Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hvilket pudder liker og annbefaler du? Er det noen av dere som har prøver det fra Eeste Lauder, det som er kompakt med liksom riller i pudderet?
Gjest Deception Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 (endret) Løst: Make Up Store i en gultonet farge som heter Cream. Det er veldig finkornet, og matter godt uten å se melete ut. Presset: Chanel (både det "vanlige", og det som heter Poudre Douce, og som har litt skimmer i seg), men neste gang tester jeg nok Make Up Store også her. Jeg har tørr hud, så pudder har lett for å se melete ut, men disse gjør ikke det. Endret 12. august 2007 av Deception
Gjest cassia Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg liker det løse pudderet fra Lancome. Det ser ganske naturlig ut.
Ce'Nedra Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Nå bruker jeg stort sett bare mineralsminke, men av vanlig kompaktpudder liker jeg Chanel sitt. Blir ikke sånn "pudrete" av det, det ser naturlig ut og holder lenge.
marmelade Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 (endret) jeg liker clinique den grønne runde boksen. den holder huden frisk og fin lenge.. og huden ser ikke tørr ut Endret 14. august 2007 av marmelade
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Men er det ingen som har prøvet det fra estee lauder?
Quirky Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Jeg har det fra Estee Lauder, og er fornøyd med det.
Gjest Veronica Mars Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Jeg har også det fra Estee Lauder, og er veldig fornøyd med det. Det er det eneste pudderet jeg har prøvd som huden min ikke får utslett av, så jeg har brukt det i flere år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå