Gjest Renate Skrevet 21. mars 2003 #1 Skrevet 21. mars 2003 Hei, er det noen som har satt inn tannimplantater og har erfaringer med det som de vil dele med meg? Hvor mye betalte dere? Mannen min har hel protese og har tenkt å få satt inn implantater istedet. Han er bare 40 år, men på grunn av sykdom har han mistet alle tennene sine. Det er så mange kirurger å velge mellom! Er det noen som kan anbefale et sted i Oslo eller Drammensområdet? Svært takknemlig for svar!
Gjest Renate Skrevet 25. mars 2003 #2 Skrevet 25. mars 2003 Er det virkelig ingen der ute som har fått satt inn tannimplantater og er fornøyd med dem? Og som kan anbefale en klinikk?
Elefantina Skrevet 25. mars 2003 #3 Skrevet 25. mars 2003 Jeg har en! Slo ut den ene fortanna da jeg var syv år, og fikk satt inn implantat for 2 år siden (da jeg var 21). Er kjempefornøyd! Det går nesten ikke an å se at tanna ikke er ekte, selv om den står ved siden av en som normalt ville vært helt lik den. Jeg betalte nesten ingenting for dette selv, antar at det var noe forsikring inne i bildet eller noe. Mine foreldre tror jeg betalte en liten egenandel. Den nye tanna tror jeg ble laget av en fylkestannlege, og inngrepene (måtte inn tre ganger) ble gjort av en sykehustannlege. Vet om en privatpraktiserende tannlege i Porsgrunn som visstnok er veldig flink, men kan ellers ikke anbefale noen spesielt. Jeg fikk henvisning fra min faste tannlege. Lykke til!
Gjest Renate Skrevet 26. mars 2003 #4 Skrevet 26. mars 2003 Takk for tips! Skal undersøke med han i Porsgrunn, det er jo nærmere for oss også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå