Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Har møtt en gammel venn fra ungdomstiden på facebook.. Skal ut i med noen venninner i dag, noe jeg nevnte på facebook i en melding (har skrevet litt til og fra siden vi la hverander til). Så la han igjen nr sitt og sa han skal ut i dag, og at jeg skulle sende mitt nr så vi kunne meldes. Så lurer jeg på om jeg skal vente å sende mld i kveld til han gjør det, han fikk jo nr mitt han også. (syns han er kjekk, likte han før. fikk vite for en tid tilbake at han var forelsket i meg på den tiden.. :love: ) Hva hadde dere gjort?
Lille Løve Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jeg hadde sendt han en ørliten melding, og håpet han tok opp tråden
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Send ham en melding litt utpå kvelden, ingen grunn til å vente til han eventuelt gjør det. Han ga deg nummeret sitt og sa dere kunne meldes, da vil han ha melding fra deg
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Ja, er nok sant det. Er bare redd for å være "for på".. Vært litt uheldig de siste gangene i forhold til gutter, er vel derfor jeg holder igjen.. Han skrev jo at vi kunne meldes,da kan jo han likeså sende en mld først kanskje..
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 TS igjen, har ikke hørt noe fra han enda.. vi drar til byen om en halv time.. skal jeg melde han nå eller vente til han skriver?? HJELP!!
Gjest CatClaw Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 TS igjen, har ikke hørt noe fra han enda.. vi drar til byen om en halv time.. skal jeg melde han nå eller vente til han skriver?? HJELP!! SEND MELDING!
Lille Løve Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 (endret) Den som intet våger intet vinner Endret 11. august 2007 av Lille Løve
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 TS, her igjen... klokken er mye!! Kom hjem for litt siden, er ikke så trett. Legger igjen en liten hilsen til dere før jeg legger meg. Må jo fortelle hvordan det har gått i dag Endte med at jeg sendte en mld, så kom han alene der vi var. Var sammen med oss en stund før han dro og møtte kompisene igjen. Sendte meg mld etter han hadde dratt at det var nach. hos han om jeg ville.. sa at jeg var sammen med venninna mi og at jeg og henne kunne være med en tur. Endte med at vi var med. Hun har samboer og var ikke interessert i noe ONS, hun var med mer for min del. Han leide meg hele veien hjem (vi gikk fra byen).. Etter vi hadde vært der en stund med andre kompiser av han også dro jeg og venninna mi hjem, skjedde INGEN ting.. var jo ikke interessert i noe "sånn" heller.. Han sa jeg kunne sove på sofaen om jeg ville osv.. men takket nei og sa jeg ville hjem, han fikk en god klem før jeg gikk Blir spennende å se om jeg hører noe igjen, dere er vel enig i at han bør ta kontakt hvis han er ute etter noe mer..??? Håper dere kan si meningen deres rundt det.. Vil ikke virke masete på han.. Ble jo jeg med han hjem og syns vel selv at han bør ta kontakt hvis han vil noe mer. Ha en god natt/morgen!! Klem fra en som snart skal legge seg
Gjest 6B6843 Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 For en søt liten historie! Lykke til videre!
Kamikatze Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Vil du sende melding, så gjør det. Synes du det går lang tid mellom livstegn, så send melding. HVA er egentlig problemet? Hvis han vil se deg eller ikke, så påvirkes ikke det på noen måte av om du sender melding eller ei. Jeg ville engstet meg mer for hva han vil tro om tausheten. Det er ikke alle menn som er like pushy. Noen av oss er faktisk ganske tilbakeholdne, fordi hvis vi er uheldige å komme i skade for å gjøre noe ei jente finner upassende der og da, så er helvete løs. Og ingen av dere har noen fast normal så vi kan ikke lære av erfaring heller ; ) Vil du ha ham, så er det kanskje hakket lurere å vise ham at du eksisterer, enn å la være. Dessuten fungerer de færreste mannehjerner så finmotorisk stemt at de er i stand til å plukke opp de nyansene du grubler deg ihjel over her ; P
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 ..har ikke hørt noe i dag, regner med at jeg ikke hører noe senere i kveld. Har har hørt han er en liten player, men de fleste som er single er vel på flørteren og kan fort får et sånt "stempel".. Husker han som litt sjenert fra tidligere.. Han har vel forandret seg! Jeg vil liksom ikke sende mld og virke masete, føler vel jeg bør vente til han evt tar mer kontakt.. Som du skriver Kamikatze- så mener du at jeg like så godt kan sende en meldig, skulle gjerne gjort det.. men så er det dette med den 3 dagers regelen.. (noe jeg syns er tull) men vet at gutta liker å jobbe litt for jentene og ikke at jentene er masete og veldig frempå (noe jeg har hørt fra kompiser) Hva hadde dere gjort? avventet for å se om jeg hører noe kanskje?
Bokormen Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 ..har ikke hørt noe i dag, regner med at jeg ikke hører noe senere i kveld. Har har hørt han er en liten player, men de fleste som er single er vel på flørteren og kan fort får et sånt "stempel".. Husker han som litt sjenert fra tidligere.. Han har vel forandret seg! Jeg vil liksom ikke sende mld og virke masete, føler vel jeg bør vente til han evt tar mer kontakt.. Som du skriver Kamikatze- så mener du at jeg like så godt kan sende en meldig, skulle gjerne gjort det.. men så er det dette med den 3 dagers regelen.. (noe jeg syns er tull) men vet at gutta liker å jobbe litt for jentene og ikke at jentene er masete og veldig frempå (noe jeg har hørt fra kompiser) Hva hadde dere gjort? avventet for å se om jeg hører noe kanskje? Beklager, men dette mener jeg er no digert tull Om han liker deg GODT blir han glad for melding. Om han ikke er noe særlig interessert, vil han syns det er masete. Er forskjell på å sende en mld og si Hei, enn å sende 10 mldr på rad, uten svar...
Lille Løve Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 Som du skriver Kamikatze- så mener du at jeg like så godt kan sende en meldig, skulle gjerne gjort det.. men så er det dette med den 3 dagers regelen.. (noe jeg syns er tull) men vet at gutta liker å jobbe litt for jentene og ikke at jentene er masete og veldig frempå (noe jeg har hørt fra kompiser) Hva hadde dere gjort? avventet for å se om jeg hører noe kanskje? Og så er det de guttene som liker jenter som tar litt initiativ
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 Har fått meldig av han på facebook i dag Skrev at det var hyggelig å møte meg igjen på lørdagen. Da vi var ute snakket vi om å ha en fest med gamle kjente. Han skrev om dette på meldingen. At han skulle sende invitasjon til meg når det blir.. Hvordan skal jeg tokle dette? Er han bare ute etter vennskap kanskje, eller hadde han vel villet møte meg mer.. kanskje han tar det rolig.. ? Han tok jo hånden min på vei hjem til han på lørdag og er vel litt sjenert etter min erfaring, jeg er et år eldre enn han også.. mulig han føler litt på det også. Hvordan hadde dere tolket det??
Gjest Gjestetigjest Skrevet 14. august 2007 #15 Skrevet 14. august 2007 Du tolker ALTFOR mye! Rett og slett. Det er lov å ta hyggelig kontakt, det som IKKE er lov er "hvorfor svarer du ikke" eller som andre sier, sende mange mld når det ikke kommer svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå