Gjest David John jr Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hvordan definerer debattantene her inne utroskap. Min eks. holdt det gående i over et halvt år med en gift mann før jeg fersket det. Hun påsto da at det var "helt uskyld" og at det ikke "hadde skjedd noe" ..... Jeg vet ikke helt hva de hadde holdt på med men mer en kaffedrikking var det vel. :kaffe: Er psykisk nærhet og fokus på en annen enn partner utroskap på lik linje med ren knulling?
Gjest Lady M Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Jeg mener at det er en form for utroskap når partneren din gjør noe sammen med en annen det som naturlig skulle ha vært gjort sammen med kjæresten. Dette er et definisjonsspørsmål, og avtales mellom kjæresteparet hva som aksepteres og hva som ikke aksepteres i et forhold. Utroskap er også når den ene parten går i dølgsmål bak ryggen til partneren og har et seksuelt eller kjærlighetsforhold til en annen, når han/hun vet at det ikke aksepteres i forholdet. Det er definitivt utroskap når en gift person har et kjærlighetsforhold og/eller seksuelt forhold til andre enn ektemaken. Da er også det kirkelige ekteskapsløftet brutt. Dette er hva jeg definerer som utroskap. Hva mener andre?
Lille Løve Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Idet du gjør ting sammen med et annet menneske som du ikke kan gjøre med kjæresten din tilstede beveger man seg på en knivsegg etter min mening. Men det kan i visse tilfeller være lettere å tilgi et knull i råfylla der det ikke er følelser inne i bildet, enn lange dype samtaler med en annen der man ikke tar på hverandre...
Gjest gjest m/elsker Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Jeg sidestiller utroskap og bedrageri . Utroskap , uansett hvordan det arter seg , er for meg , når man gjør andre ting enn det man eksplisitt eller stilltiende har blitt enige om . En aktivitet kan være utroskap mellom ett par , mens det ikke er utroskap mellom et annet .
Gjest jente37 Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 (...)Er psykisk nærhet og fokus på en annen enn partner utroskap på lik linje med ren knulling? Ja, det mener jeg absolutt. ALT som ville såre din partner om det ble oppdaget og kom for dagen, eller ALT som du -i ditt hjerte,vet er "galt" ovenfor din partner, må karateriseres som utroskap i et nøtteskall. Men på den andre siden, er folk som bedriver utroskap, verdensmestere i å rettferdigjøre det eller bagatallisere definisjonen av det..
gompen Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Det man ikke kan fortelle partneren er utroskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå