Mien Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Har kjøpt kjekke gåsokker til min sønn på lindex tidligere, men de er alltid utsolgt, og det er h&m og kappahl også. Noen som vet om andre steder de selger dette...
Minni-Mus Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 De kjedene du nevner får jo inn nye varer hele tiden, så man skulle tro det dukket fort opp igjenn! Visst ikke får du prøve på andre butikker som selger barneklær/utstyr. Jeg har ikke sett slike sokker i kleskatalogene....
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Snakker du om mokasinene med skinne under? De pleier å komme inn igjen. Jeg kjøper alltid to par når jeg ser dem for de er ikke alltid der. Ellers får du kjøpt sokker opp i ganske store størrelser med ordentlig antiskli under på fx coop og andre velutstyrte matforretninger med undertøy/sokkestativ.
Smørblomsten Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Smart Club har en 4-pakk med utrolig bra anti-skli underlag på gode, tykke sokker i bomull. De er virkeilg anti-skli! Kostet ca 50-60 kr for pakken!
Grooo Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Vet ikke riktig hva du mener med gåsokker, men anbefaler virkelig skinntøfler feks fra Alveslottet. http://www.alveslottet.no/ Tøfler nederst i menyen på venstre side.
Tusenfryd Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 De var fine, Grooo - dessverre hadde ikke jeg turt å kjøpe disse da vi må følge skostørrelser. Synes det er merkelig de ikke bruker det på de til de over 1 år.
Grooo Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 De var fine, Grooo - dessverre hadde ikke jeg turt å kjøpe disse da vi må følge skostørrelser. Synes det er merkelig de ikke bruker det på de til de over 1 år. Hm? Skjønner ikke helt hva du mener... Står en grei størrelsesguide på siden der, og dette er jo "løse" tøffler som ikke skal stramme/sitte på noe vis så man kan godt ha de litt store.
Gjest Gjest_Chihiro_* Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Tøflene fra Alveslottet er kjempegode! Og veldig fine. Jeg skal snart kjøpe nye til 2-åringen. Størrelsene er ikke noe problem, de vi har er 18-24 mnd og har passet fint i hele den perioden. Nå kjøper jeg 2-3 år, de blir muligens litt store, men det gjør ikke noe. Skal jo ha plass til noen gode ullsokker også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå