Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

noen som har tatt insiminering? hvordan virker det? er det noe en kanskje får ta før prøverør?

stoffskiftet, hvordan sjekke det? hva kan det virke inn på?

hvor lang tid skal og bør en utredning ta, og hva bør en gå gjennom av prøver og undersøkelser?

får en bedre hjelp på privat klinikk enn på offentlig?

hvis en har vært gravid, men mistet, har en da gode sjanser for å bli gravid igjen med prøverør eller annen slik hjelp?

er det endomitroise, pcos, dårlig sædkvalitet, cyster, insulinresistent, tette eggledere som er det mest vanlige folk sliter med, når de har problemer med å få barn?

har overvekt mye å si, eller får en hjelp uansett? har en rett på?

kan en bli gravid 5 dager før eggløsning og frem til eggløsningsdagen?

er det bare med kikkehulls operasjon en kan finne ut av alt hva som kan være galt?

noen som har hatt god hjelp av røntgen undersøkelse av egglederne? blitt gravid etterpå?

blodprøver, hormonkurer, diabetes tabletter, er det andre ting som kan hjelpe på å bli gravid?

ble mange spørsmål ;)

håper noen kan svare på noen, gi meg litt tips, råd og håp!

på forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
noen som har tatt insiminering? hvordan virker det? er det noe en kanskje får ta før prøverør?

Ved inseminering tar man først sprøyter til eggene er modne, så tar du eggløsningssprøyte og så må du inn for inseminering. Da fører de et kateter opp i livmorhulen og sprøyter sæden inn. Vi fikk 3 forsøk med inseminering før IVF

stoffskiftet, hvordan sjekke det? hva kan det virke inn på?

Sjekkes ved blodprøver, hos legen. Vet ikke om det kan ha innvirkning

hvor lang tid skal og bør en utredning ta, og hva bør en gå gjennom av prøver og undersøkelser?

Hvor lang tid det tar avhenger av sykehus, kø, hva de finner/ikke finner. Mye som spiller inn. Jeg tok blodprøver og lap

får en bedre hjelp på privat klinikk enn på offentlig?

Ikke vært hos privat, men jeg er veldig fornøyd med Riksen.

hvis en har vært gravid, men mistet, har en da gode sjanser for å bli gravid igjen med prøverør eller annen slik hjelp?

50/50

er det endomitroise, pcos, dårlig sædkvalitet, cyster, insulinresistent, tette eggledere som er det mest vanlige folk sliter med, når de har problemer med å få barn?

Etter det jeg har hørt., ja

har overvekt mye å si, eller får en hjelp uansett? har en rett på?

Overvekt kan ha noe å si, hvertfall visst en har PCOS.

kan en bli gravid 5 dager før eggløsning og frem til eggløsningsdagen?

Sædcellene overlever i 5 dager, så befrukningen skjer ikke før egget slippes. Men har dere samleie 5 dager før eggløsning er muligheten der.

er det bare med kikkehulls operasjon en kan finne ut av alt hva som kan være galt?

En kan også sprøyte inn en væske som en ser om eggledere er åpne via ultralyd

noen som har hatt god hjelp av røntgen undersøkelse av egglederne? blitt gravid etterpå?

Hatt lap, og ble gravid etter den

blodprøver, hormonkurer, diabetes tabletter, er det andre ting som kan hjelpe på å bli gravid?

Godt kosthold er vel også viktig

ble mange spørsmål ;)

håper noen kan svare på noen, gi meg litt tips, råd og håp!

på forhånd takk :)

Skrevet (endret)

.....

Endret av Abraxas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...