Gå til innhold

Reise med Ryanair

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal reise med Ryanair. Bestilte billett på internet, men sa at all baggasjen jeg hadde var håndbagasje.

Alså ikke noe som skulle sjekkes inn (det koster ca 100 eller noe pr.kolli og bestilles sammen med billetten)

Men nå har jeg ombestemt meg! For kom på denne nye væske regelen, og væskene jeg skal ha med får ikke plass i den mikro plastikkposen man får utdelt.. Derfor MÅ jeg sjekke inn en bag.

Er det for seint? Hvordan gjør jeg det?

Må jeg ringe dit, eller kan jeg ordne det på flyplassen? Er det veldig dyrt, evt veldig stress?

Håper noen kan hjelpe meg, for nå ble jeg stressa gitt.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

ring ryanair kunderservice og spør?

Skrevet

De har bare engelsk kundeservice på telefon..

Skrevet

Du kan fikse dette på flyplassen, men det er dobbelt så dyrt som å gjøre det mens man bestiller billettene på internett.

Her har du prisene.

Skrevet

Tusen takk!!!Du er snill.

Hilsen en som faktisk ikke kan snakke engelsk og som har telefonskrekk. Hvertfall engelsk telefons.

Skrevet

Stockdama, det er ikke alle som er komfortable med å snakke engelsk, jeg synes ikke du skal ta dette som en selvfølge.

Det er ikke moro å snakke med Ryanairs kundeservice på telefon, selv ikke for en som snakker engelsk hver dag.

De som jobber der (i hvert fall de tre tilfellene jeg har vært borti) er ikke britiske/ irske selv, og de snakker fort og med en søreuropeisk aksent. Jeg måtte flere ganger be dem repetere det de sa.

For ikke å snakke om at det er dyrt å ringe kundeservice, 15 kroner pr minutt! :nei:

Så det er sikkert billigere for trådstarter å betale direkte på flyplassen uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...