Amused Skrevet 4. april 2008 Forfatter #1621 Del Skrevet 4. april 2008 Iler også til med en gratulasjon i fall jeg skulle glemme det i morgen! Tusen takk! ----------------------------------------------------------------------- Åh, himmel, den kaka ble god! Men så er den full av godsaker også, bl.a. en boks rømme og masse smør og kakao :-D Må prøve å ikke prøvesmake for mye Skulle skifte på senga i sted, og da oppdaget jeg noen mystiske, ringformete flekker ca. 20 cm nedenfor hodeputa mi! Vistes ikke så godt på lakenet, men på overmadrassen... Fikk vekk nesten alt av flekker med en våt klut, og jeg undres... er det melkelekkasje? :klø: Kan jo ikke være noe annet Har lagt en håndduk under lakenet nå, så unngår jeg kanskje å lekke helt gjennom. Rare greier, jeg har ikke merket noenting, heller ikke på dagtid. Uff, bilen vår er på service Det blir åtte tusen der også, gitt :dåne: Får ta det på kredittkort, og betale ned mest mulig hver måned. Huff, så dyrt det har blitt å etablere seg. Håper vi får igjen en del på skatten! Er kjempespent hver gang jeg åpner postkassa, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 4. april 2008 #1622 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Får gratulere deg nå om jeg skulle glemme det i morgen :blåse: Håper du får en flott dag! Forstår du ble litt bekymret med tanke på SF målet, men de følger deg jo godt opp. Mitt lå på 40 cm i går så jeg skal inn på UL Endret 4. april 2008 av linky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. april 2008 #1623 Del Skrevet 4. april 2008 Uff, kjedelig med bilregninger... Alltid sure penger det der... Får satse på et godt skatte oppgjør :-D Kaka hørtes god ut. Har aldri prøvd rømme i sjokoladekake. Oppskrift? Har merket at jeg lekker litt melk. Ikke sett det i sengetøyet da, men merket det har dryppet litt ved et par anledninger... Kose deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. april 2008 #1624 Del Skrevet 4. april 2008 Hei! Synes også kaka hørtes god ut Så bare legg ut oppskrift hvis du har lyst :-D Kjedelig når bilen må på verksted ja. Det blir alltid mye dyrere enn forventet. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 4. april 2008 Forfatter #1625 Del Skrevet 4. april 2008 Får gratulere deg nå om jeg skulle glemme det i morgen :blåse: Håper du får en flott dag! Forstår du ble litt bekymret med tanke på SF målet, men de følger deg jo godt opp. Mitt lå på 40 cm i går så jeg skal inn på UL Hihi, høres ut som vi er ganske like i svangerskapet, vi! Masse kilo, masse vann og stort SF-mål Takk for gratulasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 4. april 2008 Forfatter #1626 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Kaka hørtes god ut. Har aldri prøvd rømme i sjokoladekake. Oppskrift? Kose deg i kveld Synes også kaka hørtes god ut Så bare legg ut oppskrift hvis du har lyst :-D God helg! Siden mannen har sovnet på sofaen, og jeg ikke orker å sitte i en stol foran TV'n, så henger jeg her litt i kveld Her er oppskrifta på verdens beste sjokoladekake! Den er litt kompakt og skal være litt "våt" Bruk en stooor bolle, og stek kaka i langpanne. 400 g smør 4,5 dl vann 8 ss kakao -> dette kokes opp i kjele Lag eggedosis: 4 egg 810 g farin Bland inn: 540 g hvetemel 2 ts natron 1 ts salt 3 dl rømme Og tilsett den varme kakaoblandingen. Hell over i langpanne, stek ved 200 grader varmluft/ 210 grader vanlig over-/undervarme i 30-40 min. Glasur: 100 g smelta smør 2 ss melk 4 ss kakao 2 ts vaniljesukker 350 g melis Endret 4. april 2008 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. april 2008 #1627 Del Skrevet 4. april 2008 Takk, Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 4. april 2008 Forfatter #1628 Del Skrevet 4. april 2008 Ikke noe problem! Ååå, som lillesnuppa styrer på i magen min nå :rødme: Koselig, håper hun snur seg med hodet ned snart Nå har jeg sittet her en halvtime, og beina har est ut til nesten dobbel størrelse pga. vannet i kroppen. Må jage vekk samboeren min og okkupere sofaen, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 4. april 2008 #1629 Del Skrevet 4. april 2008 Oh ... mulig jeg må teste ut den kaka, altså - den høres god ut! Kom deg oppi sofaen med turbosnuppa og de uteste (er det et ord? tror ikke det!) beina dine! Håper du har en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. april 2008 #1630 Del Skrevet 5. april 2008 Gratulerer så mye med 30-årsdagen, Amused! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 5. april 2008 #1631 Del Skrevet 5. april 2008 Hurra for deg! :juhu: Håper du får en strålende dag og alt det du ønsker deg Stor bursdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. april 2008 #1632 Del Skrevet 5. april 2008 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 5. april 2008 #1633 Del Skrevet 5. april 2008 Kos deg masse i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 5. april 2008 #1634 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Tusen takk for oppskrift!!! Hørtes kjempegodt ut :banantroll: :blåse: :juhu: GRATULERER MED 30 ÅRSDAGEN!!!!!! :banantroll: :blåse: :juhu: Endret 5. april 2008 av jente 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 5. april 2008 Forfatter #1635 Del Skrevet 5. april 2008 Tuuuuusen takk, alle sammen Fikk gaver på senga i morges, jeg Et rødt fleecepledd med hjertemønster av katten, MUSE-CD/DVD av lillesnuppa i magen, og Lacoste-joggesko i svart skinn av kjæresten. Er såååå fornøyd! Aldri i verden om jeg hadde kjøpt meg så dyre sko selv, så det er jo gøy å få da :-D Av pappa og dama fikk jeg en potteplante og pepperkvern... Må innrømme at jeg ble litt skuffet, jeg hadde kanskje forventet noe annet til 30-årsdagen min, særlig fordi pappa alltid bruker å slå på stortromma Jaja, han har vel sine grunner. De var jo her på kaffe i dag, sammen med tanta mi, og jeg merker at konflikten fra jula fortsatt ligger i lufta Men vi hadde det da ganske trivelig likevel Men det driter jeg i nå! :Nikker: Jeg har jo bursdag! Må prøve å få med meg mannen ut en tur nå, blir jo litt rar av all kakespisinga og innesittinga I morgen kommer mamma og stefar på bursdagsbesøk, det blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. april 2008 #1636 Del Skrevet 5. april 2008 Så fine gaver samboeren hadde ordnet med, skjønner godt at du ble glad Hvis faren din/dama hans ikke er ferdige med det som skjedde i jula, er det deres problem. Håper du greier å overse det, for du har ikke gjort noe galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 5. april 2008 #1637 Del Skrevet 5. april 2008 Gratulerer så mye med dagen!! :-D Masse gratulasjons- fra meg til deg Høres ut som en flott bursdags-feiring til tross for undertonene etter jula. Virker som om du takler det kjempebra hvertfall Ha en fortsatt flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 5. april 2008 Forfatter #1638 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Fiiiin dag i dag, altså Nå skal jeg bare se Lottotrekninga før jeg går meg en tur. Blir hjemmelaget burger og pommes til middag Siden jeg oppdaget de mystiske flekkene på overmadrassen i går, så måtte jeg jo klemme litt på brystvortene for å se om det kom ut noe. Og jaggu, der var det råmelk, gitt! Må ha startet ganske nylig, og jeg fikk litt hetta, for det er sannelig mye rart som skjer med en gravid kropp! Endret 5. april 2008 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 5. april 2008 Forfatter #1639 Del Skrevet 5. april 2008 Det snør! :snø: :dån: Ikke vant vi i Lotto, heller Skulle egentlig feire bursdagen litt med vennene i kveld, men jeg orker ikke festing lenger. Får ta det til høsten. Nå skal jeg ut i snødrevet - friskt, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 5. april 2008 #1640 Del Skrevet 5. april 2008 Oi, snø...det får en si Nå burde den holde seg vekke og la våren komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå