Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 har dere sex rundt el fordte om lysten ikke er der?
fiktiv Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 har dere sex rundt el fordte om lysten ikke er der? Hei Vel ingen av oss har lyst HVER dag. Men er det El så er det El og da er det bare å stå på ;P Du da?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 (endret) Nei, vi har ikke sex om vi ikke har lyst. Men så har jeg heller ikke regelmessige sykluser, og ingen tydelige tegn på syklus. Det å lage barn skal være gøy, og ikke noe plikt-løp. Men det er jo mulig at du endrer syn på hvorvidt du ønsker sex eller ikke etter at dere har klint litt Edit: skriveleif Endret 12. august 2007 av Cosmic Girl
Catzy Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Det hender at vi har sex uten skrekkelig mye lyst rundt EL. Har prøvd såpass lenge at hvis vi bare skal ha sex når begge har lyst, så blir det vel ikke noe barn i dette tiåret. Prøver å begrense den lite lystbetonte sex'en, da, så vi ikke bare opplever barnelaging som negativt over tid.
Gjest ts Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 bare lurte..vi skal begynne babylaging nå, og det er jo ikke alltid man har like lyst selv om det er el. Og det hadde vært dumt å assosiere sex og baby med noe negativt eller "et ork" om noen skjønner hva jeg mener. Men en kjappis rundt el nå og da er vel greit
*Lene* Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Jeg har kjøpt EL test, så hvis den er positiv, kommer jeg garantert til å hoppe på mannen
lilje20 Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Det er ikke alltid lysten er der, men min sambo er flink til å finne lysten min (vet ikke hva han gjørt men noe er det) Men det er jo noen ganger vi har sex fordi vi bare må...
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Jeg får allitd mye mer sexlyst rundt eggløsning så den saken løser liksom seg selv. Han har "alltid" lyst. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå