Smørblomsten Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i LANGE kroker til å henge mange vesker utenpå hverandre? Noe a'la dette: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10051305 Har en liten vegg i gangen hvor jeg kan få hengt opp slike kroker, for hvor skal jeg ellers gjøre av alle veskene mine, som jeg bytter på ofte.... Evt andre tips mottas med takk!!
Gjest Gjest_minime_* Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 MAXBO, Clas Ohlsson og andre steder som selger oppheng til verktøy - mange kroker og oppheng i all verdens varianter og fasonger til en rimelig penge. Sånn med det samme så skulle jeg hatt en sak jeg har sett enkelte butikker har belter på: En ganske stor ring man åpner og lukker (med hull i den ene enden og krok i den andre), genial til å tre gjennom alle beltespennen - noe som vet hvor man får tak i sånne?
Smørblomsten Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Sånn med det samme så skulle jeg hatt en sak jeg har sett enkelte butikker har belter på: En ganske stor ring man åpner og lukker (med hull i den ene enden og krok i den andre), genial til å tre gjennom alle beltespennen - noe som vet hvor man får tak i sånne? Åh, det lurer jammen jeg på også!!!
evilla Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Jeg har noen kjekke kroker til å henge veskene mine på. De er fra ikea. De er helt beine, stikker ca 10-15 cm rett ut fra veggen også har de en liten tapp som stikker opp mot taket i enden....de syns jeg er gode.
Gjest antigartner Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Til trådstarter: Hvis kroken skal være veldig stor, så har gardinforretninger som Princess og Kid en slags store "bøyler" som en hekter gardiner innenfor. De brukes egentlig istedenfor sånne bånd som mange binder opp gardinene med på siden (slik at gardinene ikke henger rett ned, husker ikke om det har noe navn, så dette ble muligens litt uklart ) Og til det andre spørsmålet, om ring til å henge mange beltespenner på: har du undersøkt hos jernvareforhandler, evt Clas Ohlsson eller Biltema?
Smørblomsten Skrevet 12. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2007 Til trådstarter: Hvis kroken skal være veldig stor, så har gardinforretninger som Princess og Kid en slags store "bøyler" som en hekter gardiner innenfor. De brukes egentlig istedenfor sånne bånd som mange binder opp gardinene med på siden (slik at gardinene ikke henger rett ned, husker ikke om det har noe navn, så dette ble muligens litt uklart ) Jo, det skjønte jeg har faktisk HATT liggende to slike kroker, men kasta dem for kort tiden siden (typisk)... Men de jeg hadde gikk ikke så langt ut i rommet, så dvs at veskene ikke får plass, kanskje bare 2 pr krok, og det er for lite....
Smørblomsten Skrevet 12. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2007 Jeg har noen kjekke kroker til å henge veskene mine på. De er fra ikea. De er helt beine, stikker ca 10-15 cm rett ut fra veggen også har de en liten tapp som stikker opp mot taket i enden....de syns jeg er gode. ja de høres ganske bra ut, har du link? Finner dem ikke på Ikea-sidene...
Catzy Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Vet ikke hvor man får tak i store ringer, men du kommer langt med noen store karabin-kroker. Claes Ohlson har en hel del forskjellige. CO har også en del forskjellige lange kroker, se under Redskapsholder. Fant disse: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=13234320 Du kan jo kjøpe en plankebit, feste x av disse krokene på den og så feste plankebiten til veggen. (Inspirert av tråden med skoskativ.) Hvis du vil være veldig avansert, så henger du opp stenger oppunder taket i gangen din, og bruker f.eks. karabinkroker til å henge veskene i. Mulig du må ha lenker hvis det er veldig høyt. Da slipper du å bare ha veskene inntil veggen.
karamella Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Jeg har kjøpt lange "knagger" som egentlig brukes til å henge blomsterpotter på. Kjøpes på interiørbutikker, eller plantasjen.
Gjest Jenna88 Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Lurer på om mamma ikke kjøpte noen sånne til meg da vi var på IKEA nylig. :-)Noen som vet hvor jeg kan få tak i LANGE kroker til å henge mange vesker utenpå hverandre? Noe a'la dette: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10051305 Har en liten vegg i gangen hvor jeg kan få hengt opp slike kroker, for hvor skal jeg ellers gjøre av alle veskene mine, som jeg bytter på ofte.... Evt andre tips mottas med takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå