LilleSolstråle Skrevet 13. august 2007 #21 Skrevet 13. august 2007 Tror vi ender opp med jentekveld. Prøver og invitere med noen venninner som bor langt unna å. Får snakke litt med alle og høre om de har noen gode forslag. Så er det sikkert mulig og finne på noe hyggelig. Dere har vært veldig flinke og komme med forslag. Tusen takk Hyttetur er jo en veldig god mulighet, må bare finne en hytte som passer. Men koster jo ikke så mye og leie når man er flere. Shoppingtur blir det nok ikke, det blir fort veldig dyrt. Og jeg tror heller jeg velger og bruke de pengene på bryllupet. Men det høres veldig koselig ut. Det er nok ikke noe alternativ for min kjære og ha felles utdrikningslag, han vil nok ha sitt eget. Men nå føler jeg meg mer inspirert til å finne på noe Nå trenger jeg bare flere konkrete forslag. Hva gjøre på eventuell hyttetur? Forslag til hva man kan gjøre på hytte tur; - Har dere videoer eller lys-bilder av deg og venninner(?)fra dere var yngre, så kan man jo ha en skikkelig mimre kveld - Fiske,for dem som liker det. - Kjøpe inn ansikts masker o.l og ha en egen spa kveld på hytta(det koster ikke mye . Etterfulgt av god mat og en fin film kanskje? Liker dere å gå tur,så er jo det ypperlig på hytte tur Gå en lang tur på dagen,ha med piknik,hjemmelaget "spa" på kvelden med film og jente-skravel Alt jeg kom på så langt,skal se om jeg finner flere forslag etterhvert :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå