Gå til innhold

Oppvasken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først, er du alene eller bor du sammen med noen?

Hvor lang tid bruker dere på oppvasken (når dere tar den for hånd).

Er det mye å ta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor sammen med noen, og når vi tar den for hånd er det fra 5-15 min vil jeg tippe, det er aldri så mye da vi putter mye i oppvaskmaksina!

Skrevet

Vi er to voksne. Vi har oppvaskmaskin, så det lille vi vasker for hånd tar maks fem minutter.

Skrevet

Vi er to voksne. Vi bruker oppvaskmaskin, men det som må vaskes det vasker gubben.

Skrevet

Vi har oppvaskmaskin. Det tar oss 5min med det vi må vaske for hånd.

Vi bodde tidligere i en leil som vi leide hvor det ikke var oppvaskmaskin. Da hopet det seg veeeeldig fort opp en del vask. Det kunne ta fra 10-30min (det var 2 dagers oppvask da)

Skrevet

Vi er to stykker og har oppvaskmaskin som er flittig i bruk. Men likevel blir det en del oppvask hver dag - tar vel alt fra 5- 20 minutter når vi også skal rengjøre ovn, sette på plass osv.

Skrevet

Vi er to voksne og to barn: Vi har oppvaskmaskin, men her vi bor nå er det ikke plass til den, så den står og samler stöv i kjelleren!! Vi bruker lang tid på oppvask! Sikkert 20 min to ganger daglig.

Skrevet

Vi er to voksne og åtte barn og har oppvaskmaskin så vi slipper tenke på sånt, men for en stund siden var vi uten oppvaskmaskin i ca 8 mnd og jeg kan love deg at oppvasken tok mye tid ja. :sprettoy:

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Vi er 2, og vasker alt i oppvaskmaskin :sjenert:

Før den kom i hus brukte vi aldri mindre enn en halvtime, da vi er forfryktelig late...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...