Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjæreste leier en leilighet på 90 kvadrat. Vi bor midt imellom landet og en liten by. Han jobber og jeg er student på fjerde året på høyskole.

Vitsen med spørsmålet er at jeg og sikkert mange andre her lurer vel på hvordan andre bor og har det når de planlegger barn eller har barn.

Jeg føler vi har det meste "i orden". Trenger ikke hus og feit bil før vi får barn, liksom... Jeg synes det er smartest å hive seg på å få barn når man føler det er "sinns-rett", og i alle fall den ene er i jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er høyskolestudent (starter på mitt siste år i høst, og vi håper på å få baby rett etter at jeg er ferdig). Han jobber (fast jobb).

Vi leier en leilighet på ca 100 kvm, med 2 soverom, på et lite, landlig sted. Har masse slekt og venner i nabolaget rundt oss :)

Har faktisk to stasjonsvogner, hehe ;)

Er prøvere fra september.

Skrevet

Vi bor i enebolig med hage i utkanten av byen.

Begge er i faste stabile jobber. Har en stasjonsvogn , men trenger i grunn ikke flere biler siden ikke jeg ikke har lappen enda.

Det er vell det eneste som mangler her , at jeg i en alder av snart 26 bør se og begynne på lappen. :sjenert:

har før øvrig vært prøvere siden desember 2005.

Skrevet

Vi er i vår første prøveperiode (snart), og bor i en liten leilighet på 55 kvm i byen. Han har fast jobb, jeg er midlertidig ansatt, og vi har bil.

I kveld skal vi på visning på et hus med hage utenfor byen, deilig å bygge rede! ;)

Skrevet

jeg er fortiden i vikar jobb i en barnehage og typen jobber som gravemaskinsjåfør fast..

vi eier ett hus på en lite plass og om ca 4 år skal vi overta en bondegård... begge har bil men bare han som har lappen enda jeg driver og tar den..

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi bor i en tomannsbolig i en liten-mellomstor by i Norge. Vi er nygift , har to biler hvor av en er stasjonsvogn og hund. Begge har faste jobber.

Har i grunn det meste på plass :-D

Gjest Leiababe
Skrevet

Bor i enebolig(egen) litt utenfor byen. Har bil og begge har fast jobb. Det meste ligger egentlig til rette for et nytt medlem i familien ;)

Skrevet

90 kvadrat er jo mer enn nok for en familie på tre hvertfall :)

Vi har kjøpt hus på ca. 70 kvadrat, og er i våres første prøveperiode. Vi eier hver vår bil og er begge i fast jobb. Dersom vi skulle være så heldige å bli gravide så kommer vi nok til å kjøpe en større bil :jepp:

Go for it! ;)

Skrevet

Vi har akkurat flyttet inn i nybygd hus på landet :love: Har begge fast jobb (sambo driver for seg selv), har bil nå, men må oppgradere til stasjonsvogn hvis det skulle dukke opp et lite magetroll ;) Ellers ligger alt til rette for at vi skal kunne bli 3!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...