Gå til innhold

Litt lei meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tanker dukket opp etter at jeg meldte meg inn her på brylluosforum. Leser at mange av dere har hatt utrolig flotte utdrikningslag.

Jeg kommer ikke til å ha noe utdrikningslag. Har bare to venninner som bor i nærheten, hun ene er kristen og drikker ikke og hun drikker men er ikke typen som planlegger og finner på noe. :gråte:

Så nå er jeg litt meg, har så utrolig lyst på utdrikningslag. Min kjære er herifra og har mange kompiser her, så det blir garantert utdrikningslag. Må vell kanskje innrømme at jeg rett og slett er litt sjalu!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Noen tanker dukket opp etter at jeg meldte meg inn her på brylluosforum. Leser at mange av dere har hatt utrolig flotte utdrikningslag.

Jeg kommer ikke til å ha noe utdrikningslag. Har bare to venninner som bor i nærheten, hun ene er kristen og drikker ikke og hun drikker men er ikke typen som planlegger og finner på noe. :gråte:

Så nå er jeg litt meg, har så utrolig lyst på utdrikningslag. Min kjære er herifra og har mange kompiser her, så det blir garantert utdrikningslag. Må vell kanskje innrømme at jeg rett og slett er litt sjalu!

men hvor er forloveren din? det er vel ev. hun som arrangerer? jeg vet om folk - og har selv - reist landet på langs for å være med på utdr.lag. og at bruden har vært "flydd inn" for fest/hyttetur en helg.

forøvrig har kosen stått mer i sentrum enn fylla i vår gjeng noe jeg tror vi alle setter stor pris på. vi har det innmari gøy, det er ikke det, men vi blir ikke nødvendigvis så fryktelig fulle...

Skrevet

Kan godt skjønne at du er litt lei deg,når du ønsker veldig et utdrikningslag. Men et forslag som jeg vet noen gjør,dersom de ikke har sps. utdrikningslag,er å dra på en helge tur et sted ;London på shopping,spa helg eller liknende.. Kanskje det kunne være en god trøst? :)

Skrevet (endret)

Ser nå jeg at det kunne virke litt forvirrende. Forloveren min er hun som drikker, men ikke er typen til å finne på noe.

Tusen takk for at dere kommer med gode forslag.

Endret av Elize
Skrevet
Ser nå jeg at det kunne virke litt forvirrende. Forloveren min er hun som drikker, men ikke er typen til å finne på noe.

tror du hun kanskje vil være med på en tur? du kan jo foreslå det du - selvom det ikke blir helt det samme. jeg skjønner godt at du syns det er litt trist!

Skrevet

Det kan jo godt hende hun vil være med på tur ja.

Hva tenker dere om å arrangere utdrikningslaget selv? Er det for dumt?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Så trist :klem:

Hvis du har mange venninner som bor på et annet sted kan det hende de finner på noe for deg der. Hvis ikke kan det være koselig som det blir foreslått, dra bort sammen med noen venninner. Eller du kan arrangere ditt eget som du sier. Jeg ville vel heller kalt det "siste kveld med jentene" enn "mitt eget utdrikningslag" og hatt en koselig middag og så fest, blir vel litt teit å arrangere ditt eget rebusløp med pinligheter innimellom :ler:

Håper det blir bra!!

Skrevet

Kan komme å drikke sammen med deg jeg :skaal:

Uff, jeg skjønner godt at du føler det litt sånn jeg. Så for meg og visst jeg skulle være heldig å gifte meg en gang så kom det ikke til å bli mye utdrikning på meg heller!

Men jeg håper du får en fin dag :klem1:

Skrevet

Syns absolutt ikke det er dumt! :) Det er jo ikke alle som er sånn at de finner på masse stæsj,men ingen grunn til å ikke kunne ordne noe selv. Som jeg foreslo over,ta med venninnene på tur et sted. Shopping eller spa (eller begge deler :smilbla: ),spise god middag ute... Kan være like så bra det,med skikkelig jente tur :shoppe: Lykke til,håper du får en kjempe fin feiring :klem:

Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det. Jeg har studert i Australia i over 5 år og har dermed mine bestevenniner der nede og ikke så mange som jeg har kontakt med her hjemme lengre.

De fleste av mine venner som jeg fortsatt har kontakt med er fellesvenner med forlovenden min.

Derfor har vi tatt en vri på hele utdrikkningslaget, vi har invitert våre venner til vårt eget utdrikkingslag.

Har nettopp flyttet til Finnmark og alle vennene kommer sørfra til utdrikkningslaget, skal overraske dem med at alle skal på lavo overnatting.

Forloverene våre vet om planene så det kan jo hende at de har planlagt noen ekstra innslag som vi ikke vet om selv:)

Tror dette blir en kjempe bra løsning, har jo mange av de samme vennene og dermed blir det gøy å feste sammen alle sammen.

Skrevet

Trenger vel ikke drikke i utdritningsslaget?

Ta en jentekveld.

Da får du vel med deg begge?

Men ikke undervurder forloveren din, godt mulig hun stiller opp med noen!

Hadde tatt en prat med ho.

Skrevet (endret)

Tror vi ender opp med jentekveld. Prøver og invitere med noen venninner som bor langt unna å.

Får snakke litt med alle og høre om de har noen gode forslag. Så er det sikkert mulig og finne på noe hyggelig.

Dere har vært veldig flinke og komme med forslag. Tusen takk :klemmer:

Hyttetur er jo en veldig god mulighet, må bare finne en hytte som passer. Men koster jo ikke så mye og leie når man er flere. Shoppingtur blir det nok ikke, det blir fort veldig dyrt. Og jeg tror heller jeg velger og bruke de pengene på bryllupet. Men det høres veldig koselig ut.

Det er nok ikke noe alternativ for min kjære og ha felles utdrikningslag, han vil nok ha sitt eget.

Men nå føler jeg meg mer inspirert til å finne på noe :)

Nå trenger jeg bare flere konkrete forslag.

Hva gjøre på eventuell hyttetur?

Endret av Elize
Skrevet

Kan du ikke si til venninnene dine at du gjerne vil ha da? Dere kan jo evt reise et sted hvor det er flere (eller få de til å komme til dere) - du sa det var bare to venninner i nærheten. Du kan jo si noe sånt som "jeg tror ikke jeg kommer til å få noe utdrikningslag, og det er sååååå leit, bla bla bla".

Skrevet

Men vet hun ikke at en forlovers oppgave er å lage utdrikningslag? ;)

:nei:

Skrevet

Jeg synes heller du kan si til henne at "jeg vil ha utdrikningslag - fix it!" ;):fnise:

Gjest Peachbud
Skrevet

Jeg får neppe noen utdrikningslag jeg heller. Har mange venninner, men ikke noen nær "venninnegjeng" som kjenner hverandre.

Synes det er helt greit, jeg.

Skrevet
Jeg får neppe noen utdrikningslag jeg heller. Har mange venninner, men ikke noen nær "venninnegjeng" som kjenner hverandre.

Synes det er helt greit, jeg.

Du skal aldri si aldri :popcorn:

Skrevet

Kan jo ikke akkurat tvinge henne til å ordne utdrikningslag for meg heller. Må jo respektere henne og at hun ikke er en person som finner på så mye.

Men det ordner seg helt sikkert, ser mye lyser på alt nå.

Gjest utdrukket:)
Skrevet

Forloveren min synes det ble for vanskelig å arrangere utdrikningslag, derfor var det en annen venninne som ordnet det. Det MÅ ikke være forlover :)

Skrevet
Kan jo ikke akkurat tvinge henne til å ordne utdrikningslag for meg heller. Må jo respektere henne og at hun ikke er en person som finner på så mye.

Men det ordner seg helt sikkert, ser mye lyser på alt nå.

Men du trenger jo ikke tvinge henne? Du kan jo bare si at du har veldigveldigveldig lyst, og høre om hun har tenkt på noe. Hvis ikke, så sier du at du har veldig lyst til å finne på noe, så om hun vil være med på .... hadde du blitt veldig glad.

For eksempel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...