Gjest sexysadie Skrevet 21. mars 2003 #1 Skrevet 21. mars 2003 Hva er d de egentlig holder på med??? Drittbra produkter men er d virkelig nødvendig med alle disse sterke duftene og smakene på dem?
Cilla Skrevet 21. mars 2003 #2 Skrevet 21. mars 2003 jeg er en kjempe estee lauder fan og synes faktisk leppestiftene deres lukter godt!!! De andre produktene som jeg har prøvt synes jeg ikke lukter noe særlig mer enn andres produkt. Derimot kjøpte jeg en Guinot fuktighetskrem, den lukter så sterkt at mannen min ble kvalm av å ligge ved siden av meg i senga.............
Gjest sexysadie Skrevet 21. mars 2003 #3 Skrevet 21. mars 2003 Kjøpte ny lebestift forleden og den smakte så jævlig at jeg gav den bort....
Gjest Ethereal Skrevet 24. mars 2003 #4 Skrevet 24. mars 2003 Jeg er enig! Hva er egentlig vitsen med parfyme i sminke i det hele tatt?? Men Pure Color-leppestiftene er så fine i fargene at man kan tilgi nesten alt. Andre ting fra EL som jeg liker, er 100% Time Release Moisture Creme for very dry skin (lukten er ikke såå ille), So Moist fuktighetsmaske (lukter som kremen) og So Clean rensemaske. Men f.eks Idealist-serumet stinker såpass mye at jeg ikke ville legge ut masse penger for det, og det samme gjelder renseproduktene.... Nei, gi meg produkter med _lite_ parfyme, f.eks Shiseido... M
starie Skrevet 24. mars 2003 #5 Skrevet 24. mars 2003 Parfyme bil mye brukt i sminke blant annet for å dekke over vondt lukt.
Cilla Skrevet 24. mars 2003 #6 Skrevet 24. mars 2003 Nå vet jeg hva Idealist lukter........det er litt Zalo aktig. Har aldri tenkt over før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå