Gjest Frysepulver Skrevet 12. august 2007 #1 Del Skrevet 12. august 2007 Vad tycks? Har hørt ymse om fransk bil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 12. august 2007 #2 Del Skrevet 12. august 2007 mye fint design og gode motorer. Annet vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 12. august 2007 #3 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) .. Endret 12. august 2007 av Toro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emi Skrevet 12. august 2007 #4 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) *rydde* Endret 17. september 2007 av emi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 12. august 2007 #5 Del Skrevet 12. august 2007 Her er bilen for deg Frysepulver. Var litt snodig bak... Denne passer mye bedre. Billig i drift også. Den blir super i oppoverbakken til jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emi Skrevet 12. august 2007 #6 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) *rydde* Endret 17. september 2007 av emi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 12. august 2007 #7 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) sorry.. Endret 12. august 2007 av Toro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emi Skrevet 12. august 2007 #8 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) *rydde* Endret 17. september 2007 av emi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart Skrevet 13. august 2007 #9 Del Skrevet 13. august 2007 Hei. Ang. Peugeot, så ville ikke jeg vært redd for å kjøpe det, nei... Har selv hatt 4 Peugeoter og har vært kjempefornøyd med de alle sammen. Akkurat nå har jeg VW, men kommer til å kjøpe Peugeot igjen så fort den nye modellen jeg ønsker meg kommer til Norge. Ja, vet det blir sagt mye om disse bilene (franske altså) men selv har jeg aldri hatt problemer. Kan trekke frem flott design, praktiske løsninger og stor kjørekomfort iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 13. august 2007 #10 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg har Peugeot og kommer neppe til å kjøpe det merket neste gang jeg bytter bil. Har nok vært ekstra uheldig med mitt eksemplar, for jeg kjenner mange som er superfornøyde. Det er likevel noe annet når en selv har negativ erfaring. I tillegg yter ikke den lokale Peugeotforhandleren og -verkstedet særlig god service, så da blir valget enkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå