Gå til innhold

bryllups planleggelser!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

kan dere fortelle meg hva dere planla først og i retterfølge etterpå? hva dere bestilte, planla, bestemte og diverse! fra begynnelse til slutt ;)

hvor mange gjester? hvor mye penger ca? har en god tid hvis en planlegger i 1 år? ikke noe stress da?

takk på forhånd ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kan dere fortelle meg hva dere planla først og i retterfølge etterpå? hva dere bestilte, planla, bestemte og diverse! fra begynnelse til slutt ;)

hvor mange gjester? hvor mye penger ca? har en god tid hvis en planlegger i 1 år? ikke noe stress da?

takk på forhånd ;)

brukte vel ca 6 måneder på planleggingen, da begynte jeg å gå litt lei.. tror at jeg hadde gjort ting flere ganger dersom jeg hadde enda bedre tid.... dvs gjøre om på ting kun fordi jeg hadde tid til det.... Når det gjelder stress så tror jeg det kommer uansett... ikke på grunn av tid men pga hva man skal gjøre, man vil jo gjerne at det skal være perfekt. Vi hadde et lite bryllup, og et lite budsjett, det aller meste gjorde vi selv, og så brukte vi heller litt mer på det som for oss var de viktigste tingene.

Begynte med kirka, så selskapslokalet, ordnet forlovere ganske tidlig. sendet papirene til staten ca 4 måneder før tror jeg, slik at de skulle være gyldige lenge nok dersom vi fikk de med en gang. Bestemte farger også veldig tidlig. og stilen på det. dvs hvor formelt... så kom det meste naturlig etter det... greit med et blad da der det står hva man bør gjøre når. da kommer man på alt man må huske....

Skrevet

takk for svar :) jeg skal bestille meg en bok, så jeg kan se hvordan ting bør ordnes etterhvert ;)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg ser du har fått oversikt over når de store tingene bør planlegges. Et tips fra meg er å planlegge detaljene så tidlig som mulig. Mye må bestemmes uken før bryllupet, så alt som kan planlegges før det er lurt å gjøre.

Vet ikke hvor mye dere må ordne selv, men mye må planlegges uansett.

Bl.a.

-servietter

-farger

-drinker i baren

-velkomstdrinker evt snacks

-hva slags kaker dere ønsker

-bryllupsvals

-hva slags musikk dere ønsker

-hva slags bilder dere ønsker

-bordkort

-ønskeliste

-kjøpe inn lapper, penner og bok til gaveåpning

-kjøpe inn papp til bordplan som kan henge i lokalet

osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...