Ciara Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Vurderer å ha sølvfargede mosaikkfliser på kjøkkenet. Noen som har innspill til om dette blir bra, eller om det blir for voldsomt? Jeg har kjøkken i hvitt og stål, og kanskje 6 meter som skal dekkes. Blir veldig glad hvis noen vet hvor jeg kan se slike på nett, eller husker hvor de har sett dem i butikk.
Grissini Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Sølvfargede fliser kan lett gå i "ett" med stålet. Resultatet blir da ofte "hardt" og nakent, og jeg syntes kjøkkenet skal være lyst og innbydende.
Burpen Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Jeg skulle egentlig ha blå mosaikkfliser på mitt (kommende) kjøkken, men har ombestemt meg, og har bestilt noen som går i sølv, lys grå, grå, og mørk grå. De er utrolig fine! Det er glassmosaikk, så de blir ikke så "harde", selvom det egentlig er "triste" farger. Her ka du finne en drøss med fliser. Ikke lett å bestemme seg, nei!
Ciara Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 Jeg har visst glemt å takke for svarene jeg fikk i denne tråden! Så takk! Grissini - det er nok det jeg frykter, at det kan bli hardt. Men jeg mener jeg har sett noen fliser som ikke er helt glatte, men litt ruglete. Og da brytes gjenskinnet mer, så det blir ikke som en helt blank flate. Da tror jeg det blir lunere også. Jeg får nok bare starte jakten rundt i Oslos flisebutikker og se om jeg finner noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå