Gjest imli Skrevet 30. desember 2007 #881 Del Skrevet 30. desember 2007 Oi, bare en uke til UL jo. Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 31. desember 2007 #882 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nytt år og kose deg masse i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #883 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår, jenter! :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. januar 2008 #884 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår, Amused! Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #885 Del Skrevet 1. januar 2008 Takk Jeg har det kjempebra! Bare 8 arbeidsdager, og så drar vi til Gran Canaria :-D Nytt magebilde i dag, forresten. Nesten 18 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. januar 2008 #886 Del Skrevet 1. januar 2008 Fine magen :rødme: Så deilig å bare jobbe noen dager og så dra på ferie til varmere strøk... *misunnelig* 18 uker i morra ja. tida flyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. januar 2008 #887 Del Skrevet 1. januar 2008 Så bra det gikk bra med pusen! :-D Det er så fælt når dyra har det vondt... Så fin ordentlig gravidmage du har fått! Koselig med sydentur! Kjekt at dere drar så snart!! :-D Støttestrømper er kjekt på slike turer Bra faren din innrømmer at samboeren hans er håpløs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. januar 2008 #888 Del Skrevet 1. januar 2008 Så fin mage du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 1. januar 2008 #889 Del Skrevet 1. januar 2008 Jepp, fin mage :rødme: Og så heldige dere er som snart skal til varmere strøk... Virkelig noe å se fram til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #890 Del Skrevet 2. januar 2008 Fine magen :rødme: Så deilig å bare jobbe noen dager og så dra på ferie til varmere strøk... *misunnelig* Takk Ja, nå er det snart ferie igjen, hehe... Så bra det gikk bra med pusen! :-D Det er så fælt når dyra har det vondt... Så fin ordentlig gravidmage du har fått! Koselig med sydentur! Kjekt at dere drar så snart!! :-D Støttestrømper er kjekt på slike turer Takk! Skal forresten ut og kjøpe støttestrømper i dag, blir jo skikkelig hoven i beina når jeg ikke er gravid også, jeg Så fin mage du har! Tusen takk Jepp, fin mage :rødme: Og så heldige dere er som snart skal til varmere strøk... Virkelig noe å se fram til Takk, Ella Ja, begynner å glede meg til turen nå. Eneste problemet er å finne fram sommerklærne igjen, som muligens ikke passer helt lenger. Men jeg vet at jeg har to skjørt med strikk i livet, samt mange tøyelige topper, så da skal det vel gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. januar 2008 #891 Del Skrevet 2. januar 2008 Ååå, fin mage! Jeg også vil ha! Så utrolig deilig å dra sydover når kjipe januar setter inn. Jeg kjenner jeg er litt misunnelig, altså ... Håper dere får knallfint vær! Hva slags temperaturer er det der nede nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #892 Del Skrevet 2. januar 2008 Jøss, 18 uker alt! Her går det kjempefort framover. Og det gjør vekta også. Snart 7 kg opp, det er drøyt, synes jeg. Men samtidig så ser jeg ikke tykk ut Har lastet ned DVD'en Fit Mama av Leisa Hart, den var faktisk bra! Første del er 20 min salsadans (ble svett, ja!), deretter yoga, litt styrke, avslapping og uttøying. Totalt 1 time, og etterpå følte jeg meg skikkelig flink, var godt å røre seg igjen 5 dager til ultralyd, vi tror det blir en gutt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #893 Del Skrevet 2. januar 2008 Ååå, fin mage! Jeg også vil ha! Så utrolig deilig å dra sydover når kjipe januar setter inn. Jeg kjenner jeg er litt misunnelig, altså ... Håper dere får knallfint vær! Hva slags temperaturer er det der nede nå? Takk, Lilith Har ikke magen din "poppet" ennå? Min kom vel ikke før i uke 14-15, tror jeg. Åja, det blir knall å dra på ferie nå, selv om det føles litt rart siden vi nettopp har hatt juleferie. Tipper det er 16-20 grader, så ikke kjempevarmt, men det skal bli godt å få sola i ansiktet igjen Og så må jeg huske å kjøpe ny solkrem, er litt redd for pigmentflekker nå som jeg er gravid. Forresten, er det sånn at man blir raskere brun når man er på tjukken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. januar 2008 #894 Del Skrevet 2. januar 2008 :hoppe: For 18 uker :hoppe: Tida flyr... Kan vel hende sommerklærne er litt trange ja... Men god unnskyldning for å kjøpe noen du kan bruke i vår/sommer også :-D Høres deilig ut med sol ja... Spennende med kjønnet da... Vi har vingelt. Først trodde begge det var gutt, så har vi trodd jente... Nå aner jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. januar 2008 #895 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt Nytt År! Her går det jammen framover. 18 uker alt Sist jeg var gravid ble jeg fortere brun ja, eller, jeg ble brun kan jeg vel si. Det bruker jeg aldri å bli ellers. Høres deilig ut med litt sol nå i mørke januar. Flott mage Spennende med UL snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 2. januar 2008 #896 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei, er innom i dagboken din en liten tur. Fin mage:) Jeg vil også ha! Heldiggrisen som skal til syden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #897 Del Skrevet 2. januar 2008 :hoppe: For 18 uker Kan vel hende sommerklærne er litt trange ja... Men god unnskyldning for å kjøpe noen du kan bruke i vår/sommer også :-D Høres deilig ut med sol ja... Alltid morsomt med en unnskyldning til å handle nye klær. Godt Nytt År! Her går det jammen framover. 18 uker alt Sist jeg var gravid ble jeg fortere brun ja, eller, jeg ble brun kan jeg vel si. Det bruker jeg aldri å bli ellers. Høres deilig ut med litt sol nå i mørke januar. Flott mage Spennende med UL snart. Godt nyttår! Oi, er spent på hvor brun jeg blir, for jeg får vanligvis farge kjempefort Hei, er innom i dagboken din en liten tur. Fin mage:) Jeg vil også ha! Heldiggrisen som skal til syden. Hei Koselig med nye fjes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #898 Del Skrevet 2. januar 2008 Nyttårsforsetter: 1. Fortsette å være like avbalansert som jeg har vært den siste måneden (er jo ingen vits i å stresse seg opp slik ) 2. Trene til DVD'en minst 2 ganger i uka 3. Gå lange turer minst 3 ganger i uka 4. Gi mannen en ekstra oppmerksomhet litt oftere ------------------------------------------------------------------------------------ Oi, vet dere hva? Vi hadde ett års forlovelsesdag nyttårsaften, men var det noen av oss som hadde husket det? Neida Vi snakket om det dagene før, og at vi ville gi hverandre en oppmerksomhet, men da dagen kom, var det som blåst vekk Jaja, vi får heller satse på å feire bryllupsdagene våre når den tid kommer. Men, vi kjøpte oss faktisk spisestuebord og sofabord, og det kan vel være en gave til hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. januar 2008 #899 Del Skrevet 2. januar 2008 Heldig som skal på tur da! Man kan visst få pigmentflekker når man er gravid, og de går ikke vekk... Og så må du passe på å ikke ligge for lenge i sola, for den lille kan bli overopphetet. Bare noen råd fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. januar 2008 #900 Del Skrevet 2. januar 2008 Nyttårsforsetter: 1. Fortsette å være like avbalansert som jeg har vært den siste måneden (er jo ingen vits i å stresse seg opp slik ) 2. Trene til DVD'en minst 2 ganger i uka 3. Gå lange turer minst 3 ganger i uka 4. Gi mannen en ekstra oppmerksomhet litt oftere Gode forsetter det der... Bra hvis du klarer å følge de opp. Er nok smart å prøve å holde seg litt i form nå, tjener på det seinere... (Sier hun som er kjempelat for tida... Gratulerer med 1 års forlovelsesdag. Er nok sånt en feirer mest før en gifter seg ja... Tror ikke vi nevnte vår to års forlovelsesdag med et ord i sommer Men da var vi ganske nygifte også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå