happyhappy Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Jah...det lurer jeg på.. Har ei venninne som vasker hver dag. Jeg og sambo vasker tøy 1-2 ganger i uka. Stapper den gjerne full...hehe.. Gidder ikke stå og henge opp og brette hver dag?! men nå er vi bare 2 foreløpig, og det er jo naturlig å vaske oftere om man har unger vel og merke..!!!
Bokormen Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Når det er fullt i skittentøyskurvene Dvs ca 2 gngr i uka ja, og vi er også bare 2 stk. Syns det er unødvendig å vaske om ikke maskina blir relativt full, både med tanke på økonomi og miljøet, men det har jo selvsagt hendt at jeg har kjørt en maskin med bare en genser eller en bukse om det er noe jeg absolutt vil ha på meg...
Gjest marihan Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Ca 1-2 ganger i uka.. vi er også bare 2, regner med det blir oftere hvis man har unger
*Mina* Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 5-7 dager i uken, og flere maskiner om dagen.
Titta Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Når det er nok til å fylle en maskin, eller det er noe skittent jeg/sambo virkelig vil gå med. Stort sett vasker vi 2-3 maskiner i uken. Kommer litt ann på hvor mye treningsklær som er brukt den uken.
Arkana Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Når det er nok til å fylle en maskin. Som oftest samler vi det opp og tar alt på en gang, en dag i uken. Vi er to voksne og vasker alltid en lys og en mørk 40 grader + en lys 60 grader (håndduker, kluter o.l.) i uka, og annenhver uke blir det i tillegg en rød vask og en med sengetøy. Dvs minimum tre eller fem maskiner i uka så fremt det ikke er noe spesielt.
Gjest Fliss Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Det blir som regel ett par maskiner til dagen .. vi er fire personer og en hund i husholdningen ..
Wildy Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 2-3 maskiner hver dag, og de er alltdi fuløle. Når aldri ned til bunnen av skittentøyskurvene!. Men så er vi to voksn og to barn; masse treningsklær og arbeidsklær.
happyhappy Skrevet 12. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2007 jøss..det var overraskende mye vasking på noen av dere! opptil flere vasker per dag...vasker dere en bukse eller genser etter å ha blitt brukt en gang og ikke ser skitten ut..eller hvordan går det..?hmm.. bare lurer:):)
Wildy Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Jeg trener så godt som hver dag, og det samme gjør min kjære. Ungene er meget aktive med både dans, rulleskøyter og generell utelek=møkkete klær. Min kjære produserer som oftes et sett møkkete arbeidsklær hver dag, det samme gjør jeg.Og da mener jeg møkkete og svette, ikke akkurat fristende å bruke en dag til.... Det blir også hauger med hånduker. Sengetøy på fire senger skiftes en gang i uka.Osv... osv.... sånt blir det mye vask av!
Gjest Mirina Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 Vasker vel ca 2-3 maskiner i uka. Vi er to voksne.
Gjest Ballerina Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 Vi er to voksne, vasker en gang i uka, men da gjerne fem maskiner. (bor i studentbolig så vi stapper alle maskinene fulle... jaja, ikke alle som liker det, men de gjør det da selv også )
monja Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 Vi er 2 voksne og ett barn på snart tre år. Vi vasker 3 - 4 maskiner i uka.
pusla Skrevet 12. august 2007 #14 Skrevet 12. august 2007 Vi er to stk, jeg tar gjerne all vaskinga i helga og det blir kanskje 3-4 maskiner da. Når vi har hatt mye besøk blir det mer, for da har vi mye sengetøy og sånt.
Orthia Skrevet 12. august 2007 #15 Skrevet 12. august 2007 Vanligvis en maskin per dag. Er to voksne og to barn.
asterix Skrevet 12. august 2007 #16 Skrevet 12. august 2007 3-4 fulle 8-kilosmaskiner(dvs maskina tar 8 kilo tøy) hver dag + et par maskiner i tillegg i uka med spesielle ting som ull, ting som krever "håndvask" etc.
Kayli Skrevet 12. august 2007 #17 Skrevet 12. august 2007 Synes ikke jeg gjør annet, jeg... Vi er to voksne og to barn. Mannen er bonde og produserer en del skittent arbeidstøy, og ungene er mye ute og leker. Det blir nok minst en maskin for dagen.
Gjest Bodillen Skrevet 12. august 2007 #18 Skrevet 12. august 2007 Stort sett hver dag, gjerne 2 maskiner pr dag. Vi er to voksne og 3 barn. Også har vi to hunder som har liggetepper som gjerne vaskes hver eller annenhver uke, alt ettersom hvor grisete det er ute. Jeg tar stadig meg selv i å tro at jeg skal bli ferdig med å vaske tøy...
Ce'Nedra Skrevet 12. august 2007 #19 Skrevet 12. august 2007 Vasker ca. 5 vasker i uka inkl. håndklær og sengetøy. Vi er to personer, men har hund (ting blir fort skittent), pluss at vi trener.
Gjest Alou Skrevet 12. august 2007 #20 Skrevet 12. august 2007 Med mindre det haster litt med visse plagg så venter jeg til jeg får en hel vask som går sammen. Blir 2-4 vasker i uken, noen ganger mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå