Gå til innhold

etter middagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er litt bekymret for at stemningen skal dale etter middag (selvom jeg ikke tror det skjer da vi er 100 til kaffen) så lurte på om noen har tips til "leker" sanger aktiviteter. vi har tenkt å ha en bryllups quiz med gjestene med å dele opp i lag. samt en lek for å se hvor sammstemte jeg og mannen min er. dette har jeg vært med på før og var kjemepe moro!

bruden og brudgommen står på stoler og holder en egen sko og den andres sko. så blir de spurt diverse spm og skal rekke opp skoen som svar. FEKS: brudeparet blir spurt "hvem gleder seg mest til bryllupsnatta" man rekker da opp skoen til den man tror. (bruden eller brudgommen) "hvem kommer til å avgjøre hvor mange barn dere får? hvem er mest hissig? hvem er mest kosete? osv osv. det kommer ann på hovr kreative forloveren er som avgjør om det blir en morsom lek da.

NOEN SOM HAR VÆRT BORTI NOE LIGNENDE ELLER KAN FORTELLE OM ANDRE MORSOMME "LEKER"??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ikke vært borti lignende. Personlig har jeg aversjon mot "morsomme" leker, og ville nok ha forlatt lokalet en stund dersom det var leker i et bryllup.

Etter middagen gikk vi rundt og pratet med alle, og vi hadde kaffe, kaker, avec og musikk. Koselig!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Vi hadde ikke leker, og det var ikke behov for det. Hadde vi bare hatt kaffe og kaker og ikke dans og bar kan det hende vi hadde sett behovet. Slik det var hos oss brukte man tiden på å danse, spise kaker, drikke, røyke og snakke med andre gjester :)

Gjest lillebøll
Skrevet

Leker i bryllup?? Å hjelpes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...