Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 kan noen forklare meg hva de går ut på? hvis en er selttet en plass, hvordan komme inn igjen?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Jeg tror ikke det er så mange som skjønner hva du egentlig spør om. Hvor er du "slettet"? Hvis IP-adressen på din PC/nettilkobling er blokkert et eller annet sted, må du enten vente til blokkeringen fjernes, eller sørge for å få en annen adresse. Spør i dataforumet.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 JEG HAR TYDELIGVIS BLITT UTESTENGT FRA ET FORUM, UTEN JEG FORSTÅR HVORFOR! MÅ VÆRE EN MISFORSTÅELSE! KOMMER FREM DETTE Klient IP adresse NUMMER er utestengt. HVORDAN FIKSE DETTE? KOMME INN PÅ FORUMET IGJEN?
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Du har svar i den andre tråden. Hvor er den andre tråden??? Link!
Gjest Reven Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Du må følge med i hvor du legger trådene dine., så slipper vi andre å lete etter dem for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå