Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2003 #1 Skrevet 21. mars 2003 jeg er nemlig i den utrolige heldige situasjonen at jeg er invitert på middag hos en venninne.Menyen er; champagne og parmesan asparges og sancerre osso buco og amarone eple og mascarpone dessert med en delig søt hvitvin GLEDER MEG!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2003 #2 Skrevet 21. mars 2003 Vi kjører ikke fult så fancy. På lørdag blir det reker og Irsk aften på Verftet.
Gjest Diva Skrevet 21. mars 2003 #3 Skrevet 21. mars 2003 Høres bra ut da : - ) Vi skal ha skinkepizza i kveld. Og skal på restaurant i morgen - Gleder meg !
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2003 #4 Skrevet 21. mars 2003 Vi skal på hytta i helga, og har tenkt til å steke biff, med gratinerte poteter, grønnsaker og bernaise...namnam...
Gjest Lea Skrevet 21. mars 2003 #5 Skrevet 21. mars 2003 Vi skal ha kyllingfilet, gratinerte poteter, salat og god saus i dag. Har ikke planlagt noe for resten av helgen da. Men jeg skal bake litt tror jeg.. eplekake eller sjokoladekake.
Bentebent Skrevet 21. mars 2003 #7 Skrevet 21. mars 2003 I kvell skal vi til et vennepar og spise taco:) nam nam. -bentebent-
chimp Skrevet 21. mars 2003 #8 Skrevet 21. mars 2003 Sambis bestemmer og lager siden jeg har trent, og jammen meg blir d ikke moussaka, tsatsiki og gresk salat........igjen!!! :o
anine Skrevet 21. mars 2003 #9 Skrevet 21. mars 2003 Hjemmelaget pizza i dag og blåskjell, krabbe og reker i morgen. Gleder meg! :D
ringblomst Skrevet 21. mars 2003 #10 Skrevet 21. mars 2003 I dag ble det taco, og det var et kjærkomment gjensyn med tacoskjell fremfor tortilla. I morgen skal kjæresten og jeg lage noe godt, men hva det blir er ikke helt bestemt; kanskje pizza, kyllingfilet eller asiatisk. ringblomst
Skusla Skrevet 22. mars 2003 #11 Skrevet 22. mars 2003 I dag hadde vi ovnsbakt laksefilet, med creme fraishe, purre og krydder, med poteter til. Det var utrolig godt.... :D
Thea Skrevet 22. mars 2003 #12 Skrevet 22. mars 2003 Tjaaaaaaaa, nå sitter jeg å spiser nybaktinnkjøpt brød med honning på, noe som var rent fortreffelig helt til jeg så denne tråden og ble oppmerksom på hva enkelte andre KG brukere mesker seg med denne kvelden :-? Men jeg holder hodet opp ved å tenke på hvem som bevarer linjene sine best her i selskapet I morgen blir det et eller annet når jeg har tid til å spise. Sikkert brød da også, men det kaaaaaan hende jeg skal slå til med en salami skive eller to. Det er jo tross alt helg
Gjest Tristessa Skrevet 22. mars 2003 #13 Skrevet 22. mars 2003 Heldige deg, Onyx, menyen der er et veldig godt eksempel på at mat er rene sjelemedisinen av og til. Her skal det bli ulik snacks fra delikatessedisken og Corona med limebåter - omtrent hele kvelden.
Gjest Lea Skrevet 22. mars 2003 #14 Skrevet 22. mars 2003 Da er maten innkjøpt her i huset også. Vi skal ha en kjøttgryte med potetmos-lokk :D . Lager en stooor posjon i dag, så har vi mat resten av helgen. Fordelen er at den kan lages i god tid og krever minimalt med oppvask. Ved siden av har vi baguetter og litt salat.. kanskje litt ris også.
monja Skrevet 22. mars 2003 #15 Skrevet 22. mars 2003 I går var jeg kokken :o og da ble det Marrokansk kyllinggryte med salat, ris og loff. I dag er sambo på kjøkkenet, og da ligger det an for hjemmelaget pizza. (nam,nam...) Og i morgen kommer svigerfar med kone på middag så da er det ryper og orrhane med tilbehør. Kyllingfilet på meg da :-?
*Lillian* Skrevet 22. mars 2003 #17 Skrevet 22. mars 2003 I kveld blir det Indisk Tandoorikylling, skal snart begynne å lage til faktisk. Serverer det med ris, dessverre har jeg glemt å kjøpe Nanbrød Så jeg er egentlig fryktelig skuffa for det... :-? I morra blir det Japansk wok, en sånn ferdig-pose greie fra butikken. Lillian
Piglet Skrevet 22. mars 2003 #18 Skrevet 22. mars 2003 I dag skal jeg ha biff med poteter, saus og grønnsaker. Det er ikke så ofte jeg spiser noe så ehh... voksent, så jeg gleder meg. Og jeg skal ha sjokolade mousse til desert. I morgen skal jeg ha woke kylling og grønnsaker i lime-koriander pasta med nudler til. Piglet
Linsi Skrevet 23. mars 2003 #19 Skrevet 23. mars 2003 Nå er jo helgen snart over, men her kommer en liten oppsummering. På fredag spiste vi ostesmørbrød, med tomater, ost og basilikum, på formiddagen. På kvelden spiste vi pitabrød med salat, agurk, tomat, bønnespirer, rødløk, potetsalat og falafler. Lørdag hadde vi lasagne. I dag er det kikertgryte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå