Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #2 Skrevet 21. mars 2003 For eksempel å skrive 34 innlegg i samme tråd her på KG om for eksempel krigen i Irak, i tro på at du klarer å overbevise noen fortapte sjeler om at du - og bare du - har rett. *Til dømes*
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2003 #3 Skrevet 21. mars 2003 Engasjement er rett og slett sterk interesse! Det Tøffelhelten over her beskriver kan også karakteriseres som OPTIMISME - noe som er noe annet enn engasjement igjen...
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #4 Skrevet 21. mars 2003 Engasjement er rett og slett sterk interesse! Det Tøffelhelten over her beskriver kan også karakteriseres som OPTIMISME - noe som er noe annet enn engasjement igjen... Det kan også beskrives som fullstendig bortkastet tid... - har du lest de krigstrådene?
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2003 #5 Skrevet 21. mars 2003 Ja, jeg har lest krigstrådene! Glemte bort dette med bortkasta tid... :oops:
Malou Skrevet 21. mars 2003 #6 Skrevet 21. mars 2003 Bortkastet tid og bortkastet tid... Ser at dere ikke helt klarte å holde dere unna krigstrådene dere heller (inkludert meg selv.) Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #8 Skrevet 21. mars 2003 men dere klarte heller ikke akkurat holde dere til tråden heller for dne saks skyld! jeg vil si at engasjement er når man interriserer seg sterkt for en ting og ikek vil gi glipp på det!
Malou Skrevet 21. mars 2003 #10 Skrevet 21. mars 2003 men dere klarte heller ikke akkurat holde dere til tråden heller for dne saks skyld! jeg vil si at engasjement er når man interriserer seg sterkt for en ting og ikek vil gi glipp på det! Beklager, men akkurat i det øyeblikket jeg skrev innlegget så var jeg ikke så veldig opptatt av å holde meg til emnet, men jeg holdt meg i tråden :blunke: Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå