Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Skeptisk
Skrevet

Ja jeg tror det. Er det lite klokt av meg å sjekke logg på mobil/pc ?

Jeg har hatt mistanker lenge nå, og vet at det sendes flørte meldinger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigerjente
Skrevet
Ja jeg tror det. Er det lite klokt av meg å sjekke logg på mobil/pc ?

Jeg har hatt mistanker lenge nå, og vet at det sendes flørte meldinger.

Hvis du vet det, hvorfor ikke da konfrontere han med det da?

Nå sier jeg ikke at flørtemeldinger er lov, men det er ikke sikkert at han er utro bare fordi det sendes flørtemeldinger....

Gjest jente37
Skrevet

I stedet for å plage deg selv, spør ham rett ut.

Du blir ikke klokere av å snoke i sms, email eller.. whatever av hans.

Spør ham rett ut. Da må du også tåle å høre svaret.

Skrevet

så hva hvis du finner en avslørende tekstmelding, skal du konfrontere han med det da? Hva hvis han fortsatt nekter, vil du tro han da?

Skrevet

Jeg hadde sjekket selv om jeg hadde virkelige gode grunner for det, men du bør være temmelig sikker..

Skrevet
I stedet for å plage deg selv, spør ham rett ut.

Du blir ikke klokere av å snoke i sms, email eller.. whatever av hans.

Spør ham rett ut. Da må du også tåle å høre svaret.

Og hvor mange av de som er utro innrømmer det uten at det finnes noen bevis?? Hvis man først går bak partneres rygg er det nok ikke så vanskelig å lyve om det heller.

Jeg ville sjekket telefonen og mailen.

Skrevet
, spør ham rett ut.

hvor står det at det er snakk om en utro mann ?

Skrevet
hvor står det at det er snakk om en utro mann ?

I tittelen på innlegget, og det fortsettes med "jeg tror det".

Skrevet

jeg leste min eks kjæreste's meldinger fordi jeg mistenkte noe...og jeg fant selvfølgelig mange meldinger fra ei annen jente.. jeg ble knust! jeg gråt og gråt, til slutt så konfronterte jeg han med det, men istedet for å forsvare seg selv sa han :

"det er dumt av deg å lese meldingene mine, når du er så dum så gidder jeg ikke å forklare de for deg heller...men hvis jeg hadde hatt noe å skjule for deg så hadde jeg sletta de meldingene..."

dette her skjedde for noen mnd siden og jeg er fortsatt lei meg på grunn av disse meldingene. jeg sier ikke at du ikke skal lese meldingene.. men når man snoker finner man som regel alltid noe.. så vær forberedt på det værste... det er ikke noe som er værre enn å få bekreftet mistanker...

jeg kunne ønske at jeg snakket med han om det før jeg leste de meldingene, men på en annen side er jeg glad jeg gjorde det..selv om jeg ikke har fått historien bak det hele...

Skrevet

Jeg hadde veldig sterke mistanker til eksen. Og mens han lå i senga mi og sov etter at vi hadde sex, tittet jeg gjennom mobilen hans. Der fant jeg meldinger fra ei jente hvor det stod "Takk for den digge sexen på lørdag" pluss masse mer.

Ja, man kan finne noe. Men da slipper man å kaste bort tiden på sånne drittfolk. De som er utro, lyver som regel også, så det er tvilsomt at de bekjenner sine synder om man konfronterer dem.

Skrevet
I tittelen på innlegget, og det fortsettes med "jeg tror det".

jeg tror det. Ja der står det jo klart at det er en mann.

kan ikke jeg tror det være en kvinne ?

Skrevet
jeg tror det. Ja der står det jo klart at det er en mann.

kan ikke jeg tror det være en kvinne ?

Selvfølgelig, men dette er jo Kvinneguiden, så da regner man jo automatisk med at det er en kvinne. Whatever.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Spør. Hmm.. som om man vil få et ærlig svar?

Sannsynligvis ikke.

jeg vet jeg hadde sjekka. Hadde jeg hatt mistanker og visst at flørtemeldinger hadde blitt sendt hadde jeg glatt sjekka det opp.

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Ja, man kan finne noe. Men da slipper man å kaste bort tiden på sånne drittfolk. De som er utro, lyver som regel også, så det er tvilsomt at de bekjenner sine synder om man konfronterer dem.

Veldig enig i dette. Det er grunnen til at jeg hadde sjekka også.

Skrevet

Jeg hadde sjekket mobil og mail ja.

Fælt om man finner noe, men gjør man det ville jeg enten ha printet ut mailen eller videresendt meldingene til meg selv så jeg hadde noe på han. Jepp, kynisk. Men jeg gidder ikke rote bort livet mitt på sånne lowlife jeg...

Skrevet

Jeg hadde sjekket mobil og PC alt det jeg kunne. Om du finner noe så VET du ihvertfall. For all del... ikke stikk hodet i sanden...

Hvordan vet du at han er utro ???

Skrevet

Dette vekker reaksjoner som omhandler følelser, og rett og galt.

Hvis partneren din er utro, er det på hans/hennes kappe. Det er ikke din handling, det er den andres. Å sjekke meldinger og mail mener jeg er et grovt overtramp mot partneren og ikke minst en umyndiggjøring. Jeg finner det merkelig at så mange gir dette rådet, utroskap er respektløst i seg selv, å behandle den andre med respektløsheten det er å snoke slik og tilegne seg informasjon, og bruke det som argument at man skal ta den andre for noe, jeg vet ikke engang om det er lovlig?

Skrevet

Dersom han/henne er utro mot deg er det på hans7hennes kappe! Om du sjekker mobilen hans/hennes er det en grov overtramp da du umyndiggjør deres person!

Hør på Aftenvandrer da hun vet hva som er rett og galt gjøren i et forhold!

Hun setter fingeren på det som er viktig i denne sammenhengen nemlig individets rett til å føkke deg så lenge det er innenfor regelverket for hva du bør ha tilgang til å vite om hva individet gjør for å føkke deg!

Hipp hurra for regler som kan bendes når det passer deg men fy så farlig det er dersom din idioti blir vendt mot deg uten at det er innhentet samtykke fra Georg Apenes og alle de andre sjympansene som skal passe på dine rettigheter!

Skrevet

Jeg hadde nok sjekket mobil og det du kan sjekke for å finne ut av ting før du tar det opp. Ellers ender det med at han nekter og sletter alle bevis

LYKKE TIL

Skrevet
Dersom han/henne er utro mot deg er det på hans7hennes kappe! Om du sjekker mobilen hans/hennes er det en grov overtramp da du umyndiggjør deres person!

Hør på Aftenvandrer da hun vet hva som er rett og galt gjøren i et forhold!

Hun setter fingeren på det som er viktig i denne sammenhengen nemlig individets rett til å føkke deg så lenge det er innenfor regelverket for hva du bør ha tilgang til å vite om hva individet gjør for å føkke deg!

Hipp hurra for regler som kan bendes når det passer deg men fy så farlig det er dersom din idioti blir vendt mot deg uten at det er innhentet samtykke fra Georg Apenes og alle de andre sjympansene som skal passe på dine rettigheter!

Jeg er ingen kvinne, men en mann...

Når man bringer dette temaet inn til diskusjon, må det gå an å lese noe annet enn ren støtte fra søstrene her inne. Dette er et normbelte, dette er sfæren av andres meninger.

Det er kun min mening at det på den ene siden er den utro parts ansvar å gjøre reknskap for sine handlinger når han sårer den andre, men en annens dårlige handlinger rettferdiggjør ikke dine egne.

Jeg hadde mer respektert en debatt hvorvidt målet helliger middelet, hadde det dukket opp med en skikkelig god refleksjon som underliggende støtte, men når det bare slenges ut støtte for slike handlinger, virker det som om man er villig til å smadre personvernet uten store betenkeligheter.

Det finner jeg skremmende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...