Gjest bib Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 jeg sendte sms til cosmopolitan for å abbonere på bladet, for ca 14 dager siden. bør jeg ikke snart få første blad og regninga..?
Rexina Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Ja da får du nok neste utgave ganske snart. Da jeg abbonerte på det nye kom det etter 3 uker.
Gjest Gjest_Tyra_* Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Er vel grenser for hvor raskt du får første blad, siden det bare kommer ut en gang i måneden. Jeg tenkte også å abbonere på bladet i et halvt år, for man får med en veldig god parfyme hvis man sender inn slippen som var med i siste blad. Får du den selv om du bare sendte sms, og ikke slippen? Vet du om du må si opp abbonementet etter 6mnd, så de ikke fortsetter å sende bladet, eller stopper det av seg selv?
Bex Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 De fortsetter å sende! I mitt tilfelle, også etter at jeg sa det opp. Så ta vare på mailen du sender for å si opp, så du kan referere til den senere. Ikke meningen å være negativ, men har opplevd dette med både Cosmopolitan og Costume etter å ha takket ja til billig 3-6 måneders medlemsskap.
Gjest Tweek Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Du får vel føste blad når neste utgave kommer ut, samtidig med regningen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå