Sun Mei Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 I KK denne uken fikk jeg et gavekort fra Famefotografene. Det innbefatter fotografering, visningstime og et ferdig innrammet bilde på 14x18. Så nå skal vi ta "kjærestebilder." Om noen har noen lure tips til hva ha på oss osv. så er det bare å komme med dem Jeg tenkte først at vi bare skulle ta bilder fra brystkassen og opp, da bildet blir ganske lite - og da tenkte jeg at begge skulle ha hvite t-skjorter på seg. Men kanskje noe annet blir finere?
Gjest Tex Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Det er ofte hvite bakgrunner på sånne steder.. Knallrødt hadde kanskje vært kulere...?
Sun Mei Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Rødt ja... hmmm. Har tenkt på rødt også
Dru Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 (endret) En hvilken som helst farge fungerer egentlig greit. Jeg ville ikke tatt på meg noe skikkelig skrikende, for det tar bort oppmerksomheten fra ansiktene, den sterke kontrasten mellom knallrødt og hvitt er det som vil bli lagt merke til, og selve personene kommer i andre rekke. Ensfargede ting uten skrift eller bilder vil bli bra. Men det kommer helt an på hva dere er ute etter. Endret 12. august 2007 av Druscilla
Sun Mei Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 Vi er ute etter ansiktene våre, uttrykk i øynene, smilene
Skravla Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Bakgrunnen på bildet kan jo endres digitalt i etterkant. Jeg ville nok ikke hatt for sterke farger på klærne hvis dere ikke har sterke farger selv, men ville nok heller ikke valgt sort eller hvit.
monja Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Røde klær kan bringe fram rødskjær i huden. Da vi skulle fotografere sønnen vår ble vi anbefalt av fotografen å ikke ha på han røde klær.
Sun Mei Skrevet 12. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2007 Jeg har sterke farger. Jeg er mørk, gubben er lys
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Hvite klær er kjempeflott på hvit bakgrunn når fotografen vet hva h*n gjør og ikke overeksponerer bildene :D Jeg ville valgt hvitt. Eller blått kanskje, om du vil ha en farge?! Lykke til!
Sun Mei Skrevet 13. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2007 Blått, ja. Mye gode forslag her Jeg tror vi får ta med litt til fotografen så får vi se hva det blir. Men er det finest at vi matcher i klærne eller er det best om vi er litt forskjellige?
Latee Skrevet 13. august 2007 #12 Skrevet 13. august 2007 Bruk farger dere kler og som får huden til å gløde. Ikke alle kler de samme fargene.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #13 Skrevet 13. august 2007 Hva med ikke å ha på klær? Tenker på siden det er fra brystet og opp, altså litt over puppene. Hadde blitt litt søtt syntes jeg. Og nå på sensommeren er dere kanske litt brune? Hvis ikke kan dere jo bare kjøpe en tube med instant-tan.. Hadde vert fint mot den hvite bakgrunnen. Om du ikke vil være naken kan du bare ha på en topp du kan brette nedenfor skuldene.. Et forslag..
Ghost Skrevet 13. august 2007 #14 Skrevet 13. august 2007 Jeg også fikk sånn gavekort i Foreldre og barn-bladet og skal ha ungene inn til fotografering. Jeg har tenkt at dem skal kun ha på seg sånne engle-vinger. Synest det er så søtt! Enten det, eller kun hvite klær.
Ghost Skrevet 13. august 2007 #15 Skrevet 13. august 2007 Er det nokre bakdeler med dette gavekortet? Har fått eit eg også i Bonytt nemleg... Tror ikke det. Ser ikke det står noe om det ihvertfall. Har et vennepar som har vært å tatt bilder nå. men de ville ha flere også da, men de nevnte ikke noe om noen bakdeler i forhold til gavekortet.
Ghost Skrevet 13. august 2007 #16 Skrevet 13. august 2007 Kan tenke meg at du får et hav av utvalg i bilder å velge imellom, så greier du ikke å bestemme deg kun for et bilde, og må kjøpe noen andre i tillegg.
Ghost Skrevet 13. august 2007 #17 Skrevet 13. august 2007 Då er det berre sin eigen viljestyrke ein må stå i mot Viljestyrken min er ikke noe å skryte av..
Sun Mei Skrevet 13. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 13. august 2007 Ingen bakdeler annet enn at de selvfølgelig vil at du skal kjøpe flere Jeg har tenkt på bare skuldre også, men det blir vel ikke fint med merke etter bikinistroppene....
Sun Mei Skrevet 13. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 13. august 2007 Jeg også fikk sånn gavekort i Foreldre og barn-bladet og skal ha ungene inn til fotografering. Jeg har tenkt at dem skal kun ha på seg sånne engle-vinger. Synest det er så søtt! Enten det, eller kun hvite klær. Kanskje jeg skulle stikke på H&M og kjøpe oss hver sine englevinger *ler seg skakk av bildet på netthinnen*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå