Britney Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 (endret) Jeg blir aldri fornøyd når jeg har vært hos frisøren! Jeg har veldig tykt, langt hår med fall. ønsker nå å finne en dyktig frisør som er god på tykt hår og som kan klippe meg og lage denne frisyren perfekt! Jeg er fullt villig til å betale mye dersom jeg blir fornøyd. Jeg tenker vel at Adam og Eva eller Toni & Guy er salonger som burde klare det meste, eller er de bare oppskrytte fordi de er dyre? Noen som kan tipse meg om en bra frisør i Lillehammer, Hamar eller Oslo? Endret 27. november 2008 av Britney
Gjest Gjest_helene_* Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 På Lysaker Brygge er det en salong som heter Inside Frisør. Der har de en kjempeflink frisør som heter Mona. Hun har klippet og farget meg mange ganger, og er kjempeflink. Jeg har veldig tykt og langt hår. Har alltid vært fornøyd hos henne.
:-) anna Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Det er mange dyktige da. Kan på det varmeste anbefale Ivar på Studio Alf i Frognervn.
Gjest Gjest_Lucinda_* Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Anbefaler Barbro på Adam og Eva i Hamar- Maxi senteret. Hun har vært stylist til de fleste innen underholdnings og mediebransjen og har laaaaang fartstid. Kjempedyktig og koselig!
Betsy Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Tror jeg aldri har gått ut av en Adam&Eva-salong uten å være strålende fornøyd! I motsetning til hva jeg har vært når jeg har kommet ut fra andre salonger...
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 går alltid til tony& guy i thorvald meyersgate og er superhappy :D
Britney Skrevet 19. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2007 Anbefaler Barbro på Adam og Eva i Hamar- Maxi senteret. Hun har vært stylist til de fleste innen underholdnings og mediebransjen og har laaaaang fartstid. Kjempedyktig og koselig! [/quot Ja, jeg har tenkt på henne, men er alltid skeptisk til om sånne som har jobba med slike ting egentlig bare er oppskrytte. Er èn ting å lage spaca frisyrer til catwalk og moteserier, men en annen ting om du er flink til å jobbe med tykt hår og "normale" frisyrer...
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Jeg har gått til Barbro en gang i Oslo på Adam og Eva. Anbefales ikke! Som du over her antar, så følte jeg meg stylet som til en fotoreportasje etter klippen. Hun klippte håret mitt i ganske mange MARKANTE ulike lengder. Drev og småklipte det jevnt i flere uker etterpå selv. Det så jo helt merkelig ut når jeg ikke skulle style det så voldsomt til hverdags som hun hadde gjort etter klippen. Jeg var tydelig i min tale om at jeg ville ha noe enkelt som ikke krevde mye tid. Klippte meg forørvig på Adam og Eva i mange år, og må si at jeg sjelden var fornøyd. De aller dyktigste var aldri tilgjengelige, og de øvrige jeg ble klippet av var ordinære, ja, til og med under ordinært flinke. Han ene så ikke en gang på håret mitt før han vasket det, og klippet av en liten cm på 20 min. Det var det, 700 kr takk! Moralen er altså: klipper du deg på Adam og Eva må du iallfall sikre deg en av de virkelig dyktige
Nicky B Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Ja, jeg har tenkt på henne, men er alltid skeptisk til om sånne som har jobba med slike ting egentlig bare er oppskrytte. Er èn ting å lage spaca frisyrer til catwalk og moteserier, men en annen ting om du er flink til å jobbe med tykt hår og "normale" frisyrer... Jeg har Barbro som fast frisør. Hun er den eneste som kan klippe håret mitt. Jeg har MYE hår som blir rett og tungt, men hun har en egen teknikk som funker på håret mitt og som ingen andre har klart i etterkant. Mitt inntrykk er at at hun fikser normale frisyrer likegodt som de mer outrerte til fotoshoots etc. Og etter at jeg har fått en grundig klipp av henne, holder håret mitt seg i ukesvis- det vokser ut fint uten å ødelegge sveisen så fort. Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med henne og føler at hun forstår hva jeg er ute etter. Blir gøy å høre hva og hvem du bestemmer deg for. Å finne en god frisør er vanskelig! Det som passer for en, passer ikke nødvendigvis for noen annen.
Bokormen Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Jeg har aldri vært så misfornøyd som når jeg klippet meg hos Adam&Eva. Hadde spart til "langt hår" (til like forbi skuldrene", over en lenger periode, og gledet meg til å gå til en skikkelig flink frisør. Hadde bestilt time hos en av toppfrisørene hos Adam&Eva på Arkaden i Oslo, og gledet meg voldsomt! Ga beskjed om at de stod ganske fritt, det måtte bare være enkelt å stelle selv, uten behov for stylingprodukter, og IKKE pannelugg. Endte opp med den verste bleika puddelrockerfrisyren, MED pannelugg. Holdt på å daue... heldigvis så det ikke like jævli ut etter at jeg fikk vasket håret og ordnet det selv, men det tok jo fryktelig lang tid før panneluggen var lang igjen For meg er det viktigste at jeg går til en frisør som "kjenner meg" og vet hva jeg ønsker og hvor mye tid jeg er villig å bruke på håret mitt hver dag (som er ca 1 min... hehe)
Gjest Møll Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Jeg ble så inspirert av denne tråden at jeg bestilte meg frisørtime i dag; helt på sparket. Jeg har pleid å gå til Nikita-salongen på Byporten, har hatt forskjellige frisører hver gang, men aldri vært helt fornøyd. Svinedyrt er det også. Jeg var på Saks Frisør (v/ T-banen på Majorstua) og var faktisk veldig fornøyd da jeg gikk ut derfra. Dyktig frisør som lyttet til mine ønsker og kom med forslag og en god pris.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #12 Skrevet 15. november 2009 Anbefaler Barbro på Adam og Eva i Hamar- Maxi senteret. Hun har vært stylist til de fleste innen underholdnings og mediebransjen og har laaaaang fartstid. Kjempedyktig og koselig! Jeg har også blitt anbefalt Barbro og hadde forventninger til både kreative forslag m.m, men gikk slukøret ut. Hun var veldig sosial, men overhodet ikke engasjert og kom ikke med noe kreativt, så jeg var mest sur fordi jeg gikk ut der i fra mye blakkere enn da jeg kom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå