Gjest hildab Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Jeg har gmail. Først var jeg veldig fornøyd... men så begynte jeg å oppdage at mange mailer ikke tok veien om innboksen, og eneste sted jeg fant mailene mine var i "All e-post". Ikke engang i spam eller papirkurv. Og når jeg la til gmail-kontoen min i Outlook, kom de heller ikke inn der. Men de ligger som sagt under "All e-post", og der blir de visst liggende. Hvordan stiler jeg inn programmet slik at alle mailene (minus spam) tar veien om innboksen, slik at jeg slipper å LETE etter mailene mine? Jeg har lett og lett, men jeg finner ikke noe om dette i Hjelp-funkjsonen av programmet eller innstillinger/alternativer. Er det bare meg, eller er det flere som har samme problem?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Du har ikke satt den til å arkivere mail du laster ned med POP? I Settings: Forwarding and Pop, og så et rullegardinfelt med tittel "When messages are accessed with POP". La den stå på "Keep Gmail's copy in inbox". Det eneste jeg kan se i farten, som det kan være...
Vela Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Hvis du også vil dele opp e-posten din i Outlook, må du lage flere mapper under innboks, f.eks "Online-mail", "Gmail" o.l. Så finner du en mail som skal i f.eks. i "Gmail" mappa, høyreklikker, og går på "lag regel". Så setter du at all mail til [email protected] skal i "Gmail" mappa. Slik gjør du med de andre også.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Meg igjen... trådstarter. Problemet er at den ikke kommer til innboksen før de evt lastes ned til f.eks Outlook. Hadde samme problem før jeg begynte å bruke Outlook også. Da leste jeg bare mailene via web, og heller ikke da kom alle mailene til innboksen. Så det har nok ikke noe med Outlook å gjøre. Eneste sted jeg finner mailene mine var i "All e-post". Ikke engang i spam eller papirkurv. Er fremdeles like rådvill...
Gjest JEG VET DET! Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 det ligger en automatisk videresending inne, og derfor blir det slik, hadde samme problemet.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Jeg har videresending av mine mail fra gmail til incredimail. Da jeg oppretta dette, ordna jeg det slik at de blir liggende i begge innboksene. Dette er jo helt unødvendig, men hvordan får jeg endra det nå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå