Gå til innhold

hva er engasjement???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

For eksempel å skrive 34 innlegg i samme tråd her på KG om for eksempel krigen i Irak, i tro på at du klarer å overbevise noen fortapte sjeler om at du - og bare du - har rett.

*Til dømes*

Gjest Gjesta
Skrevet

Engasjement er rett og slett sterk interesse! Det Tøffelhelten over her beskriver kan også karakteriseres som OPTIMISME - noe som er noe annet enn engasjement igjen... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Engasjement er rett og slett sterk interesse! Det Tøffelhelten over her beskriver kan også karakteriseres som OPTIMISME - noe som er noe annet enn engasjement igjen... :wink:

Det kan også beskrives som fullstendig bortkastet tid... - har du lest de krigstrådene?

:ler::ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, jeg har lest krigstrådene! :ler: Glemte bort dette med bortkasta tid... :oops: :ler:

Skrevet

Bortkastet tid og bortkastet tid... Ser at dere ikke helt klarte å holde dere unna krigstrådene dere heller :ler: (inkludert meg selv.)

Jennifer

Gjest Anonymous
Skrevet

men dere klarte heller ikke akkurat holde dere til tråden heller for dne saks skyld!

jeg vil si at engasjement er når man interriserer seg sterkt for en ting og ikek vil gi glipp på det!

Skrevet
men dere klarte heller ikke akkurat holde dere til tråden heller for dne saks skyld!

jeg vil si at engasjement er når man interriserer seg sterkt for en ting og ikek vil gi glipp på det!

Beklager, men akkurat i det øyeblikket jeg skrev innlegget så var jeg ikke så veldig opptatt av å holde meg til emnet, men jeg holdt meg i tråden :blunke:

Jennifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...