Hulder Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Vi har pusset opp gangen vår i helga. I den forbindelse er jeg på utkikk etter noen sorte kurver. De bør være rundt 35 cm brede og 30 cm høye. Jeg har funnet noen sorte kurver på Ikea, men de er litt for små. Noen som vet om noe sted man kan få tak i passende kurver? Kan eventuelt et alternativ være å spraylakere kurver i rett størrelse sort?
wondergirl Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Bor du i Oslo? I såfall ville jeg prøvd Åhlens eller den interiørbutikken i 3. eller 4.etg på Oslo City - heter den Granitt, tro? De har i hvertfall bare svarte og hvite ting
Gjest Alou Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jysk har noen sorte i noenlunde den størrelse du beskriver. Og de er billige. Vanlig stråkurver med "håndtak".
Hulder Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 Takker for svar! Bor i Trondheim, skal sjekke ut Åhlens og Jysk!
Hulder Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Om noen skulle være interessert, så endte jeg opp med disse kurvene/boksene fra Ikea. Jeg trengte hele 7 stykker og disse var både rimelige og "rene" i stilen. Dessuten er de sammenleggbare og enkle å pakke bort om ønskelig. Er veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå