Gå til innhold

Gmail - noen som kan hjelpe meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gmail. Først var jeg veldig fornøyd... men så begynte jeg å oppdage at mange mailer ikke tok veien om innboksen, og eneste sted jeg fant mailene mine var i "All e-post". Ikke engang i spam eller papirkurv. Og når jeg la til gmail-kontoen min i Outlook, kom de heller ikke inn der. Men de ligger som sagt under "All e-post", og der blir de visst liggende.

Hvordan stiler jeg inn programmet slik at alle mailene (minus spam) tar veien om innboksen, slik at jeg slipper å LETE etter mailene mine?

Jeg har lett og lett, men jeg finner ikke noe om dette i Hjelp-funkjsonen av programmet eller innstillinger/alternativer. Er det bare meg, eller er det flere som har samme problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke satt den til å arkivere mail du laster ned med POP? I Settings: Forwarding and Pop, og så et rullegardinfelt med tittel "When messages are accessed with POP". La den stå på "Keep Gmail's copy in inbox".

Det eneste jeg kan se i farten, som det kan være...

Skrevet

Hvis du også vil dele opp e-posten din i Outlook, må du lage flere mapper under innboks, f.eks "Online-mail", "Gmail" o.l.

Så finner du en mail som skal i f.eks. i "Gmail" mappa, høyreklikker, og går på "lag regel".

Så setter du at all mail til [email protected] skal i "Gmail" mappa. Slik gjør du med de andre også.

Skrevet

Meg igjen... trådstarter.

Problemet er at den ikke kommer til innboksen før de evt lastes ned til f.eks Outlook. Hadde samme problem før jeg begynte å bruke Outlook også.

Da leste jeg bare mailene via web, og heller ikke da kom alle mailene til innboksen. Så det har nok ikke noe med Outlook å gjøre. Eneste sted jeg finner mailene mine var i "All e-post". Ikke engang i spam eller papirkurv.

Er fremdeles like rådvill...

Gjest JEG VET DET!
Skrevet

det ligger en automatisk videresending inne, og derfor blir det slik, hadde samme problemet.

Skrevet

Jeg har videresending av mine mail fra gmail til incredimail. Da jeg oppretta dette, ordna jeg det slik at de blir liggende i begge innboksene. Dette er jo helt unødvendig, men hvordan får jeg endra det nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...