skrue Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Leter etter noe slikt noe. Til f.eks. å henge i vinduet eller på verandaen. http://www.plymshop.no/ItemDetails.aspx?pr...823d1247f1effb5 Helst i messing. Noen forslag til butikker? Har vært hos Scorpius i Oslo, men jeg likte ikke det de hadde der. Hva heter dette på engelsk? Helt blank for øyeblikket.
Gjest Emera Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Det heter chimes/wind chimes på engelsk.
skrue Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Det heter chimes/wind chimes på engelsk. Takker så mye. Da er jeg på sporet igjen
øyenstikker Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Heter drømmefanger på norsk. Om man finner en som ikke er akkurat som du tenkte, så går det jo an å male/pynte dem selv Så får du en spesialdesignet en
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 De hadde i sommer på Bohus=) Kanskje de har igjen? Den hadde en sommerfugl av tre i toppen, men den kan du jo ta av om du ikke liker den...
Lola83 Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 På Shangri La har de vindklokker. http://www.shangri-la.no/shop/index.php?ma...products_id=142
Tusenfryd Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Heter drømmefanger på norsk. Nei, drømmefanger er noe annet. Sjekk ninashop.no og klikk deg inn på venstreside. Det er netting og fjær og ikke dingledangledrivenaboentilvanvidd i det hele tatt. Nina har også uroer.
skrue Skrevet 13. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2007 Ikke noe problem å finne slikt når man først vet man skal søke etter "vindklokke" eller "vindspill". Er enig i at dette må brukes med omtanke. Ingen mening i å få alle naboer på nakken.
Gjest Tweek Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Sånne er skumle!! :hår: Skjønner ikke helt hvorfor noen har lyst på sånne.. Er jo så utrolig plagsomme
skrue Skrevet 13. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2007 Skjønner ikke helt hvorfor noen har lyst på sånne.. Er jo så utrolig plagsomme Dersom de henges opp slik at de bare gir litt lyd fra seg en gang i blandt er det ok synes jeg. Men, ellers blir det vel litt som med (store) veggklokker. Veldig merkbart i begynnelsen, men etterhvert hører man de ikke og da er det jo ikke noe poeng, Jeg er ikke noe "alternativt" menneske. Jeg er på jakt etter en stilren en uten symboler og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå