita frøken, men sin høyst personlige timeplan :)

Lykke til hos jordmor! Er spent på rapport.

Ha en fin dag, :klem:

Mmm... hun tar ting i sitt eget tempo, ja :ler:

Hva?? Ingen fødsel enda?? Den BØR begynne i dag altså. Får håpe jordmor kan strippe deg litt om du ev har litt åpning...

Om det blir ny tipperunde så tipper jeg 16 juni!

Håper vi slipper ny tipperunde, altså ;) Ble ikke noe action hos jordmor, men hun tipset meg om brystvorteherding, så vi får se om jeg tør prøve på det.

Æsj, enda ikke noe action... :sur:

Lykke til hos jordmor. Håper du får noen svar der.

Veeel, fikk vel ikke så mange svar. Men lillebaby ligger veldig godt nede i bekkenet, så det skal ikke ta så lang tid nå ;)

Skrevet
:duskedame: Go fødsel - Go fødsel :duskedame:

Babyen kommer nok når den kommer ja :Nikke:

Det kan jo hende du må ha pinnsvinet i din seng, slik at du kan passe på den for babyen til h*n blir voksen :fnise:

Hihi! Søren, nå glemte jeg kosedyret i natt, vet du.

Oppdatering følger :)

Signerer :)

------------------------------------------------------------------------------------------------

Siste jordmorkontroll:

Uke: 41

Vekt: +22 kg

BT: 154/78

Urin: neg.

Leie: H/F

FL./min.: 140

SF-mål: 34 cm, ned fra 40! :sjokk:

Jeg torde ikke be henne sjekke ståa der nede, jeg. For hvis det er modning og åpning, så betyr jo ikke det at hun kommer i morgen, liksom. Og hvis det ikke var modent, så ville jeg bare ha blitt skuffa. Men det er jo helt latterlig at SF-målet har sunket sånn da. Sist var det jo legen som målte, og dere vet jo hvordan han er :fnise: Men jeg håper likevel at dette betyr at babyen ligger laaaangt nede i bekkenet, var i hvert fall det jm mente :jepp:

Hun tipset meg om brystknoppherding, da. Kan visst være lurt mtp amminga, og for å få satt igang riene. Men så har jeg leste om riestormer :overrasket: som kan oppstå, og jeg vet ikke om jeg tør. Men samtidig så er jo dette et gammelt knep. Kan jo prøve litt, da ;)

Skrevet

Du får ha litt heftig sex med bryststimulering ;)

Bare to dager igjen til min tippedato... Jeg fikk rett hos jente79!

:klemmer:

Skrevet

Jøss, det var litt av en endring... Men legen din var vel noe for seg selv ja...

Håper det betyr at noe er på gang snart da... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...