Gjest scubidu Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Jeg er så betatt av en fyr. Vi har hatt kontakt via internett noen ukers tid nå. Vi kommer i fra samme sted, så vi har jo begge visst hvem den andre er i flere år, men ikke før har vi blitt litt kjent. Har vært med han på biltur og festa med han en kveld. Jeg fikk et sterkt inntrykk av at han hadde lyst på meg! Vi småkosa litt, dansa og han fulgte meg hjem. Det var SÅ deilig.. Men det som er er at jeg ikke fikk gjort noe med han fordi jeg har kjæreste.. Han sa han var så tent på meg ++ Jeg var det på han også.. Etter den kvelden sendte vi litt meldinger, men så dro jeg på ferie en ukes tid, og da hadde vi ingen kontakt. Da jeg kom hjem fra ferie, bestemte jeg meg for å sende en melding, men han har ikke svart... Uff, synes det er så irriterende.. Har lyst til å finne mer ut av han, han er så RÅFIN... Kanskje han er en player? :gråte: Jeg vet ikke om jeg vil være sammen med kjæresten min lenger pga av han jeg nå er betatt av, men jeg kommer ingen vei når han ikke viser interesse lenger.. Noen som kan tolke dette her for meg?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Om han er en player eller ikke er ikke så lett å si. Men at du er en dust player er det i alle fall ingen tvil om.
Gjest marihan Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Enten må du gjøre det slutt med typen din eller så må du kutte ut han andre.. man kan ikke drive på slik uansett
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Så du må først finne ut om han nye er interessert før du vet om du vil være sammen med kjæresten din..? Så det vil si at hvis du ikke får sjangs på han nye, noe som virker veldig sannsynlig at du ikke får, så forblir du hos kjæresten. Ja han er jo veldig heldig.. Får være sammen med en som bare har han til hun får noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå